SHADYYY Postat Iunie 24, 2012 Partajează Postat Iunie 24, 2012 Salut ,Am si eu o Dacie 1310 pe care o folosesc la pescuit ( are garda inalta ) . Ea a mers foarte bine , dar intr-o zi , s-a oprit din senin , incerc sa o pornesc dar nu mai vrea deloc ( daca sunt tras . porneste motorul la ,,sfert,, dar din cheie neam, Dau jos , electromotorul de pornire cu solenoidul si gasesc rotorul acestuia prajit , cumpar altul nou , bucsi si carbuni . Le montez ,reglez si pun pe masina , dau cheie de contact pe pozitia 3 (cea de sus ) ,se invarte motorul dar nu porneste ,cind eliberez cheia pe pozitia 2 (de mers ) porneste si masina . Intrebarea este : de ce nu mai porneste din pozitia 3 ? Multumesc. :cry: Link spre comentariu
petru_f Postat Iunie 24, 2012 Partajează Postat Iunie 24, 2012 Pai, schimba contactul. Link spre comentariu
SHADYYY Postat Iunie 24, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 24, 2012 Pai, schimba contactul.Asa mi-a spus si un prieten , cred ca aveti dreptate , multumesc Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 25, 2012 Partajează Postat Iunie 25, 2012 Poti schimba doar cablajul de la contact,se gasea o vreme separat,si e(mult) mai ieftin decat cu totul,afara de cazul cand se prefera recuperate.Cu putina migala se poate reface si puntea(in forma de V la contactele clasice,pt ca la cele de tip nou e mult mai simplu) care culiseaza pe contacte(si daca astea mai sunt bune),am facut asa ceva de nevoie acum multi ani cand nu se gasea cablajul,si contactul cu tot cu partea mecanica era nejustificat de scump,mai ales ca era inca bun. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Iunie 25, 2012 Partajează Postat Iunie 25, 2012 sau montati un buton de start engine.un buton cu revenire care alimenteaza bobina electromotorului.puteti pune printr-un releu ca sa nu cautati o valoare critica abutonului. Link spre comentariu
SHADYYY Postat Iunie 26, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 26, 2012 In primul rand trebuie sa multumesc tuturor care mi-au dat sugestii , care mi-au fost foarte utile . Pornind de la acestea , am desfacut partea electrica a contactului si am cositorit toate cele 5 ploturi , dupa care la-am montat la loc .A pornit de la prima cheie.Acum a mai aparut o mica anomalie ;- iese ulei ( in partea superioara) pe la senzorul mic de ulei (cel din stanga filtrului ) , am schimbat inca doua dintre care unul nou , dar acelasi simptom .Martorul din bord stins . Link spre comentariu
petreelectronic Postat Iunie 26, 2012 Partajează Postat Iunie 26, 2012 Probabil trebuie schimbata reductia care este prinsa in blocul motor.PS. daca mai aveti probleme cu contactul (pentru ca pe piata sunt numai facaturi) cautati la dezmembrari unul original recuperat. Eu am schimbat in doua luni doua conacte noi, pana la urma am pus unul recuperat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum