adrian250786 Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 salut in urma cu ceva timp am schimbat carbunii la aceasta masina si acum a luat-o razna si nu stiu sigur daca e procesorul sau triacu BTB16A am masurat triacul si e ok.simptomele sunt urmatoarele ii dau drumu la program ex 30 min isi ia apa cat trebuie si pleaca in turatie maxima cu rufele si apa in ea daca ati mai intalnit asa ceva poate ma puteti ajuta si pe mine ....MULTUMESC MULT cu stima Link spre comentariu
BUGHIU Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 Inainte de schimbarea carbunilor(la motor banuiesc) a facut aceste figuri?? Link spre comentariu
adrian250786 Postat Mai 14, 2012 Autor Partajează Postat Mai 14, 2012 nu a facut asa a mers perfect vreo 3 luni Link spre comentariu
leoncris Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 placa de baza a programatorului electronic , cam 143 ... lei.Defect frecvent la turcismele astea ! Link spre comentariu
petru_f Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 salut in urma cu ceva timp am schimbat carbunii la aceasta masina si acum a luat-o razna si nu stiu sigur daca e procesorul sau triacu BTB16A am masurat triacul si e ok.simptomele sunt urmatoarele ii dau drumu la program ex 30 min isi ia apa cat trebuie si pleaca in turatie maxima cu rufele si apa in ea daca ati mai intalnit asa ceva poate ma puteti ajuta si pe mine ....MULTUMESC MULT cu stimaDupa care se opreste nu? Daca faci orice program,da apa afara apoi face la fel .Ia vezi ca in spatele motorului pe ax sub un capacel e un magnet pt. senzorul hall,cred ca e spart sau fisurat.Daca nu vezi cu un osciloscop daca ajung impulsuri pe placa ,poate fi si senzorul dar tot trebuie sa dai motorul jos. Link spre comentariu
romica-b Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 Sigur ai probleme cu senzorul de turatie (care nu este senzor Hall).Verificarea se face foarte simplu si foarte sigur,fara a demonta motorul,in felul urmator:-se scoate mufa motorului (nu neaparat)-se trece aparatul de masura pe domeniul tensiune alternativa,-se pun testerele aparatului pe cele doua fire ce vin de la senzorul de turatie,usor de identificat,-se invarte energic motorul cu mana,sau mai usor de cureaua masinii.Tensiunea indicata de aparat,trebuie sa varieze in functie de turatia atinsa de motor intre 0,2-1v.Daca nu indica nimic inseamna,fie bobina intrerupta,fie magnetul de pe ax spart(cel mai probabil)Bafta! Link spre comentariu
petru_f Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 Sigur ai probleme cu senzorul de turatie (care nu este senzor Hall).Daca nu e hall atunci ce e? Link spre comentariu
realconstruct Postat Mai 14, 2012 Partajează Postat Mai 14, 2012 tahogeneratorul are valoarea de 54 Ohmi Link spre comentariu
adrian250786 Postat Mai 14, 2012 Autor Partajează Postat Mai 14, 2012 multumesc pt sfaturi maine o sa incerc Link spre comentariu
romica-b Postat Mai 15, 2012 Partajează Postat Mai 15, 2012 Daca nu e hall atunci ce e?Senzorul Hall genereaza impulsuri cu amplitudinea constanta,dependenta de tensiunea de alimentare.Numarul de impulsuri este dependent de turatia dispozitivului.Acestea sunt integrate si transformate in tensiune variabila.Tahogeneratorul,este in fapt un alternator care produce efectiv o tensiune alternativa variabila in functie de turatie.Avand rotorul confectionat dintr-un magnet permanent (cu 4-6-8 poli)el nu are nevoie de alimentare exterioara pentru a produce direct o tensiune la bornele de iesire.Deci la masinile de spalat avem tahogenerator si nu senzor Hall.Acesta din urma este folosit cu precadere la pozitionarea,declansarea,urmarirea unor procese ce solicita precizie ridicata Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum