Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

KENWOOD KA 3300 D


Postări Recomandate

  • 7 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 54
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

amplificatorul presteaza impecabil , insa vreau sa va intreb altceva .......de ceva timp ma bate gandul sa incerc sunetul de vinil , vad pe kazii o gramada de pick-upuri , problema mea este ca habar nu am care este treaba cu acest mediu de stocare , nu stiu mai nimic despre placile de vinil asa ca intrebarile ar fi :- cum e cu acele , se schimba , se nimeresc de la unele la altele , se schimba calitatea sunetului .........- la sectorul de pret pana in 500 ron ce firma sa aleg ?- direct drive sau belt drive ? - banuiesc ca direct drive sa scap de grija curelei de antrenare ......- ce inseamna MM-MC la amplificator , stiu ca are legatura cu pick-up ul ................- viniluri se mai fabrica ? sau mergem pe second .......- cate melodii intra pe un vinil - intrebare stupida dar extrem de interesanta pentru mine ........ :nas: - care e avantajul unuia AUTOMATIC fata de unul normal .....si cam atat , sunt mare fan de sunetul analog , am o gramada de deckuri si vreo 4 maguri in colectie dar spre rusinea mea pick-up-ul l-am neglijat total desi se spune ca INCA este cel mai bun mediu de stocare .....multumesc!

Sunetul vinyl este original analog , cel mai curat sunet deoarece in orice label s-a lansat muzica pe vinyl prima data (si in 95% din vanzari) ...intotdeauna un vinyl costa mai mult decat un CD cu toate ca un CD original ofera sunet Wav (digital) fara nici un fel de zgomot de fond asa cum face acul de la pickup, acolo exista o frecare . Sunetul binenteles difera de la ac la ac pentru ca exista doze de 100 ron si doze de 5000 ron si asa mai departe... Intotdeauna sa alegi un pickup DIRECT DRIVE deoarece sunetul este mai precis la directdrive ( ca o comparatie poti sa faci intre un mp3 de 128 Kbs - belt drive si altul de 320 kbs este direct drive) . In alta ordine de idei , benzile de mag. si casetele audio nu prea s-a lansat intr-un Label (casa de discuri) deci aici iti dai seama ca aceste aparate ( deck, magnetofon home use) sunt defapt niste aparate de design dar nu ofera sunetul original ca pe un Vinyl Original , ele doar inregistreaza- deci concluzia : un pickup Technics SL 1200 este o bijuterie ce tine pe viata daca asculti muzica pe un vinyl first press . Vinylul nu o sa moara niciodata , cine are vinyl first press albume scumpe si muzica unicata ce s-a facut pe vinyl doar odata in existenta pamantului, este muzica dintre anii 1960 - 1999 .... sa tii minte de la mine chestia asta !In legatura cu amplificatoarele vintage (Made in Japan is dead) problema lor este una singura - are piese coapte si nu cred sa mai gasesti vreodata un amplif fabricat de Japan in golden age of sound .nou sigilat sau folosit doar 3 ore , la fel cum nu mai gasesti un SL-1200 MK2 nou sigilat . Iti spun si de ce toate sunt ''coapte'' ...pentru ca nici un roman nu avea posibilitatea sa cumpere in vremea comunismului asa ceva deci concluzia , toate sunt ciurucuri uzate din vest luate de bijnitari). Un colectionar cu clasa exista pe lumea asta dar nu o sa vezi la vanzare un amplif ''ca nou '' pentru ca astia se ingroapa cu ele prietene... deci atentie pe ce arunci banii ca nu o sa sune ca atunci cand a fost nou !
Link spre comentariu

Atunci chiar că m-am liniştit, probabil că diferenţa aia enormă e bine documentată cu multe oscilograme, diagrame de sunet şi distorsiuni. Foarte inspirată comparaţia cu mp3. În ce priveşte minunăţia unui disc, toată muzica era iniţial înregistrată pe bandă, în studio şi apoi prelucrată înainte de a se face matriţele. Era imposibil să se înregistreze direct o matriţă. Unicate mai sînt azi doar cilindrii fonografului lui Edison. Dar nu ăsta e subiectul de aici şi nici forumul nu e de audiofili, aşa că nu are rost să continuăm.

Link spre comentariu

Dar se poate sa se discute orice are o simpla legatura cu un inceput de topic ..ca doar nu omoram pe nimeni ..e binevenita orice discutie mai ales pentru cititori si documentatie, ca din asta invata omul in timp. Magnetofonul dedicat pentru Label de care ai pomenit nu o sa-l vezi la vanzare pe internet indreptat spe home use.. e o diferenta soare-pamant intre banda aia de matrita pomenita de tine si o prostie de Akai Gx 747 care foloseste banda subtire pe 2 canale , ma rog... si o viteza mica in comparatie cu Otari acela , eu am vazut asa ceva la Ariola Records , avea comutatii pe viteze de la 15 pana la 120 ips ..iti dai seama ce claritate ...ma ia capu chiar ca mai bine nu mai vorbim

Link spre comentariu

In legatura cu amplificatoarele vintage (Made in Japan is dead) problema lor este una singura - are piese coapte si nu cred sa mai gasesti vreodata un amplif fabricat de Japan in golden age of sound .nou sigilat sau folosit doar 3 ore , la fel cum nu mai gasesti un SL-1200 MK2 nou sigilat . Iti spun si de ce toate sunt ''coapte'' ...pentru ca nici un roman nu avea posibilitatea sa cumpere in vremea comunismului asa ceva deci concluzia , toate sunt ciurucuri uzate din vest luate de bijnitari). Un colectionar cu clasa exista pe lumea asta dar nu o sa vezi la vanzare un amplif ''ca nou '' pentru ca astia se ingroapa cu ele prietene... deci atentie pe ce arunci banii ca nu o sa sune ca atunci cand a fost nou !

Aici gresesti putin.. Am intalnit amplificatoare japoneze fabricate in 88-93 care condensatorii lor erau in stare excelenta si azi dupa ~20 de ani de functionat sau stat degeaba.Problema amplificatoarelor japoneze mai ales cele vitange anii 70-83 este ca nuprea suna bine au scheme simple, un simplu integrat LM3866 le bate mar, mici excepti fac unele capuri de serie de la yamaha, luxman, sansui etc..
Link spre comentariu

Pai despre cap de serie vorbim ..asa cum s-a si inceput acest subiect cu amplificatorul ala kenwood ... sub cap de serie nici nu mai incape discutia . Cat despre astea noi , eu am avut un Marantz PM 6004 (vezi foto) dar cu toate ca a costat 18 mil tin sa spun ca este o chinezarie ordinara si nu face atatia bani, un amplif vintage cap de serie e mult mai tapan pentru ca acest PM 6004 nu cred sa reziste mai mult de 5 ani ..

post-81338-13982972069_thumb.jpg

Link spre comentariu
Vizitator Cosmin2000

In legatura cu amplificatoarele vintage (Made in Japan is dead) problema lor este una singura - are piese coapte si nu cred sa mai gasesti vreodata un amplif fabricat de Japan in golden age of sound .nou sigilat sau folosit doar 3 ore , la fel cum nu mai gasesti un SL-1200 MK2 nou sigilat . Iti spun si de ce toate sunt ''coapte'' ...pentru ca nici un roman nu avea posibilitatea sa cumpere in vremea comunismului asa ceva deci concluzia , toate sunt ciurucuri uzate din vest luate de bijnitari). Un colectionar cu clasa exista pe lumea asta dar nu o sa vezi la vanzare un amplif ''ca nou '' pentru ca astia se ingroapa cu ele prietene... deci atentie pe ce arunci banii ca nu o sa sune ca atunci cand a fost nou !

Aici gresesti putin.. Am intalnit amplificatoare japoneze fabricate in 88-93 care condensatorii lor erau in stare excelenta si azi dupa ~20 de ani de functionat sau stat degeaba.Problema amplificatoarelor japoneze mai ales cele vitange anii 70-83 este ca nuprea suna bine au scheme simple, un simplu integrat LM3866 le bate mar, mici excepti fac unele capuri de serie de la yamaha, luxman, sansui etc..
Tocmai decadele 70 și 80 au fost caracterizate de cele mai calitative produse, în opinia mea. Deci, hai sa vorbim discuție! :ras:
Link spre comentariu
  • 5 săptămâni mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări