lucyemy91 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 imi poate spune si mie cineva daca acest router poate fi configurat pentru o retea de cartier?adica retea care merge pe baza de adresa macam inteles ca acest router este adsl si ca nu ar mergementionez ca am incercat sa il configurez si nu am reusit imi gaseste reteaua wireless dar nu merge internetul pe ea..... Link spre comentariu
lucyemy91 Postat Iunie 30, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 30, 2012 macar o idee?stiu ca probabil radeti de mine dar in retelistica sunt nici incepator.....nu am prea mare habar Link spre comentariu
LostCell Postat Iunie 30, 2012 Partajează Postat Iunie 30, 2012 Nu merge pe reteaua de cartier. Link spre comentariu
oasisone Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 poate este o retea ADSL si merge, DESI, stiu ca alice nu accepta alte routere decat pe ale lor in retea:) Link spre comentariu
LostCell Postat Iulie 2, 2012 Partajează Postat Iulie 2, 2012 SI unde ai vazut tu in romania retea de cartier pe ADSL ?toate is pe cablu ftp si fibra optica. Link spre comentariu
lucyemy91 Postat Iulie 3, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2012 este retea prin fibra optica...si anume next gen este reteaua....deci nici o sansa sa mearga nu? Link spre comentariu
niceguy12 Postat Septembrie 19, 2012 Partajează Postat Septembrie 19, 2012 daca ai da mai multe detalii despre acel modem as putea sa te ajut intrun fel.... Link spre comentariu
lucyemy91 Postat Septembrie 21, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 21, 2012 http://www.tomshw.it/forum/componenti-h ... nuovo.html acesta este routerul......nu prea stiu ce detalii as putea sa va dau Link spre comentariu