Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Proiect incinte ...

arhanghelxxl

Postări Recomandate

Buna ziua tuturor!Tocmai ce ami terminat de pus la punct amplificatorul de aici :viewtopic.php?f=28&t=96476Durere mare insa ca imi stric urechile pe tot felul de "boxe" .Vreau daca puteti sa ma ajutati in gasirea unui model de incinta pe care sa o "dotez" cu difuzoare de 15'' pe joase (daca va fi pe 2 sau 3 cai nustiu inca) .Mentionez ca nu vreau sa pun orice tip de difuzor gen SAL sau alte cele...Ganditiva la componente decente va rog .Daca o sa reusesc sau nu sa imi fac aceste incinte depinde foarte multe de parerile avizate pe care le aveti -eu sunt un incepator in mai toate lucrurile!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Shambala

5

• arhanghelxxl

5

• ahegyes

2

• hoitu1983

1

Top autori în acest subiect

Am studiat fenomenul Sh si cred ca toti stiu ca sh inseamna uzat sau putin defect neobservabil ce e drept uneori!Eu vreau ceva sa imi gadile auzul dupa moftul meu ,nu dupa ce altcineva a rupt joasele sau mediile si o alta persoana a intervenit cu "retusuri" nereusite sau inlocuiri de componente nepotrivite !

Link spre comentariu

Mai trebuie sa ai si spatiu pt OB; inghesuite langa pereti intr-o camera de bloc suna dezamagitor.Precizeaza bugetul si spatiul si venim cu sugestii.

Link spre comentariu

Spatiul ce e drept e mic aproximativ 30mp in sufragerie!Buget aproximativ(foarte relativ in functie de ide) sa zicem un punct de plecare 2500-3000 ron pentru difuzoare!

Link spre comentariu

Daca vrei sa faci ceva DYI , eu i-ti recomand HP15W de la PAudio pt bass , BG17 de la Visaton pt medii si un tweeter la alegere ( dar sa fie de calitate si sclipitor :oky: ).Difuzoarele recomandate , le detin si am experimentat cu ele pe un amplificator cu PCL200 SE de 3W , iar rezultatul este mai mult decat multumitor.

Link spre comentariu