costi002 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Salutare,As vrea sa stiu daca a incercat careva sa schimbe, in soft, nu doar la configurare, iesirea PWM a unui pic 16f88. As vrea ca iesirea PWM sa fie cand pe RB0 cand pe RB3 in functie de necesitate dar fara sa fiu nevoit sa reinitialez pic-ul.Mai exact, pe o punte H, pe "partea de jos" as vrea sa aplic PWM cand pe un mos, cand pe celalat pt a schimba sensul motorului (bineinteles, cu comenzile corespunzatoare pe celelalte mos-uri).Multumesc anticipat. Link spre comentariu
lama Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Sunt incepator dar zic sa ma lamuresc si eu ....16F88 are un singur PWM hardware batut in cuie pe pinul RB3.Daca PWM-ul e soft atunci e alta treaba. Poti emite si pe RB0. Altfel trebuie sa faci o logica care sa ia iesire PWM-ului si sa o duca la puntea ta cind intr-un loc cind in altulDaca vrei2 PWM hard cred ca trebuie sa schimb controlerul.Stima Link spre comentariu
godFather89 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Poti folosi 2 tranzistori si doua iesiri logice pentru a directiona PWM-ul fie sus, fie jos Link spre comentariu
costi002 Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 Multumesc pentru rapunsuri. Ideea era ca 16f88 permite ca pwm sa iasa ori pe rb0 ori rb3. Acest lucru este selectat dupa dorinta in config word __CONFIG _CONFIG1, _CP_ALL & _CCP1_RB0 & sau _CCP1_RB3. Acum intrebarea : se poate sau nu schimba cuvantul de configurare in soft, astfel incat sa fie luat in calcul fara resetarea pic-ului. Link spre comentariu
Liviu M Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Din cate stiu eu, cuvantul de configurare nu poate fi scris decat in faza de programare (cu programator), fiind in afara zonei de adresare a microcontrollerului. Link spre comentariu