Vizitator wild04 Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Salut. Am nevoie de ajutor pentru a face un regulator de turatie trifazic cu tiristoare pentru un motor de 10kw. Puteti sa ma ajutati cu o schema detaliata? Eu am facut dupa o schema bloc si cand il folosesc la motor se blocheaza. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Tiristoarele necesita bobine in antifaza pt stingere. Eu as zice ca sunt neindicate pt amatori!Ai putea folosi IGBTuri...oricum,daca n-ai protectii,la un moment dat va iesi fum!Pt o asmenea putere,poate iesi mai castigat daca iei un convertizor de calitate sh Link spre comentariu
Vizitator wild04 Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Vreau sa fie alimentat in curent alternativ. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Pai da,toate convertizoarele sunt alimentate in ca. Oricum,intern ele redreseaza tensiunea alternativa,apoi genereaza din nou ca (prin pwm),sau ramane cc pulsatoriu (unda dreptunghiulara,pe 2 trepte) Link spre comentariu
Vizitator wild04 Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Sunt semi-profesionist in electronica . daca as face rost de o schema detaliata m-as descurca sa fac regulatoru. Link spre comentariu
Dr.L Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 Si asta e cam greu...poate un manual service,ceva Ca idee,vezi aici: http://www.emil.matei.ro/csf.php Link spre comentariu
Vizitator wild04 Postat Mai 12, 2012 Partajează Postat Mai 12, 2012 schemele aratate sunt pe tranzistoare. M-ar interesa sa aflu cum se face cu tiristoare pentru ca de acestea dispun. Multumesc oricum. Link spre comentariu