Vizitator ady86 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Salutare ... sunt incepator si as dori sa imi raspundeti/lamuriti la anumite dileme , acestea ar fi : a) impedanta nominala ... la casti ce este mai recomandat 16 ohmi , 32 ohmi ... !!?? Specific am Laptop , deci placa de sunet este standar Realtek HD - ALC892 (http://www.realtek.com/products/product ... ProdID=284) cu "certificat THX Studio PRO " vezi poza . Link poza >> http://shareimage.ro/images/z9reucxfv2sx1nrfaksa.png b) raspuns in frecventa ... pff aici vad diferite intervale ... care sunt cele mai bune ?!!? c) presiune acustica (SPL) ... banuiesc ca nu tot timpul conteaza cu cat este mai mare Db daca in raspuns frecventa nu este anumit interval , apoi in functie si de ohmi mai multi Acuma sincer nu stiu de la cati Ohmi in sus se recomanda direct un amplificator.statie de auditie dedicat pt casti (bineinteles momentan nu sunt interesat dar sa stiu ca idee ) d) distorsiuni THD ... explicat-imi cum sta treaba acu aceste distroctiuni , intervalele posibile :-s exemplu > distorsiuni THD : < 0,1 % (1 KHz / 100dB) Sper ca m-am exprimat destul de clar , si astept informatii /lamuriri despre dileme mele . Daca doriti si puteti la sfarsit sa imi recomandati si mie niste casti pentru laptop (care sa acopere toata urechea) sa fie puternice in volum cu un sunet clar si un bass puternic (ascult foarte mult gen muzica Club-house , Trance si Rock ) Link spre comentariu