Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

problema masina de spalat Indesit WIL 125


imreberes

Postări Recomandate

Am un Indesit WIL 125. Are doua mari probleme: la evacuare pompa face multa galagie, iar daca nuinchid robinetul de la intrare cu apa, cuva se umpla cu apa. Scotand afara sertarul pt detergenti, se vede ca apa curge continuu. Mentionez ca masina are vreo 7-8 ani. Cred ca are probleme pompa de evacuare si electrovalva. Eventual daca stiti de unde as putea procura aceste piese. Nu-i musai nou-nout, important e sa fie bune.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • imreberes

    2

  • doru3160

    1

  • neluelectron

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Salut,cu masina oprita daca dati drumul la robinet intra apa in masina ? Daca nu intra s-ar putea ca electrovalva sa fie buna(sau verificati daca la oprirea alimentarii masinii cu tensiune se opreste curgerea apei).La pompa de apa ,daca o demontati ,sigur gasiti ceva de care se loveste paleta.

Link spre comentariu

E blocata pe deschis electrovalva ori din cauza unei mizerii prinse la garnitura,ori arcul e in greva si nu mai inchide in pozitia repaus..asta e usor de rezolvat,se gasesc electrovalve si noi si sh,si pot fi adaptate de la n-spe tipuri de masina,nu e obligatoriu sa fie acelasi tip,atata timp cat inchide in repaus si deschide la alimentarea cu 220V.Se poate incerca si o demontare,daca permite tipul si e cu suruburi asamblata,si nu e lipita(nu cunosc in mod deosebit tipul,dar daca ai desfacut una,e mai mult decat suficient sa-ti formezi o idee).Daca scaunul de etansare si bobina sunt bune,se poate schimba garnitura si/sau arcul si e rezolvata problema,dar aproape nu merita, e max 10 lei una buna in targ,nu stiu una noua cat mai costa,dar daca se poate demonta,cu siguranta poate fi si reparata.Cu pompa e mai complicat,pt ca daca nu a prins ceva la rotor(caz frecvent si fericit,pt ca se rezolva usor)in mod sigur si-a facut joc in bucse(zgomotul fiind primul semnal de alarma,pe urma incepe sa curga apa sub masina,pt ca se distruge si simeringul) si atunci trebuie inlocuita cu ceva similar,ca sa nu spun acelasi tip...acolo e mai complicat de facut modificari,trebuie pastrata pozitia la filtru,respectate diametrele si unghiul in care sunt asezate aspiratia si refularea,deci aici e recomandabil o pompa noua de acelasi tip,daca e cazul de schimbare,desi mi-a fost dat sa vad si aici in cateva randuri niste improvizatii de te umfla rasul...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări