Rila Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Salutare,sunt nou printre voi si prin lumea electronicii!Am un radiocasetofon vechi si vreau sa fac cu piese din el un amplificator.Sunt incepator si nu prea ma pricep cum sa fac asta!Am urcat o imagine cu placuta radioului,integratul e orion 1001012 si cred ca el face amplificarea...Astept idei,solutii,eventual o schema cu piesele pe care le dispun(daca aveti) si muuulta rabdare!Multumesc mult pentru atentie! Link spre comentariu
mircea888 Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 integratul e orion 1001012 si cred ca el face amplificarea...Nu cred ca ala este, sau oricum nu cred ca asta scrie pe el Eu zic ca amplificatorul este realizat cu integratul ala cu 14 pini si cu tablita in fata, aia e pentru racire, deci sigur ala e amplificatorul. Vezi ce scrie pe integratul ala.Oricum cred ca nu merita efortul sa modifici placa aia, nu are mai mult de 2x1W amplificatorul ala. Ca incepator mai bine iti cumperi un kit cu TDA2005, asta este stereo si se alimenteaza la 12-14V iar kitul costa destul de putin.Bafta ! Link spre comentariu
Letcon Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Nu-ti pierde vremea cu asa ceva.Daca tot vrei sa mesteresti ceva, fa ceva schema simpla cu ceva TDA...Binenteles ca iti trebuie ceva transformator(mai bun ca ala din casetofon),va trebui sa stii sa faci un cablaj(macar practic)....Pana la urma ce "experienta" ai la mesterit asa ceva?ps:am scris aproape odata cu mircea calin Link spre comentariu