Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

2 statii emisie - receptie

slashlinux

Postări Recomandate

Salut,Sunt incepator in electronica, as vrea sa construiesc 2 statii in genul de mai jos.. Conditii: emisie, receptie, microfon , difuzor fara display si daca se poate cu buton de frecventa.Daca aveti ceva scheme v-as fi recunoscator.Mi s-a dat un proiect la facultate si chiar este interesant.Va multumesc mult

post-44320-139829453416_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• slashlinux

5

• yo9hnf

2

• mircea888

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Mai bine abordai "redresorul monofazat" :da ...glumesc. Incearca sa gasesti alt proiect deoarece acesta este unul foarte complicat (chiar si atunci cand ai cunostintele necesare). Daca totusi vrei sa faci acest proiect, cauta module rx/tx dedicate.

Link spre comentariu

Salut,Multumesc Mircel, nu cred ca o sa ma descurc cu schema asta, nu stiu sa o citesc :d.Scheme mai usoare cu leduri , cu jocuri de lumini aveti careva? cu putine piese ..?Merci :cry:

Link spre comentariu

Scheme mai usoare cu leduri , cu jocuri de lumini aveti careva? cu putine piese ..?

Este un topic la sectiunea asta exact cu asa ceva: viewtopic.php?f=66&t=73519Vezi si alte topicuri de la incepatori, ai foarte multe de invatat de pe aici.PS: eu zic sa faci clasicul "led flasher" (doua leduri care se aprind intermitent).Multa bafta !
Link spre comentariu

Merci mult de tot :da sper sa invat cat mai multe....Dar inca o chestie, eu nu stiu sa masor o piesa, cum imi dau seama daca este arsa sau e buna?Care sunt valorile unei piese arse? am un mic aparat de masura acasa dar are mai multe chestii pe el de masurat..Multumesc

Link spre comentariu