Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Legare motor masina spalat


ODoru

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ODoru

    7

  • H Robert

    4

  • doru3160

    3

  • popa ionut

    1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Pai ce ai tu e alta mancare de peste,asta e motorul de la masina de spalat automat romaneasca,cu infasurari separate pt viteza mica(pt spalare) si viteza mare(pt stoarcere),a treia viteza pe care o banuiesti tu ar trebui sa fie pt mers tiptil,dar stai pe pace,inca nu s-a fabricat modelul asta,al tau(daca e vorba de cel din poza de un pic mai sus) e cu rotor bobinat,si 2 fire de pe conector sunt pt tachogenerator,pt a putea varia electronic turatia(daca nu vrei sa faci o variatie de turatie electronica,le ignori,numai trebuie sa le identifici),deci daca vrei sa alimentezi motorul inseriezi rotorul cu statorul,il tii vartos si il bagi la priza....numai ca nu-l tine alimentat fara sarcina ca se tureaza de ii sar capacele la propriu,vezi ca s-a mai discutat pe tema asta,nu stiu la ce vrei sa-l folosesti,dar e bine sa stii de la inceput treburile astea.Daca motorul e cel din ultima ta postare,atunci e valabil articolul gasit,ca nu am inteles prea bine care motor e al tau si care e de decor pe aici.

Link spre comentariu

da frate si pana la urma care fire le alimentez.ala rosu si negru creca sunt alea de care zici tu cu generator..ok..vreau sa il folosesc la un polizor la turatie mica...eu l-am legat ca in schema urmatoare:

Posted Image

il fac praf sau nu?

Link spre comentariu

Daca te uiti atent prin capac http://i.imgur.com/hrkl8.jpg se vad platele acelea din aluminiu care sunt specifice rotorului in scurtcircuit,sper sa nu gresec dar asa mi se pare,de obicei condoctoarele de la tahogenerator sunt scoase pe afara la mufa nu pe interior,deci eu spun ca este cu rotor in scurt.

Uitate sa lamurim daca are sau nu perii,carbuni.

Link spre comentariu

ok,acum m-am luminat,e motor romanesc,nu stiu ala de mai sus cum si de ce a ajuns pe aici si m-a derutat,credeam ca e modelul cu rotor bobinat,si gandeam sa nu faca o istorie,dar nu e,n-are rost sa-l mai desfaca,se vede clar ca asa e,si astea n-au avut tachogenerator,ca n-au avut pic de electronica pe motor, e valabil articolul postat.

Link spre comentariu

Nu numai ca n-are nimica,dar trebuie sa te straduiesti sa nu gresesti,si daca motorul e potent,sigur o va lua din loc.Verifica condensatorul sa fie bun,sa nu ai surprize,si asta e.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări