pisic Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Stie cineva cum se numeste acest port si cu ce se poate accesa ? http://imageshack.us/photo/my-images/191/portir.jpg/ Am o masina de spalat Indesit si suspectez memoria 93c86 . Daca are cineva un dump pentru INDESIT w84txex ar fi foarte recunoscator. Link spre comentariu
adicontakt Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 sigur ala e port de service? ca nu prea paredin cate stiu trebuie sa dai jos memoria si s-o programezi dupa care o lipesti la loc Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 Nu stiu sincer. Atata stiu ca aproape fiecare masina de spalat are , si pe langa asta are in dreptul acelor 5 pini o chestie de plastic ca un capacel ce se scoate parca pt a introduce o mufa direct in timp ce placa ar fii in masina . O fii un tester special la care noi nu avem acces ? Ar fi frumos sa se gaseasca o schema de interfata . Link spre comentariu
Spitfire Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 E port serial RS232, din pacate configuratia pinilor difera de la model la model, fara manual de service cam greu, trebuie cablu serial null-modem, se poate accesa cu aplicatia Hyper Terminal din Windows. Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Eu zic sa ne postezi si noua care sunt simptomele care te-au facut s asuspectezi aceea memorie,poate vre-un coleg s-a mai int cu defectul acela si nu are nici o treaba cu memoria...eu iti dau un sfat ..cum as proceda daca as fii in locul tau si nu as gasi o solutie de rezolvare...decat sa umbli unde nu trebuie mai bine pui o intrebare si sansele iti sunt mai mari de a rezolva problema ...Stiu multe persoane care au schimbat programatoare si fara nici un rezultat deoarece defectul nu era din programator... Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 Masina e ARISTON EXTENDIA de 11.5 Kg. Pe carcasa modului scrie 215009258.04 iar pe placa code : 21500925804 si INDESIT COMPANY EDT 121.3 WRAP Selectez programul care in doresc , masina executa perfect pasii totul in regula. Cand incepe sa invarta motorul , acesta face 3-4 pasi si se opreste. Turatia e f mica , forta la fel. Conectat la cuva , abia are puterea sa o miste, si daca o face o deplaseaza sa zic 10 cm . La stoarcere procedeaza la fel . Am verificat placa cat am putut , Am inlocuit un ULN2003A SMD , Poza modulului : http://imageshack.us/photo/my-images/191/portir.jpg/ Ce e ciudat e faptul ca pe motor scrie 300 hz , iar cu un MULTIMETRU FLUKE nu am reusit sa citesc tensiunile care ajung pe motor , probabil din cauza frecventei . Cu respect , Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Ce se afla sub acel radiator??vre-un circuit hibrid ceva??principiul este clasic cu releu de cuplaj cu motorul??ori prin circuit hibrid?? Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 Sub radiator sunt 6 buc GB6B60KD + o punte redresoare Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Mersi mult pentru info..de aici deduc ca motorul tau lucreaza in impulsuri cu frecventa de 300Hz,avand 4 infasurari!infasurarea este comandata de catre IRGB6B60KDPBF,asta este notatia corecta...tu trebuie sa te axezi mai mult pe acesti IGBT, (Insulated gate bipolar transistor) care mai mult ca sigur sunt defecti,..trebuie sa masori tensiunea aplicata pe Colector,de asemenea si comanda pe ei, iti atasez un exp de comanda dar in plus de schema tu ai partea de forta pe fiecare infasurare cu acei IGBT Sper sa iti fie de folos informatiile mele... Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 FLUKE-ul meu nu arata nimic la 300 Hz :( Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Pune un bec daca vrei sa vezi cu adevarat care intre infasurare primeste tensiune de lucru ..acolo sunt sigur ca merg decat 2 bobine in cel mai fericit caz,depisteaza firul care este comun la cele 4 infasurari si fa testul cu becu...intre comun si pe celelante fire..ar trebuii sa ai normal 5 fire. Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 Am atasat poza circuitului exact din zona mufei de la motor si cea a tranzistorilor . Vad 3 trasee deci or fi 3 bobine ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 Motorul masinii nu e cumva direct pe cuva ,adica direct drive,fara curea? Link spre comentariu
pisic Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 Nu. E motor cu rotor in scurtcircuit ( sper sa fie corecta exprimarea ) , prins jos in suruburi , curea normala , axul se invarte usor , scrie pe el 195v 300 hz . Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 19, 2012 Partajează Postat Mai 19, 2012 DA E CU TREI BOBINE Sunt cate 2 IGBT paralel pe infasurare..verificati infasurarile sa nu fie intrupta vreuna ,la frecventa aceea se poate intrerupe usor...e deajuns una si motorul face exact ce ati spus...Verificati cu un bec cele trei infasurari ..fata de minusul de alimantare de pe condesatorul de filtraj daca comanda este pe plus sau invers daca este pe minus..nu imi dau seama dupa cablaj cum este comandat...nu se vede bine.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum