dr_nick24 Postat Mai 6, 2012 Partajează Postat Mai 6, 2012 SALUTARI. -documentandu-ma mai indeaproape referitor la condensatorii din filtrele boxelor, as fi vrut sa fac un upgrade. -boxele ce sunt in discutie au condensatori bipolari, as fi vrut sa merg pe niste mkp-uri de la wima/arcotronics. precizez ca nu sunt amator de bennic, mundorf si alte cele chiar daca se unii zic ca fac minuni. legat de mundorf o serie buna, nu mai retin care, un romanas de-al nostru spunea ca nu isi merita banii nici pe departe. - filtrele mele sunt taiate la 2khz, as fi vrut sa-i modific usor frecventa, undeva la 3,5khz -din cate am studiat pe net pe un site de calculator filtre, daca vrei sa modifici frecv trebuie sa modifici atat valoarea bobinei cat si cea a condensatorului. eu as vrea sa modific doar condensatorul...ce ziceti de asta? se impaca? la inalte sa mai scad usor valorile, la bass la fel.. -o sa atasez poze cu filtrele dar va si spun ce si cum poate nu se vad prea bine. -nu stiu valoarea bobinelor, nu am aparat sa le masor, -cei 2 conzi de pe inalte sunt de 12uf si 8,2uf, rezistenta de 1,5k/7w -pe bass cond de 32uf, rezistenta tot de 1,5 sau 1,8k/ 7w http://postimage.org/image/p4yrvfa87/ http://postimage.org/image/kbjm4b347/ image upload free picture hosting caracteristicile boxelor Putere recomandata amplificator : 30-120W RMS Impedanta : 6 ohmi Sensibilitate : 88 db Raspuns in frecventa : 40 - 24.000 Hz Crossover : 2000 Hz Diametru difuzor : 8" Diametru tweeter : 25mm tex astept sfaturi, pareri de la voi ! mersi Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 7, 2012 Partajează Postat Mai 7, 2012 A mai fost pe aici cineva, care s-a incapatanat sa umble in incinte de fabrica, si a ramas profund dezamagit de rezultat...Daca nu ai aparatura si cunostintele necesare acestui demers, renunta! O sa dai gres... Link spre comentariu