cnc_step Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Are idee cineva ce fel de rulment este 7006V? Daca era C sau B stiam ca definea unghiul, dar la V nu am gasit pe nicaieri date.Am 6 rulmenti noi nouti, stiu ca sunt industriali de super precizie, dar doar atat. Link spre comentariu
Vizitator mariuskid Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 In speranta ca n-am sa fac vreo gafa....amgasit asta:Bearing Standards6203ZZ6 = Type Code2 = Series03 = BoreZZ = SuffixThe method is followed universallyFor the Type Codes1 Self-aligning ball bearing2 Wide self-aligning ball bearing22 Self-aligning roller bearing23 Wide self-aligning roller bearing3 Double-row angular contact ball bearing4 Double-row ball bearing5 Thrust ball bearing6 Single-row deep groove ball bearing16 Thin section single-row deep groove ball bearing7 Single-row angular contact bearing.For an inch bearing, the first digit is R.R Inch (non-metric) bearing.Series identify the lightness or the heaviness7 Not sure8 Extra thin section9 Very thin section0 Extra light1 Extra light thrust2 Light3 Medium4 HeavyThe bore sizes in mmExcept for 0 through 3, the bore size is simply five times the third and fourth digits together. 0 through 3, however, are different.00 10mm01 12mm02 15mm03 17mmThe Last Suffix is the Bearing SpecialityZ Single shieldedZZ Double shieldedRS Single sealed2RS Double sealedV Single non-contact sealVV Double non-contact sealDDU Double contact sealsNR Snap ring and grooveM Brass cage.Apart from these there are nomenclatures for different companies that may vary and should be referred to before buying. Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 6, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 6, 2012 Stiu ca seria 7 este seria de axiale. Dar ca la orice axial trebuia sa am c (cdp4) sau b, care corespund unghiurilor. V cred ca este pentru capacul protector, dar nu stiu ce unghi are ( si daca are ). Link spre comentariu
Vizitator mariuskid Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 Am inteles..... Link spre comentariu
remus68 Postat Iunie 8, 2012 Partajează Postat Iunie 8, 2012 Sufixul V inseamna ca sint realizati fara colivie, bilele (sau rolele, dupa caz) avind dimensiunea si numarul alese astfel incit sa ocupe tot spatiul; nu se preteaza la turatii la fel de mari ca si cei cu colivie. http://www.urb.ro/catalog/cat_3_1.pdf http://www.pdfio.com/k-1809146.html Sufixul V se aplica la mai multe tipuri de rulmenti, inclusiv la cei radiali-axiali. Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 9, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 9, 2012 Da, nu stiu daca are colivie, ca bilele sunt astupate de un simering cred (plastic-cauciuc), dar viteza lor este data in fisa piesei de 22000rot/min. Ansamblul asta nu este un sherline, este o montura speciala pentru motoarele de frezare industriale. Eu am luat tot lotul care a fost si vreau sa fac niste strunguri cnc pe 100mm capul rotativ. Dimensiunea interioara a rulmentului este de 30mm, lungimea piesei este de 115mm si latimea 110mm. Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 17, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2012 Are cineva de vanzare rulmenti 7907C? Daca da vreau si eu 6 buc. Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Iunie 17, 2012 Partajează Postat Iunie 17, 2012 Seria 7000 sint rulmenti radiali-axiali(nu axiali) cu bile.Probabil litera V indica faptul ca sint protejati.In ce priveste seria 7900 eu nu am auzit despre asa ceva.Poate ca exista dar eu nu am auzit inca despre aceasta serie.Am vazut rulmenti 700X,710X,720X,730X dar 790X nu. Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 17, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 17, 2012 Seria 7907 este identic la exterior cu 7006, dar interiorul in loc de 30mm, este de 35mm. Unghiurile sunt aceleasi pentru B si C.Daca cauti pe ebay, ii gasesti la un pret foarte mare ca sunt de precizie maxima. Link spre comentariu
Vizitator Rulian Postat Iunie 27, 2012 Partajează Postat Iunie 27, 2012 Salut,Am petrecut aproape 6 ani ca agent la o reprezentanta SKF. Nu sunt inginer dar va pot da cateva notiuni de baza care sa va ajute la identificare.Avem asa:Sufixe pentru rulmenti de precizie SKF:CD GA P4 A - Este cel mai comun .Sau varianta ACD GA P4 ACD unghi 15 gradeACD - 25 gradeGA(sufix vechi), nou, doar G- posibilitate de montare universala. Tipurile astea de rulmenti pot fi montati :singuri, spate in spate ,fata in fata sau tandem in functie de directia fortelor axiale.Constructii speciale (din fabrica) - seturi de rulmenti care vin imperechiati din punct de vedere al (preload)- o valoarea a fortei axiale, care determina rigiditatea asamblului. De asemenea la montare trebuie tinut cont de cat de tare presati rulmentul axial. Constructiile speciale se marcheaza cu sufix in coada de exemplu DB(2 rulmenti aranjare spate in spate) sau (3 rulmenti TBT , spate in spate si unul tandem) Cei de constructie speciala care vin in perece sau perechi, au un marker in plus pe inelul exterior ca un "V". Varful reprezinta punctul de grosime maxima a inelului exterior. Conteaza enorm cand sunt imperechiati , avand legatura cu acel preload, deci cu rigiditatea sistemului.P4 clasa precizie 4. Ex.: P5 clas superioara (in general la comanda, costa de te rupe) A - preload usorB - mediuC - inaltHC- daca intalniti, sunt raritati (bile ceramice)Rulmenti cu sufixele de inceput CE si ACE sunt de ultima generatie, viteze, rigiditate, rezistenta termica mai ridicate.Dimensional avem:Pentru CD si ACD - Inceputul seriilor:718...70....72... adica ex:71806 7006 7206Diferente de la stanga la dreapta: bile mici si normal dimensiuni mici spre mari(la dreapta). Aia mici sunt mai buni , dar mult mai scumpi) - la acelasi diamentru interior, bile mai multe, deci rigiditate si precizie mai mare.Asemanari ...06 - interior 30mmPentru CE si ACE ;719... 70..., Aici gasim si variante minuscule, sub 10mm la interior(6,7,8,9mm)Echivalente:Pe piata se gasesc destul de des si: INA (nemtesti).Ca si particularitate INA face rulmenti de precizie cu protectii(capace), care se pot aduce in tara. SKF are, dar in general la comanda si enorm la cost.SNFA - au fost francezi, preluati de SKF, au alt sistem de notare, dar care l-au pastrat dupa fuzionare.NSK - se aduc greu, in general se echivaleaza.Varianta optima ca si cost sunt URB (inca se mai gasesc) , cel putin firma la care am lucrat aveau inca, conservati si in stare foarte buna.Sufix CTAP4 - 15 grade, preload mic, precizie P4. simpli sau cu variante de DB si DT (vin la cutii imperechiati)Dimensional doar 70... si 72...Pentru rulmentii de precizie , precum si liniari, suruburi cu bile,patine vaselina speciala, neaparat!!!.O sa ma informez care este exact.Sper sa va fie de folos informatiile. Link spre comentariu
Vizitator Rulian Postat Iunie 27, 2012 Partajează Postat Iunie 27, 2012 Da, nu stiu daca are colivie, ca bilele sunt astupate de un simering cred (plastic-cauciuc), dar viteza lor este data in fisa piesei de 22000rot/min. Ansamblul asta nu este un sherline, este o montura speciala pentru motoarele de frezare industriale. Eu am luat tot lotul care a fost si vreau sa fac niste strunguri cnc pe 100mm capul rotativ. Dimensiunea interioara a rulmentului este de 30mm, lungimea piesei este de 115mm si latimea 110mm.Pe unii din rulmenti (la ultima fotografie ) cei din interior vad niste insemne. Care sunt? Dar le scrii pe toate cu spatiile aferente, slashuri sau caractere. Pe capace mai scrie ceva? Ce anume? Link spre comentariu
cnc_step Postat Iunie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2012 Pe unii din rulmenti (la ultima fotografie ) cei din interior vad niste insemne. Care sunt? Dar le scrii pe toate cu spatiile aferente, slashuri sau caractere. Pe capace mai scrie ceva? Ce anume?Scrie asa : NSK, in alta parte A91, si in alta parte 7006VStai ca mai scrie ceva pe metal:NSK LE24207A 7006CTRV1VDULP4Y ENGLAND L -1/-2Interesanta lectura de mai inainte. Este bine de retinut. Link spre comentariu
Vizitator Rulian Postat Iunie 29, 2012 Partajează Postat Iunie 29, 2012 Asta e partea importanta: 7006 C TR V1V DU L P4 Y Datele in tabelul din dreapta de la lick-ul asta: http://pdf.directindustry.com/pdf/nsk-e ... 1-_24.html Nasol cu Y - dimensiuni speciale specifice NSK. Cu capace nu o sa gasesti (V1V) Caracteristicile de precizie, dar nu si dimensional se echivaleaza cu : SKF- 7006 CDGAP4A URB - 7006 CTAP4 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Ianuarie 30, 2015 Partajează Postat Ianuarie 30, 2015 Ce reprezinta fiecare cifra care reprezinta notarea unui rulment de exemplu 6205 ce latime corespunde cifrei x si ce diametru corespunde cifrei y ca ultima cifra se inmulteste cu 5 sa afli diametru interior. pe mine ma intereseaza ce diametre si ce latimi corespunde cifrelor in cauza cum se calculeaza va multumesc Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum