LARY Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 am precizat mai sus tensiunile care sunt pe borne la amp: pe borne la amp variaza de la 14,14 - 13,5 - 13,2 cand e un bass mai puternic Sefu mai scade din aia 13.2v la bas puternic, la 13.2 pe amplificator nu ar trebui sa ai nicio problema cu becurile.Cu siguranta ai un aparat de masura foarte lent care cred ca mai are si bateria descarcata. Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Sefii sunt la puscarie. Daca e aparatul de masura de vina, schimb masina ) asta e aparatul: http://www.aaatesters.com/product.cgi?g ... zAodHzbR6w , deci nu se pune problema sa fie de la aparat; cat indica, atata este. Link spre comentariu
Ticu Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Eu as da vina pe rezistenta interna a baterie crescuta din cauza uzurii. La varfuri de consum scade tensiunea in toata instalatia. Nu poti imprumuta o baterie noua pentru test? Poate eviti cheltuielile cu condensatoare, cabluri si alte incercari. Link spre comentariu
bluey Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Pai nu consuma foarte mult.Normal pe bornele bateriei nici nu ar trebui sa se simta consumul.Am vazut tensiuni coborand la 8v pe bornele bateriei cu motorul pornit in sarcina maxima cu tot cu condensator de 1F.Probabil ai ceva in neregula pe la motor, vreo masa proasta intre motor si caroserie sau vreo dioda defecta in puntea alternatorului.Ala nu e amplificator care sa iti omoare farurile asa mult.Turatia se mentine constanta in timpul basului? Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Da, ramane constanta nu fluctueaza deloc;defecte la masina... are abia 50k km. O sa curat toate contactele catre amplificator zilele urmatoare; Firul daca nu se incinge e ok? O sa fac proba cu o baterie luata acum 1 an, Varta Silver de la un prieten dar saptamana viitoare, pana atunci nu am cum. Este OK daca o conectez in paralel cu cabluri, si nu o pun pe soclu la bateria mea? Link spre comentariu
bluey Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 De curiozitate asa: de unde ai luat plusul pentru amplificator?Dar masa?Vezi ca eu am stricat o Varta Silver in garantie cu un amplificator, noroc ca mi-au inlocuit-o si nu au intrebat ce e cu cablul ala gros cat degetul mare care pleca din borna :DNormal daca nu ai caderi mari de tensiune pe bornele amplificatorului e semn ca ai cabluri bune si ca sunt legate corect, dar ar fi de preferat sa masori cu un multimetru d-ala oldschool cu ac Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Plusul e adus de pe borna de la baterie, si minusul e luat de la scaunul de la centura din spate, de la surub mai exact. In stand by am 14.4 pe amp, apoi scade cu intensitatea sunetului. Care ar fi cauza pentru care s-a stricat bateria aia? Nu am multimetru cu ac :(, si nici de la cine sa fac rost momentan. Firele sunt cat un creion cu tot cu izolatia de silicon cam asta e grosimea lor. Link spre comentariu
bluey Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Cu motorul pornit nu ar trebui sa ai probleme.Cu el oprit e posibil sa iti palpaie farurile cu o baterie ceva mai slaba, desi electromotorul la pornire trage de 4-5 ori mai mult ca ampliful tau, deci ai simti la pornirea motorului daca e bateria slaba Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Si atunci unde ar fi problema? La baterie, contactul firelor? Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 Daca e aparatul de masura de vina, schimb masinaAi dreptate,nu e vina aparatului,ci doar a celui care il foloseste,daca foloseai afisarea valorii minime masurate,aveai sa constati ca esti in eroare cu acele valori...vad ca eviti folosirea unei capacitati care sa preia varfurile de consum,desi ti-a fost recomandata in numeroase randuri de mai multi(si stii cum se spune,daca iti zice unul ca esti beat,il injuri,daca iti spun mai multi,cel mai bine e sa te duci sa te culci)...daca astepti o solutie miraculoasa,ce presupune doar mangaierea legaturilor,putin probabil sa scapi de acel efect.Incearca sa masori valoarea de varf a curentului in momentul excursiei maxime in tensiune,si o sa te convingi...o legatura proasta ar duce la incalzire excesiva in acel loc,si daca pana a monta acel amplificator totul a fost ok,normal concluzia ce se poate trage e ca acel amplificator e factorul perturbator,schimbarea bateriei va estompa acel efect,dar doar pana va mai imbatrani putin,astfel ca nu va fi rentabil sa schimbi bateria din 2 in 2 ani doar pt a testa lipitura parbrizului si a lunetei,cu basul care iti face acum farurile sa palpaie...deci daca totul e in regula asa cum spui,incearca sa montezi fie si de imprumut acel condensator la bornele amplificatorului si pe urma vei vedea incotro tre sa apuci.Farul palpaie si la o variatie de 1V a tensiunii la borne,ceea ce pe masina nu e un dezastru,instalatia e conceputa pt consumatori care produc o sarcina liniara si nu de impuls,daca nici asta nu te lamureste,atunci chiar ca nu mai ramane de facut decat sa dihoci toata instalatia electrica,sa te convingi ca e ok,si pe urma sa montezi acel condensator care sa preia varfurile de consum pe care bateria si alternatorul nu le pot prelua in timp asa de scurt. Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 "Daca e aparatul de masura de vina, schimb masina" am zis-o in gluma pentru aia care vorbesc cu sefu', in fine. O sa caut un condensator de test; faza cu condensatoarele astea este ca nu o sa aiba nici o data cat scrie pe ele, decat alea de la 100 e in sus. Am vazut la un american care avea aparat de masurat condensatoare, si a masurat un juice care scria pe el 1,2 F NOU, si avea doar 0.350 F. O sa caut un cond sa fac o proba si daca tot la fel face, il pun la vanzare cu totul, decat sa faca masina precum un brad de craciun. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 Din pacate si aici ai dreptate,se mizeaza pe faptul ca putini au cu ce masura o astfel de capacitate direct,si putini au cunostiintele necesare sa masoare indirect,dar alta solutie nu e,daca tii mortis sa pastrezi acel amplificator pe masina...Instalatia de incarcare,chiar daca functioneaza in parametri normali,nu are capacitatea de a raspunde asa de rapid la variatiile mari de consum ,si chiar daca intr-un final raspunde,farul(si nu numai) tot o sa clipoceasca,mai ales daca turatia motorului e sub 2K.Ramane sa-ti incerci norocul cu o capacitate de 1F si daca nu ai noroc,poate mai adaugi inca una pana obtii rezultatul dorit... Cat despre instrument,stiu la cine ai facut referire,dar ramane valabil ce-am spus,sa folosesti in timpul masuratorii butonul din dreapta celui albastru(daca aparatul e cel din poza prezentata) si atunci vei putea aprecia mult mai corect valoarea pana la care scade tensiunea in timpul functionarii amplificatorului,pt ca aici unul cu ac te lamurea mult mai repede,dar multi nu prea le agreeaza,desi sunt mult mai bune pt auto,multe electronice din cauza aprinderii la benzinare indica balarii,si multi le iau de bune. Link spre comentariu
ionescu liviu Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 Eu spuneam că trebuie verificate conexiunile pt că dacă nu sunt ferme contactele se pierde curent mult pe acolo.Eu tot sunt de părere că nu ai nevoie de condensator la ce amplificator mic ai. De la 400 de w în sus te gândeşti la cond. Şi 400 w reali.E normal să îţi pâlpâie puţin farurile la relanti, depinde cât îţi pâlpâie. Mai verifică odată conexiunea la cablul de minus. Şi cablurile de alimentare care intră în amplificator, să fie bine strânse şi unde intră acolo în amplif. să fie cablul dezizolat dar să fie destulă sârmă acolo, adică să nu dezizolezi şi să mai tai din firele din cablu.Deschide un alt topic la auto sound că s-ar putea să primeşti acolo sfaturi de la persoane cu mai multă experienţă care probabil nu au citit pe aici, la electronică auto. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 Hai sa lamurim putin situatia,ca s-a creat ceva confuzie...vorbesti de legaturile de la amplificator la instalatie,respectiv plusul si minusul...ai perfecta dreptate,trebuie atentie mare la contacte si dimensionarea conductoarelor,insa chiar daca sunt facute prosteste,ceea ce nu cred ca e cazul,asta ar duce la functionarea defectuasa a amplificatorului,nicidecum la variatia tensiunii pe instalatia de lumina...faptul ca la consum mare a amplifului in diferite momente,scade tensiunea pe total,indica faptul ca legaturile sunt bune,si cablurile bine dimensionate,altfel,acel consum s-ar pierde prin legaturi slabe si cabluri subdimensionate pana la acumulator(inclusiv prin incalzire)...probabil cel in cauza acum e convins,dar poate mai citesc si altii care au de gand sa foloseasca asemenea jucarii,pe care eu personal nu le vad cu ochi buni din mai multe motive,dar nu e cazul sa intram in detalii...mie mi se pare firesc in momente in care consumul variaza brusc la valori relativ mari sa se intample asa ceva,ramane sa se convinga singur si ne va spune care a fost rezolvarea.Ca un amendament,ar merge verificarea legaturii motorului dpdv electric cu sasiul,si contactul la borne al acumulatorului,dar asta ar fi trebuit sa aiba influenta si fara acel amplificator,cand consumul pe instalatie era mare. Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 6, 2012 Partajează Postat Iunie 6, 2012 S-a creeat din greseala acest post, rog un admin sa il stearga. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum