Vizitator ady86 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Salutare ... sunt incepator si as dori sa imi raspundeti/lamuriti la anumite dileme , acestea ar fi : a) impedanta nominala ... la casti ce este mai recomandat 16 ohmi , 32 ohmi ... !!?? Specific am Laptop , deci placa de sunet este standar Realtek HD - ALC892 (http://www.realtek.com/products/product ... ProdID=284) cu "certificat THX Studio PRO " vezi poza . Link poza >> http://shareimage.ro/images/z9reucxfv2sx1nrfaksa.png b) raspuns in frecventa ... pff aici vad diferite intervale ... care sunt cele mai bune ?!!? c) presiune acustica (SPL) ... banuiesc ca nu tot timpul conteaza cu cat este mai mare Db daca in raspuns frecventa nu este anumit interval , apoi in functie si de ohmi mai multi Acuma sincer nu stiu de la cati Ohmi in sus se recomanda direct un amplificator.statie de auditie dedicat pt casti (bineinteles momentan nu sunt interesat dar sa stiu ca idee ) d) distorsiuni THD ... explicat-imi cum sta treaba acu aceste distroctiuni , intervalele posibile :-s exemplu > distorsiuni THD : < 0,1 % (1 KHz / 100dB) Sper ca m-am exprimat destul de clar , si astept informatii /lamuriri despre dileme mele . Daca doriti si puteti la sfarsit sa imi recomandati si mie niste casti pentru laptop (care sa acopere toata urechea) sa fie puternice in volum cu un sunet clar si un bass puternic (ascult foarte mult gen muzica Club-house , Trance si Rock ) Link spre comentariu
one Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Impedanta - e buna si una si alta. In principiu, pe impedanta mai mica ar trebui sa se auda mai tare.Castile profesionale au mai mult de 50 ohmi de obicei...Raspuns in frecventa este banda de frecvente pentru care intensitatea sonora scade la jumatate (frecventele extreme sunt redate la jumatate fata de frecventa "centrala") - nu este tocmai relevanta, intrucat produse de joasa calitate dau banda de frecvente destul de larga, intrucat testele sunt facute la putere mica aplicata. Cea mai buna verificare este auditia... fiecare apreciaza in felul sau calitatea audio.Presiunea acustica este mai buna cu cat este mai mare. Aplicand aceeasi putere electrica, unele casti se aud mai tare si altele mai incet. Cele care se aud mai tare au SPL mai mare.Distorsiuni... sunt oricum date la putere redusa... iarasi testul auditiei rezolva problema... teoretic cu cat sunt mai mici e mai bine dar e dificil de verificat pentru ca toti producatorii dau cifre bune.Este greu de recomandat un anumit model de casti, intrucat fiecare are propria perceptie depre sunet. Ideal ar fi sa te duci cu un player mp3 la un magazin si sa le incerci... Eu zic sa te orientezi spre ceva de marca.. nu stiu... AKG , Behringer, anumite modele de Sony. Ar trebui sa vezi ce este disponibil si sa incerci cat mai multe modele.Parerea mea este ca ascultarea in casti a muzicii cu basi puternici conduce pe termen lung la probleme de auz. Eu ascult in casti complet inchise cand nu vreau sa aud zgomotele din jur. Link spre comentariu
Vizitator ady86 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 huh ..in sfarsit cineva ma lamureste cat de cat :DMultumesc pentru Informati .Casti profesionale ..sincer nu prea am nici asa multi bani sa investesc ..insa eram cat de cat cosntient ca ce depaseste cei 32Ohmi clar trebuie recesiver/statie dedicat pt casti (sa zic asa,daca am spus bine )Cu volumul nu-s probleme se poate regla , in functie de muzica ,film ...pt mine conteaza sa aiba putere altfel incat am un mp3 mai vechi se aude f incet atunci imi va fi mai bine .la capitolul casti de firma ...de sony , panasonic sa nu aud , , da AKG , Behringer , chiar Sennheiser insa nu prea sunt magazine care sa ofere posibilitatea de a asculta inainte de a cumpara . Cine este din Brasov ... unde as putea sa ascult si eu niste casti decente din cele 3 firme enumerate mai sus Link spre comentariu
Vizitator ady86 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Am o alta intrebare :... care este treaba cu Puterea maxima de intrare ...observ ca variaza in functie de firme si clasamentul lor (la casti) adica 200mW , 300mW ? Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Iunie 29, 2012 Partajează Postat Iunie 29, 2012 Personal nu suport o putere mai mare de 100 ... 150 mW/ canal. La aceasta putere am aceeasi senzatie ca la discoteca, atunci cand stau in imediata apropiere a unei boxe. Foarte rar ascult atat de tare, depinde de dispozitia care o am in momentul respectiv . Oricum, nu este recomandat sa asculti muzica pe casti la volum mare timp indelungat. Totusi, este preferabil ca puterea nominala a castilor sa fie cat mai mare pentru ca acestea sa functioneze fara distorsiuni pana la nivelul maxim suportabil. Link spre comentariu
Vizitator ady86 Postat Iunie 29, 2012 Partajează Postat Iunie 29, 2012 Am inteles ..insa eu vreau puterea mare altfel pt un mp3 vechi sau un film cu o coloana sorora mai veche (mai slaba ) sa pot auzi ok ... clar ca volumul se poate regla in functie de melodie film , chiar daca castile respective au o putere mare nu inseamna gata imi pierd auzul . poti regla etc . Am si eu o intrebare celor care intra si citesc aici / chiar celor care au aceste casti care le voi prezenta mai jos ... doresc sa ma lamureasa daca se merita sa cumpar aceste casti ...specific ca vreau pt un laptop sa ascult doar in casa nu ma intereseaza sa ies si afara cu ele . Acestea sunt : AKG K 512 casti stereo sensibilitate (dB/mW, dB/V) : 115 frecventa: 18 Hz - 20 kHz putere maxima de intrare (mW): 200 impedanta: 32 ohmi cablu 99.99% oxygen-free : 2,5 m cablu pe o singura parte magnet din NdFe greutate: 190g (fara cablu) Poza http://www.akg.com/akg_personal/mediadb ... b4ce44.jpg Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum