turcu_dan Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Salutare ... am urmatoarea problema: telecomanda masinii functianeaza din ce in ce mai rau. Dupa aproximativ 5 ani de utilizare aproape zilnica butoanele (inchis/deschis) care le folosesc cel mai des merg foarte greu. Mentionez ca cel de deschidere portbagaj functioneaza normal (l-am folosit foarte putin). Bateria am schimbat-o , deci nu se pune problema. Ma gandesc ca s-au uzat butoanele partea din interior care fac contactul. Exista o solutie de remediere? De reconditionare a butoanelor? Multumesc..... Link spre comentariu
misuraelectronic Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Ma gandesc ca s-au uzat butoanele partea din interior care fac contactul. Exista o solutie de remediere? De reconditionare a butoanelor? Multumesc.....sa le analizam in ordine , zic...1-- v-ati gindit bine ...in principiu de acolo este problema...!2-- dap , exista o solutie de remediere...!3-- butoanele respective nu se pot reconditiona...! repararea telecomenzii dvs se face prin schimbarea efectiva a touch-urilor care creeaza actualmente probleme cu unele noi...! trebuie sa desfaceti telecomanda , sa identificati touch-urile , sa cumparati unele identice sau cit se poate de asemanatoare --- atentie la numarul de pini , care poate fi 2 sau 4 , respectiv inaltimea totala a touch-ului , care trebuie sa fie strict identica --- , le schimbati si dupa aceea ...gata prajiturica...! Link spre comentariu
dan cod Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Aproape zilnic am la reparat telecomenzi de masina si ce a spus colegul mai sus este perfect adevarat.La opel se mai duce legatura soclului cu bateria cu placa.Era bine daca era o poza cu telecomanda si vedeam exact despre ce push butoane este vorba.De asemenea grija mare la desfacere . Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Numai modelul asta sa nu fie,ca atunci trebuie schimbata reteta Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Sall ,vezi ca sunt kit-uri de reparatie..cauta pe google kit reparare telecomenzi . telecomanda ta se repara prin redepunerea stratului de grafit consumat ori prin aplicarea unei pelicule conductoare. in locul stratului de grafit. succes.. Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Stiu de acele kit-uri,la mine inca merge,si oricum,dublura e inca nefolosita,dar am intalnit si cazuri din astea,si am folosit minunile alea de kit-uri,dar sincer nu mi-a prea placut cum iese...pt mine mi-am pregatit 4 taste,care cu un pic de migaleala vor putea fi inghesuite pe cablaj,si vor fi actionate tot de guma aia de protectie fara alte modificari,dar sper sa mai tina in forma in care e acum. Link spre comentariu
misuraelectronic Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 mi-au trecut prin mina o gramada de telecomenzi de masina , insa modelul prezentat de dl doru3160 nu l-am vazut pina acum...!dupa parerea mea , cel mai simplu se procedeaza asa...1-- se apeleaza la memoria recenta a utilizatorului...! 2-- daca atunci cind telecomanda functiona bine , la apasarea pe butonul respectiv se auzea ca un tzic -tzic , atunci telecomanda este echipata cu touch-uri normale sau smd , care trebuie obligatoriu schimbate ...!3-- daca atunci cind telecomanda functiona bine , la apasarea pe butonul respectiv nu se auzea deloc acel tzic-tzic , atunci este varianta din poza domnului doru3160 iar reparatia presupune inlocuirea stratului de grafit consumat sau schimbarea completa a tastelor din cauciuc uzate , alegindu-se unele de aceeasi forma si aceeasi inaltime ...! Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 Am revenit...... se pare ca telecomanda e exact aceeasi din poza pusa de doru3160. Spre fericirea mea in momentul in care am desfacut-o am constatat ca peste tot in ea (butoane/carcasa/placuta circuit) se afla ceva lipicios transparent (probabil ca de la baterii). Am efectuat o curatare doar cu apa cu sapun si am inceput asamblarea ei. Merge ca noua ..... se pare ca nu grafitul de pe butoane a fost problema. Ceea ce voiam sa intreb ... o baterie are 3.06 V, ar trebui schimbate? Multumesc pentru indicatii.... Link spre comentariu
misuraelectronic Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 in momentul in care am desfacut-o am constatat ca peste tot in ea (butoane/carcasa/placuta circuit) se afla ceva lipicios transparent (probabil ca de la baterii).pai , la prima postare ati spus ca ati schimbat bateria , nu-i asa...? intrebarea este cum naiba de n-ati vazut lichidul acela lipicios de prima oara ...? ma gindeam si eu ca macar atita lucru sa fi stiut si dvs...IN MAREA MAJORITATE A APLICATIILOR DOMESTICE , CURENTUL ELECTRIC NU FACE DELOC CASA BUNA CU LICHIDELE ... ps...la 3,06 volti , bateriile par sa fie bune...insa masuratoarea corecta se face in curent , mai putin in tensiune...! Link spre comentariu
molioa Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Si daca se duce grafitul, curata cu un solvent pe baza de alcool, si lipeste banda de aluminiu autoadeziva. Am telecomenzi facute asa si de 3 ani si merg fara probleme. Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Lichidul ala nu e de la baterii,e din descompunerea saraciei de cauciuc pe care e depus grafitul,bateriile alea fac orice,numai nu curg,ganditi-va cate baterii ati gasit curse pe o placa de calculator...dar nu asta e argumentul principal,eu am gasit lichid din ala(impropriu spus lichid,e ceva lipicios) in telecomanda care a stat fara baterie in sertar si cand dupa ceva timp am luat-o sa-i pun baterie,am constat ca era naclaita peste tot pe dinauntru...remediul este ca periodic sa se desfaca si sa se curete,ori cu apa si detergent,ori cu alcool sau acetona,cu acetona merge chiar elegant fata de alcool,numai ca trebuie ferite partile din plastic,daca se da doar pe cauciuc e ok. lipeste banda de aluminiu autoadeziva. Am telecomenzi facute asa si de 3 ani si merg fara probleme.Merge,dar culmea e ca se toceste al naibii de repede aluminiul ala,si la un moment dat ramane pe pieptenele de pe cablaj cate o firimitura de metal si pune in scurt tasta aia...tot modificarea pe contact e mai sanatoasa,in caz de nevoie. Link spre comentariu
turcu_dan Postat Mai 17, 2012 Autor Partajează Postat Mai 17, 2012 Da asa e ... ai dreptate doru...... m-am exprimat gresit....era ceva lipicios gen "miere " si putin putin galbui. Chiar ma intrebam .... daca bateriile au curs si ele sunt cauza cum de nu a ruginit suportul lor mai ales ca in momentul in care am constatat ca nu mai merge in parametrii am schimbat-o cu cealalta de rezerva. Circa 1 an si ceva avea timp destul sa corodeze tot pe acolo.... Vad ca rezolvam rapid problemele, imi pare bine ca m-am inscris pe acest site, as mai avea o nelamurire cu un radiocasetofon JVC, dar pentru el deschid alt topic. Link spre comentariu
Vizitator ionut20000 Postat Septembrie 7, 2012 Partajează Postat Septembrie 7, 2012 Ma poate ajuta cineva cu repararea telecomnzii cu cheie la masina in bucuresti ? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum