ODoru Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Am un motor de la o masina de spalat veche si nu stiu cum sa leg firele deoarece are mai multe turatii. http://imgur.com/ljrXv Link spre comentariu
H Robert Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Are rotorul bobinat sau in scurtcircuit? Link spre comentariu
ODoru Postat Mai 15, 2012 Autor Partajează Postat Mai 15, 2012 chair nu stiu.nici nu am nici o placuta pe el sa vad seria, marca ceva.... Link spre comentariu
H Robert Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Pai te uiti la rotor daca este cu spire este bobinat,si daca este dintr-o bucata fara spire este in scurt, pt pornire cu rotor in scurt http://www.emil.matei.ro/img/mms0.png iti trebuie un codesator de 16uF 450V Link spre comentariu
ODoru Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 da e un scurt da habar nam chiar cares firele care trebuie legate Link spre comentariu
popa ionut Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Masina de spalat ce marca este?? Link spre comentariu
leoncris Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 ......................................... Link spre comentariu
H Robert Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Pune o poza cu intreg motorul sa vedem noi,nu putem sa ne dam seama daca tu ai facut poze doar la conductoare. Link spre comentariu
ODoru Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 http://imgur.com/hrkl8 http://imgur.com/LVioa http://www.emil.matei.ro/mms.php e buna schema asta de alimentare diferenta e ca asta are 2 viteze, a meu are 3: lent, rapid si mediu...cred Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Pai ce ai tu e alta mancare de peste,asta e motorul de la masina de spalat automat romaneasca,cu infasurari separate pt viteza mica(pt spalare) si viteza mare(pt stoarcere),a treia viteza pe care o banuiesti tu ar trebui sa fie pt mers tiptil,dar stai pe pace,inca nu s-a fabricat modelul asta,al tau(daca e vorba de cel din poza de un pic mai sus) e cu rotor bobinat,si 2 fire de pe conector sunt pt tachogenerator,pt a putea varia electronic turatia(daca nu vrei sa faci o variatie de turatie electronica,le ignori,numai trebuie sa le identifici),deci daca vrei sa alimentezi motorul inseriezi rotorul cu statorul,il tii vartos si il bagi la priza....numai ca nu-l tine alimentat fara sarcina ca se tureaza de ii sar capacele la propriu,vezi ca s-a mai discutat pe tema asta,nu stiu la ce vrei sa-l folosesti,dar e bine sa stii de la inceput treburile astea.Daca motorul e cel din ultima ta postare,atunci e valabil articolul gasit,ca nu am inteles prea bine care motor e al tau si care e de decor pe aici. Link spre comentariu
ODoru Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 da frate si pana la urma care fire le alimentez.ala rosu si negru creca sunt alea de care zici tu cu generator..ok..vreau sa il folosesc la un polizor la turatie mica...eu l-am legat ca in schema urmatoare: il fac praf sau nu? Link spre comentariu
H Robert Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Daca te uiti atent prin capac http://i.imgur.com/hrkl8.jpg se vad platele acelea din aluminiu care sunt specifice rotorului in scurtcircuit,sper sa nu gresec dar asa mi se pare,de obicei condoctoarele de la tahogenerator sunt scoase pe afara la mufa nu pe interior,deci eu spun ca este cu rotor in scurt. Uitate sa lamurim daca are sau nu perii,carbuni. Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 ok,acum m-am luminat,e motor romanesc,nu stiu ala de mai sus cum si de ce a ajuns pe aici si m-a derutat,credeam ca e modelul cu rotor bobinat,si gandeam sa nu faca o istorie,dar nu e,n-are rost sa-l mai desfaca,se vede clar ca asa e,si astea n-au avut tachogenerator,ca n-au avut pic de electronica pe motor, e valabil articolul postat. Link spre comentariu
ODoru Postat Mai 16, 2012 Autor Partajează Postat Mai 16, 2012 e in scurt, nu e bobinat rotoru, da pana la urma are ceva daca urmez montaju asta?il crap sau nu? Link spre comentariu
doru3160 Postat Mai 16, 2012 Partajează Postat Mai 16, 2012 Nu numai ca n-are nimica,dar trebuie sa te straduiesti sa nu gresesti,si daca motorul e potent,sigur o va lua din loc.Verifica condensatorul sa fie bun,sa nu ai surprize,si asta e. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum