raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 miati comunicat ca nu vrea sa va ajute nimeni vad ca dan cod vare sa va ajute dar nu raspundeti mai ales ca sunteti incepator incerc sa va ajut si eu si aici si pe privat daca vreti Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 Tensiune=0 Link spre comentariu
raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 va dat schema si mai ales daca o aveti in fata asa am inteles eu ,tensiunea asta O unde o aveti Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 Intre DB801----C-806=0 VCA. Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 miati comunicat ca nu vrea sa va ajute nimeni vad ca dan cod vare sa va ajute dar nu raspundeti mai ales ca sunteti incepator incerc sa va ajut si eu si aici si pe privat daca vretiScuze d-lor,ma misc mai lent pentru ca sa nu gresesc sa va induc in eroare. Link spre comentariu
raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 pina in punte aveti 220v alternativ??daca poate dan cod sa imi ataseza si mie schema sursei va rog nu a am eu ??? Link spre comentariu
dan cod Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 Atunci ori siguranta ori R803 este arsa. Link spre comentariu
raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 asta vroiam sa ii comunic si eu daca nu ajunge tensiunea alternativa in punte Link spre comentariu
leoncris Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 R803 e ... intreaga? "siguranta fuzibila e in regula" Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 ,pana in punte este tensiune. Link spre comentariu
raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 nu cititi numai ce spun eu si de la colegi trebue citit bun si din punte nu mai ese curent continu ??? Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 803 e....intreaga iar,bineinteles ca am verificat in primul rand siguranta fuzibila. Link spre comentariu
Vizitator jungla Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 Deci,pana in punte este AC,iar dupa este 0 v,concluzia,punte defecta???? Link spre comentariu
raileanu florin Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 pai ce ati dori sa o schimbam noi loati si schimbatio verificati la rece sar putea sa mai fie si alceva ars nu alimentati dupa ce schimbati o piesa mergeti pe traseul piesei defecte si in sus si in jos si vedeti din ce cauza este arsa o sa mai gasiti ceva defect Link spre comentariu
leoncris Postat Iunie 15, 2012 Partajează Postat Iunie 15, 2012 In ce puncte ai masurat dupa ... punte , pe ce scara si pe ce tip de tensiune ?Vezi poate prajesti mandretea aia de aparat ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum