Vizitator kidpoker Postat Iunie 3, 2012 Partajează Postat Iunie 3, 2012 Salut, Mi-am montat recent un sub pe masina de ~400w si daca il dau la maxim, imi palpaie farurile. Cablurile cu care il alimentez sunt de :6,1m - 5,5mm cablu de alimentare1,2m - 5,5mm cablu de conectare la masaCum pot rezolva problema, cu un condensator sau cu cabluri mai groase. Mentionez e baterie stock ~60 amperi cred, si e 1.6 benzina. Siguranta pe amp e de 30A, iar pe cablu tot de 30A, nu am din pacate ampere-metru asa mare sa pot masura cat inghite odata. Link spre comentariu
popa ionut Postat Iunie 3, 2012 Partajează Postat Iunie 3, 2012 Cu un condesator!ori cu cabluri mai subtiri..dar o sa iti ia foc masina ..deci ramane varianta cu condesator.bafta.. Link spre comentariu
ionescu liviu Postat Iunie 3, 2012 Partajează Postat Iunie 3, 2012 Verifică bine toate conexiunile, de la baterie până la amplificator. Scurtează cablul de masă dacă poţi, nu îl lăsa înşirat prin portbagaj. La fel şi cel de plus, să fie cât trebuie nu mai mult. E foarte important acest aspect, mai ales dacă ai cablurile lungi şi le aranjezi în forme de S şi O prin portbagaj.Îţi pâlpâie rău sau "aşa şi-aşa"? Nu ar trebui să pâlpâie rău şi nici nu e nevoie de condensator neapărat pt că nu e un amplificator puternic, ce amplificator e? Nici de-ar avea 400 de w reali nu ai neapărat nevoie de condensator, oricum la siguranţa de 30 A nu cred că se apropie prea mult de 400 w. Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 3, 2012 Partajează Postat Iunie 3, 2012 amplificatorul este un MNC Hurricane 400, cablurile nu sunt facute colac sa se comporte ca o bobina, stiu ca (-) ul, l am legat de la surubul de la centura de siguranta cu un papuc in forma de U pe care am reusit sa il prind doar putin sub surub. Asta sa fie cauza? face contact maxim cat are piciorusele alea. De firul de (+) nu e problema ca e legat pe baterie calumea. Palpaie farurile un pic, dar tot lumineaza, doar cand ii dau la maxim Bass gain. Si inca o intrebare: are la intrarea de high (+-) (-) (-+), si (-) din mijloc scrie GND; nu l am legat nicaieri din cauza ca nu am avut mufa, si daca merge asa, nu prea mi am dat interesul (vina mea). Link spre comentariu
puriu Postat Iunie 4, 2012 Partajează Postat Iunie 4, 2012 Daca legaturile de la baterie la amplificator sunt dubioase e normal sa palpaie amplificatorul, nu farurile. Trebuie verificat traseul comun, prin care trec ambii curenti, incepand cu bornele. Nu strica un condensator de un farad la 20 V paralel pe alimentarea amplificatorului. Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 4, 2012 Partajează Postat Iunie 4, 2012 BATERIE UZATA,ALTERNATOR CU PROBLEME ,CONTACTE IMPERFECTE ALTERNATOR--- BATERIE.Daca face la ralanti si alternatorul este de mica putere este normal Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 4, 2012 Partajează Postat Iunie 4, 2012 Intradevar, bateria are vreo 5 ani si e originala renault. La ralanti palpaie, daca ii dau mai tare din Gain si Bass boost. Un condensator ar rezolva problema, sau sa incerc si cabluri mai groase? Si daca am adus vorba de condensator, cum se masoara astea auto? Am aparat de masura digital, si stiu ca se masoara la borne sa se incarce, si sa se descarce complet pe ohm metru, desigur daca nu sunt strapunse armaturile. Link spre comentariu
florinellll Postat Iunie 4, 2012 Partajează Postat Iunie 4, 2012 Ce masina ai?La 2000rot/min se manifesta la fel? Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Voi face o proba diseara la 2k rpm, ca nu am cine sa tina accelerat ziua. Revin cu detalii pe seara. Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 LE: Am facut azi proba la ralanti, pe borne la baterie am 14.14 V, iar pe borne la amp variaza de la 14,14 - 13,5 - 13,2 cand e un bass mai puternic, asta cu bass ul la nivel decent sa nu palpaie deloc. Am vazut cablul de la alternator e cam de 2-3 ori cat cablul meu pt woofer. Cum am spus, diseara o sa fac proba la 2k rpm.Masina e renault megane 2, 1.6 16v BENZINA. Link spre comentariu
doru3160 Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Daca legaturile de la baterie la amplificator sunt dubioase e normal sa palpaie amplificatorul, nu farurile. Trebuie verificat traseul comun, prin care trec ambii curenti, incepand cu bornele. Nu strica un condensator de un farad la 20 V paralel pe alimentarea amplificatorului.Dintre toate bajbaielile,mi se pare cel mai de bun simt raspuns...ce treaba ai tu cu cablurile de alimentare amplificator si palpaiala farurilor?Farurile palpaie cand tensiunea la bornele lor variaza,ori asta se intampal din cauza ca ceri mai mult decat poate acumulatorul,si alternatorul nu face fata la varful de consum,ori pt asta cel mai bine asa cum ti s-a spus poti compensa cu o capacitate de valoare mare....cu auzul cum stai? Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Am setat aproape de maxim gain ul, si bass boost; si intr adevar palpaiau farurile, dar cand am accelerat la 2k rpm, acestea EXISTAU dar atenuate mult, ba chiar am observat ca si luminile din bord faceau figuri. Am facut o poza cu cablurile (a se observa dimensiunea lor). Cablul de (+) este rece, am pus mana pe el. Ce solutie sa adopt, cabluri mai groase, sau condensator, sau ? http://img705.imageshack.us/img705/6731 ... 121726.jpg http://img513.imageshack.us/img513/6338 ... 052022.jpg Link spre comentariu
bluey Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 Masoara si tu tensiunea pe bornele amplificatorului si afli daca ai nevoie de cabluri mai groase.Condensatorul de obicei se monteaza pentru a compensa caderea de tensiune pe cabluri nu pentru a sustine farurile masinii.Daca iti place sa dai cu bass ai putea sa te gandesti la un alternator mai serios de pe Laguna sau Megane sau la o baterie deep-cycle. Link spre comentariu
stefanstudio Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 pai daca amplifu consuma mult curent nu pra mai ramane si pentru faruri maiales cand motoru e oprit sau poti incerca cu un codensator,se gasesc uni speciali pentru amplifuri auto de 1 farad sunt destul de voluminosi si costisitori Link spre comentariu
Vizitator kidpoker Postat Iunie 5, 2012 Partajează Postat Iunie 5, 2012 am precizat mai sus tensiunile care sunt pe borne la amp: pe borne la amp variaza de la 14,14 - 13,5 - 13,2 cand e un bass mai puternic Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum