bbogdanmircea Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Găsești la magazine de electronice. Florin înllegătură cu driverul și placa gen7, un coleg de-al meu electronist n-a fost incantat de realizarea pcbuluiptr drivere asa ca a reproiectat schema ptr circuitele Toshiba. Weekendul ăsta dacă are timp reface și schema de la controller casă arate mai bine. Asa ca dacă vrei poți sa ai o versiune unică românească, eventual postăm și pe wiki dacă iese treaba bună. Abia aștept și eu să ajungă piesele si să mă apuc de lipit și testat.. Link spre comentariu
crys281 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Am gasit problema cu temperatura, priveste foto . De unde iau eu o rezistenta de prin RO?De la orice magazine de piese electronice. 5,6-6,8ohm/3-5w bobinata. Da am gasit pana la urma, multumesc. Am luat unele dar parca nu sunt ca cea originala. Link spre comentariu
chas3 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Da am gasit pana la urma, multumesc. Am luat unele dar parca nu sunt ca cea originala.Ca aspect sau in sensul de cat de repede se incalzeste? Link spre comentariu
crys281 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 si una si alta. asta se incalzeste foarte repede. Link spre comentariu
chas3 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 si una si alta. asta se incalzeste foarte repede.Probabil era PID-ul putin pe langa la cea dinainte? Iar fizic, poti aleza putin gaura daca e mai groasa rezistenta asta, sau un strat de folie de aluminiu, daca e prea subtire. Link spre comentariu
crys281 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Am pus o foita de Al, dar inainte am invelit-o cu kaptan, ca se ia ceramica de pe rezistenta si atingea heatblock-ul. Ca sa curga plasticul trebuie sa-i dau temperaturi extreme 290*C, ori ABS-ul meu nu este bun, ori ceva nu e setat ca lumea ca dupa ce face primele 6 straturi merge bine, dar pana atunci trebuie sa imping eu de fir. Link spre comentariu
cnc_step Postat Martie 30, 2013 Autor Partajează Postat Martie 30, 2013 Ca sa curga plasticul trebuie sa-i dau temperaturi extreme 290*C, ori ABS-ul meu nu este bun, ori ceva nu e setat ca lumea ca dupa ce face primele 6 straturi merge bine, dar pana atunci trebuie sa imping eu de fir.Nu ai pus bine termistorul. El se pune in partea opusa a rezistentei, ca sa masoare temperature dupa piesa prin care trece abs-ul. Daca ai pus termistorul langa rezistanta, atunci masoara temp. pe rezistenta, si n-ai facut nimic. Si dupa sase straturi ajunge sa se incalzeasca si partea cu pricina. Link spre comentariu
crys281 Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Pai eu l-am pus unde este gaurica lui nu in alta parte. http://reprapworld.com/images/default/d ... 204815.jpg Acum dupa poza asa e, in partea cealalta, ii dau o gaura si-l pun mai aproape. AAa e bune cum e pus. Link spre comentariu
cnc_step Postat Martie 30, 2013 Autor Partajează Postat Martie 30, 2013 Pai eu l-am pus unde este gaurica lui nu in alta parte.http://reprapworld.com/images/default/d ... 204815.jpgAcum dupa poza asa e, in partea cealalta, ii dau o gaura si-l pun mai aproape.AAa e bune cum e pus.termistorul este foarte mic, deci poti sa dai o gaura pe filet si il bagi sa faca contact cu surubul. Atunci va lua temperature de pe surub, nu din bucata de cupru sau aluminiu ce ai tu acolo. Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 termistorul este foarte mic, deci poti sa dai o gaura pe filet si il bagi sa faca contact cu surubul. Atunci va lua temperature de pe surub, nu din bucata de cupru sau aluminiu ce ai tu acolo.Si eventual pasta termica in gaura si dupa aia impins termistorul in ea pana ajunge la axul cu filet. Link spre comentariu
bbogdanmircea Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Eu am văzut la un hotend ca era prins termistorul cu kapton tape deheater Block nici măcar nu avea data gaură... Voi aveți izolat la exterior header-ul cu ceva banda ceramică sau siliconica? Am rămas uimit ca aluminiul are conductibilitate termică mai bună ca Alama, deci nu e rău că am nozzleul de aluminiu. Acuma să nu fie alte probleme de la aluminiu. Link spre comentariu
mihaighe Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 si una si alta. asta se incalzeste foarte repede.Ca o observatie din ce am vazut pe net se pare ca cele mai bune sant rezistentele alea care au o glazura verde de ceramica pe deasupra,cred ca rezista mai bine la temperatura . Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 Aliajele cuprului (alama,bronz) sant mai rele conducatoare termice ca aluminiu iar unele aliaje ale acestuia sant similare termic cu alama. Link spre comentariu
cnc_step Postat Martie 30, 2013 Autor Partajează Postat Martie 30, 2013 Uite cam asa ar trebui sa pui termistorul.Sa nu va lasati pacaliti: Heather-ul este din cupru, dar l-am stanat sa fie mai frumos dupa ce se incinge. La fel rezistenta este de 12v/40w, imbracata in inox. Se vede in poza.La thermistor am folosit o rasina termica pe baza de argint.Rezistenta avand invelis de inox, am bagat-o prin presare. Link spre comentariu
florinangeru Postat Martie 30, 2013 Partajează Postat Martie 30, 2013 bbogdanmircea placa ta arata ca ce-a atasata de mine? adica versiunea 1.5 si in loc de driverele pololu ai folosit TB-urile? Ce imbunatatiri ii aduce? doar redesenarea PCB-ului sau a facut cu enable separat pe fiecare motor? crys281 ca sa scapi de grija rezistentei ai putea sa-ti iei o rezistenta tip cartus mai eficienta ca ce-a pe care o ai acum http://www.ebay.com/itm/Heater-Cartridg ... 416d89ed45 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum