Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

pornire vw bora


philips

Postări Recomandate

am o problema cu un Volkswagen Bora din 2000. De cand i-am schimbat distributia si toate filtrele masina porneste mai greu, mai ales cand motorul este cald. Am inteles ca se poate sa fie problema la cureaua de distributie, trebuie mutata cu un dinte, cam asa ceva, nu sunt in domeniu si nu am habar.Care poate sa fie problema?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 17
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • philips

    7

  • philipo4you

    4

  • sebi

    3

  • mdll

    1

Top autori în acest subiect

De verificat filtrul de motorina(etansare corecta) si circuitul de retur(furtunasele de cauciuc de la injectoare).Eventual de verificat si avansul la pompa de injectie.Mare grija cu punerea la punct a distributiei ca se poate distruge grav motorul(pistoanele ajung sa loveasca supapele daca nu e calata corect)si mai ales intinderea curelei de distributie este foarte importanta sa fie facuta corect.

Link spre comentariu

eu am avut un opel vectra, mi-a schimbat un prieten distributia si a doua zi, la prima cheie pornea, la a doua nu si dadea in gol sa porneasca. L-am chemat inapoi si a constatat ca nu mi-a pus cureaua la distributie cum tebuie, ceva cu un senzor nu batea bine pe acolo, apoi nu am mai avut treaba!

Link spre comentariu

schimbarea distributiei este o chestiune 100% profesionala ! Nu poate fi facuta de cineva care s-ar putea sa se priceapa. chiar daca a schimbat zeci la un model de motor, alt motor are specificatiile sale. nu este o joaca. Mai bine mergi la o reprezentanta VW pentru ca masinile mai vechi beneficiaza de niste discounturi ! Eu am un golf tot cu 1,9 TDI dar nu am schimbat distributia decit la reprezentanta ! Cea de a treia am mi-a schimbat-o un amic, sef intr-un service autorizat, dupa ce mi-a aratat toata documentatia si sdv-istica necesare. Masina porneste la prima cheie, chiar si iarna, si anul asta face 260.000 de km.Nu te juca cu chestiunea asta, numai aparent ai economisit niste bani ! Mergi la o reprezentanta sa ti-o regleze sau la un Bosch Car service - au si astia documentatie si sculele necesare.

Link spre comentariu

Adevarat este bine sa fie schimbata la o reprezentanta vw, dar omul care mi-a schimbat-o este mecanic, a zis ca trebuie mutat un pas , si nu o sa mai fie probleme. Sper sa fie doar asta. Multumesc de sfaturi si raspunsuri.

Link spre comentariu

Mecanici sunt multi ! Cum iti spuneam, amicul meu este sef la un service, si este inginer nu mecanic! I-am dat masina numai dupa ce s-a documentat si si-a procurat SDV-urile. Daca tot ti-a facut-o unul dupa ureche si trebuie sa-ti mute un dinte.... programeaza-te la reprezentanta pina nu este prea tirziu. Nu numai pornirea este problema ci si functionarea motorului in intregime.E pacat, sunt masini foarte fiabile si nu merita neglijate. La al meu Golf nu am schimbat ince 10 piese in km facuti - in afara pieselor care se schimba la reviziile obisnuite!

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Am adus-o din nou la mecanic si a zis ca toata treaba a fost ca a trebuit schimbat un pas la curea. Zis si facut, dar masina tot asa porneste. Vreau sa merg cu masina la reprezentanta sa mi-o puna pe tester.

Link spre comentariu

Daca Sebis-ul nu este departe de Brasov, mergi la Tess. Eu am fost clientul lor multi ani (cu masina pe care o am si a fost masina de serviciu inainte) si am fost foarte multumit. Suna pe fix, cere cu Monica Vintila pentru programare si apoi cere ca ea sa te programeze la Marius Smarandescu - consilier service.O sa fii uimit cum vei fi tratat. Marius Smarandescu nu m-a dezamigit niciodata in aproape 5 ani de consultanta pentru Golf 4 si Golf 5 pe care le-am avut in exploatare.

Link spre comentariu

Am reusit sa merg azi la un tester. A zis ca consumul este foarte bun, dar nu a gasit care este problema cu pornirea motorului la cald. Cum a schimbat toate filtrele se paote sa fie din cauza ca nu sunt stranse la loc cum trebuie?

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Inainte de a da jos cureaua de distributie rotile trebuiesc puse intr-un anumit punct si se blocheaza cu ajutorul unui dispozitiv special. Daca meseriasul nu are acel dispozitiv si a schimbat pur si simplu cureaua atunci apare problema. Mergi macar la un Service Bosch Car si cerele alora sa iti refaca distributia de la 0. Sa puna la punctele marcate rotile si apoi sa iti repuna cureaua de distributie. Chestiunea aia cu un dinte inainte sau inapoi este DILETANTISM !Motorul odata pornit iti va da parametri normali pe tester. La diesel nu poti regla unghiul de aprindere cu ajutorul unui tester sau a lampii stroboscopice. Se poate regla din pct de vedere al timpului de injectie si pompa dar e o chestiune de mare finete pe care o poate face un service cu acces la documentatia producatorului.Daca nu stringi un filtru bine imediat vei avea pierderi de lichid si se vad repede ! Nu cred ca acolo este problema.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări