gheorghe_71 Postat Iunie 18, 2012 Partajează Postat Iunie 18, 2012 Buna seara.Am o dacie din anul 1996, acum cteva zile am dato pe o parte s-o antifonez ,dupa am pus-o iar pe roti ,am incercat s-o pornesc dar am constatat cu stupoare ca motorul este blocat ,am scos bujiile si motorul s-a deblocat, am vazut ca la pistonul nr 2 si 4 arunca ulei, am scos uleiul cu o seringa din camerele 2 si 4 am montat bujiile la loc si nu am mai pornito.Va rog foarte mult sa-mi spuneti daca incerc sa pornesc se poate intimpla ceva cu motorul?Va multumesc. Link spre comentariu
corneillus Postat Iunie 18, 2012 Partajează Postat Iunie 18, 2012 nu prea am cunostinte de mecanica, dar din punctul meu de vedere ar fi bine sa verifici segmenții, ca nu cumva sa se fi pozitionat cu fantele in linie si din cauza asta sa iti bage ulei in camera de ardere, sau eventual verifica si supapele, etanșeitatea scaunului, sau a garniturilor de la supape (daca are asa ceva la dacie). Link spre comentariu
maremaestro Postat Iunie 18, 2012 Partajează Postat Iunie 18, 2012 Cu bujiile scoase, ar fi trebuit actionat demarorul vreo 10 secunde pentru a elimina uleiul din cilindri. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 18, 2012 Partajează Postat Iunie 18, 2012 Salut,Ai dat-o pe partea admisie si a trecut uleiul prin capac-furtunul epurator-carburator-admisie-supape prise pe deschis-si s-a scurs in capatul pistonului.Demontezi toate bujiile si torni in capul fiecarui piston cate o seringa de benzina si fara a monta bujiile dai la automat dar vezi cat de slab iti este electromotorul si ce timp rezista sa nu cumva sa-l arzi.Dupa ce repeti operatia cu automatul de vreo 4-5 ori montezi bujii uscate si trebuie sa munceasca normal.In cel mai rau caz poti avea biela indoita,depinde cat ai fortat dupa incident.Spor la treaba. Link spre comentariu
Vizitator vyk2 Postat Iunie 23, 2012 Partajează Postat Iunie 23, 2012 Salut, Ai dat-o pe partea admisie si a trecut uleiul prin capac-furtunul epurator-carburator-admisie-supape prise pe deschis-si s-a scurs in capatul pistonului. Demontezi toate bujiile si torni in capul fiecarui piston cate o seringa de benzina si fara a monta bujiile dai la automat dar vezi cat de slab iti este electromotorul si ce timp rezista sa nu cumva sa-l arzi. Dupa ce repeti operatia cu automatul de vreo 4-5 ori montezi bujii uscate si trebuie sa munceasca normal. In cel mai rau caz poti avea biela indoita,depinde cat ai fortat dupa incident. Spor la treaba. Incredibila explicatie Link spre comentariu
philipo4you Postat Iunie 26, 2012 Partajează Postat Iunie 26, 2012 Fa cum spune bibanu47 si trebuie sa mearga !Dar nu uita sa verifici si sa completezi nivelul uleiului din baie.Va scoate un pic de fum albastru la inceput dar o sa-si revina.Bafta Link spre comentariu
C.D. Postat Iulie 20, 2012 Partajează Postat Iulie 20, 2012 Daca are bucsa pentru manivela pe fulie, nu mai trebuie demarorul pentru rotirea cilindrilor in operatia de spalare.Dai la manivela de mai multe ori. (manivela de la crick)Si cu motorul in pozitie orizontala normala. Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 In `96 nu cred ca mai puneau rack pe fulie... Dar poti sa stii? Da! Asta este solutia! Spal-o bine de ulei si dupa ce ai "golit" cilindrii de ulei, eu zic sa schimbi si uleiul ramas in carter. Sper sa fi scapat bielele...Succes! Link spre comentariu
nelute8 Postat Ianuarie 9, 2013 Partajează Postat Ianuarie 9, 2013 E mult de atunci, cred c-a facut-o, dar as vrea sa nu mai fiti atat de infricati cu strambatul bielei, ca nu se intampla asa usor. Electromotorul nu e asa de puternic, sa strambe o biela.El d-abia invarte iarna cu uleiul congelat, dar aici, cand n-a apucat nici sa dea macar o juma' de tura. Aceeasi poveste e si atunci cand garnitura se arde, patrunzand apa in capul pistonului, iar dimineata e plina camera sau cilindrul. Spalatul cilindrului de ulei nu trebuie sa se faca cu atata intensitate, incat sa termini cateva baterii. Ai bagat 20 ml de benzina cand pistonul e ceva mai jos, sufli cu un furtunas ca sa se balboteze, sa se clateasca putin interiorul, apoi eliberezi dand la cheie facand cateva ture, si atat. Spaland cilindrul prea mult, pana ramane uscat, la pornire e risc de radere din camasa sau chiar calare, pana ia ulei, ungerea nefiind decat prin balbotare si ce mai scapa pe langa cuzinetii de biela. Cat priveste arderea electromotorului, as vrea sa vad unul ars, pentru ca a invartit motorul fara bujii.Ce s-ar face iarna, cu uleiul incremenit si pe cilindri si in pompa, si sa mai si comprime? Descarci bateria in fiecare dimineata pana porneste, si se arde acum la cateva ture de spalat, in gol? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum