Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Generator de "vulpi" cu PIC

Postări Recomandate

As vrea sa construiesc pt baietelul meu care va implini in curand 9 ani un generator care sa imi ofere semnalele de "vulpi". Adica succesiunea corecta de semnale Morse tip HAM, etc..Evident folosind un PIC, ca pe TTL-uri iese prea mare si va consuma prea mult... Am sapat prin net, dar inca nu am gasit..Daca cineva dintre dvoastra stie un site, un link , etc, ii voi ramane recunoscator. daca mi-l va spune si mie...Recunosc ca sunt incepator in domeniul PIC-urilor si de aia nu ma incumet-inca- sa ma bag sa proiectez asa ceva, desi pare simplu..Daca adminul considera ca acest post trebuia amplasat la radioamatorism, il rog sa ma scuze si sa-l mute..Va multumesc anticipat pt bunavointa.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

S-ar putea sa nu fie atat de complicat de facut pe cat pare. Imagineaza-ti ca PIC-ul e si o memorie si un numarator in acelasi timp. In memorie bagi "esantioanele" semnalelor vulpii si il pui pe "numarator" sa le scoata regulat.Programul ar fi foarte simplu (in varianta de baza) si il poti "birui" cu cateva cunostinte de baza.

Link spre comentariu

Vulpea este un emitator radio care emite pe anumite frecvente standard, de ex. pe 3.5, sau 144MHz.

Semnalul este o succesiune de 5 semne standard, MOH, MOE, MO5, etc, in Morse (http://www.babbage.demon.co.uk/morseabc.html) adica linii si puncte, linia durand de 3* punctul, si ficare caracter fiind o combinatie de linii si sau puncte. De ex litera O este reprezentat de 3 linii (---).

"Vulpea" (un om sau un dispozitiv automat) se ascunde undeva intr-o padure, intr-un tufis, sau chiar intr-un copac, astfel sa nu fie prea usor vizibila cu ochiul liber. Si emite cate un cate un sir de simboluri, cu o pauza de 1 minut.