Vizitator leaveyou Postat Mai 2, 2006 Partajează Postat Mai 2, 2006 Nu stiu de ce am avut impresia ca a construi un amp e ceva usor. poate asta pentru ca sunt la nivelul: "legile lui kirkoff", imediat sub "ce e ala un tranzistor". (mai am putin pana acolo)O sa ma contraziceti spunand ca nu este tocmai complicata construirea unui amp. si adevarul este ca majoritatea schemelor sunt foarte simple insa au un neajuns: un triunghi mare in centru: banuiesc ca e vb de circuite integrate. Bun. se da urmatoara problema: cum sa prinzi un iepure: 1. se sapa o groapa in pamant2 se acopera cu crengiiepurele vede capcana si se sperie. atunci tu, cu o pusca cu luneta (eventual aruncator de rachete termoghidate) zap, una intre ochi.Cum ar veni, eu sunt mare electrician, leg vreo 5 condensatori si 2 metrii de fire , cumpar o placa care face toata treaba si gata, am creat un amplificator. In mod evident, unul ca mine care nu a facut nimic mai complicat decat sa lege generatori in paralel nu reuseste sa inteleaga care este rolul adevarat al integratelor (sper ca este unul mic si nesimnificativ)Poate ma lamureste si pe mine cineva. Link spre comentariu
Vizitator Vasile Postat Mai 2, 2006 Partajează Postat Mai 2, 2006 Asta e ceva banc si nu m-am prins eu ? Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 2, 2006 Partajează Postat Mai 2, 2006 Nu stiu daca e banc sau nu dar treaba cu iepurele sta in felul urmator:pui o caramida pe care pui un morcov peste care presari piper. iepurele vine sa manance morcovul, stranuta, da cu capul de caramida si moare. :weedman: Link spre comentariu
Vizitator leaveyou Postat Mai 2, 2006 Partajează Postat Mai 2, 2006 nu e banc nu paream sa rad...acum rad de gluma cu piperul. cum ramane totusi cu partea asta cu integratele? ce face placuta aia pana la urma. ma intereseaza in termeni de: ce intra, si ce iese din ea, in afara de fum Link spre comentariu