Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Pornirea Daciei 1310 se face pe pozitia 2 a chei de contact


SHADYYY

Postări Recomandate

Salut ,Am si eu o Dacie 1310 pe care o folosesc la pescuit ( are garda inalta ) . Ea a mers foarte bine , dar intr-o zi , s-a oprit din senin , incerc sa o pornesc dar nu mai vrea deloc ( daca sunt tras . porneste motorul la ,,sfert,, dar din cheie neam, Dau jos , electromotorul de pornire cu solenoidul si gasesc rotorul acestuia prajit , cumpar altul nou , bucsi si carbuni . Le montez ,reglez si pun pe masina , dau cheie de contact pe pozitia 3 (cea de sus ) ,se invarte motorul dar nu porneste ,cind eliberez cheia pe pozitia 2 (de mers ) porneste si masina . Intrebarea este : de ce nu mai porneste din pozitia 3 ? Multumesc. :cry:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • SHADYYY

    3

  • doru3160

    1

  • dancostea2002

    1

  • petru_f

    1

Top autori în acest subiect

Poti schimba doar cablajul de la contact,se gasea o vreme separat,si e(mult) mai ieftin decat cu totul,afara de cazul cand se prefera recuperate.Cu putina migala se poate reface si puntea(in forma de V la contactele clasice,pt ca la cele de tip nou e mult mai simplu) care culiseaza pe contacte(si daca astea mai sunt bune),am facut asa ceva de nevoie acum multi ani cand nu se gasea cablajul,si contactul cu tot cu partea mecanica era nejustificat de scump,mai ales ca era inca bun.

Link spre comentariu

sau montati un buton de start engine.un buton cu revenire care alimenteaza bobina electromotorului.puteti pune printr-un releu ca sa nu cautati o valoare critica abutonului. :da

Link spre comentariu

In primul rand trebuie sa multumesc tuturor care mi-au dat sugestii , care mi-au fost foarte utile . Pornind de la acestea , am desfacut partea electrica a contactului si am cositorit toate cele 5 ploturi , dupa care la-am montat la loc .A pornit de la prima cheie.Acum a mai aparut o mica anomalie ;- iese ulei ( in partea superioara) pe la senzorul mic de ulei (cel din stanga filtrului ) , am schimbat inca doua dintre care unul nou , dar acelasi simptom .Martorul din bord stins .

Link spre comentariu

Probabil trebuie schimbata reductia care este prinsa in blocul motor.PS. daca mai aveti probleme cu contactul (pentru ca pe piata sunt numai facaturi) cautati la dezmembrari unul original recuperat. Eu am schimbat in doua luni doua conacte noi, pana la urma am pus unul recuperat.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări