Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Test LED-uri Cree XML-t6

bumsound

Postări Recomandate

Daca nu are ce cauta aici se poate sterge si imi cer scuze. Ma gandeam ca poate vrea cineva sa vada un test al acestor Led-uri si "in natura" nu doar pe hartie.Numai bine.jfIPk7eSGQ8

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 24
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• cipry

5

• bumsound

5

• nicul

1

• Dr.L

1

Top autori în acest subiect

da... stiu... da cum ai reusit sa lipesti ledurile pe chestia aia factuta de tine numa tu stii :) ma gandeam sa cumpar 4 leduri lipite pe radiator de 1x1cm si sa le prind unu langa altu, apoi sa le montez intr-un reflector de 7 cm diametru de pe dealextreme, dar m-am luat cu altele si am abandonat pt moment :)

Link spre comentariu
Vizitator pumpiciumpi

Cum adica s-au incalzit acumulatorii? Sunt amator in domeniu, dar T creste la incarcare in functie de tipul elementului si la descarcari excesive. Ce temperatura ai pe ei?

Link spre comentariu
  • 4 luni mai târziu...

o intrebare referitoare la acest led.daca am inteles eu bine pt alimentarea lui e nevoie de o sursa de curent constant la 2000ma si o tensiune de 3.2v.problema e ca nu prea am gasit o schema pt o sursa de genul,are cine un link?

Link spre comentariu
Vizitator pisica matache

o intrebare referitoare la acest led.daca am inteles eu bine pt alimentarea lui e nevoie de o sursa de curent constant la 2000ma si o tensiune de 3.2v.problema e ca nu prea am gasit o schema pt o sursa de genul,are cine un link?

Exista multe scheme de sursa de curent constant;alegerea acesteia se face pt un randament cat mai bun.De la ce tensiune vrei sa alimentezi ledul?3,7V 12V,etc...
Link spre comentariu

cred ca e mai simplu sa spun ce am de gand per ansamblu.vreau sa fac iluminarea unei camere cu 6 leduri cree xm-l t6.ma gandeam la lm 2596adj,un modul la 2 leduri inseriate.cele 3 module sa fie alimentate de la 12v (sursa de pc)

Link spre comentariu