Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

+


fwfw

Postări Recomandate

de unde iau plus de la motor ca sa stiu sigur ca motorul a pornit imi trebuie acest plus ptr. o alarma cu pornire motor , am inteles ca ar trebui sa iau de la alternator dar nu stiu exact de pe care fir , mentionez ca masina este oltcit , ca se mai intampla ca masina sa nu porneasca iar pagerul o arata ca merge , desi motorul este oprit

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • fwfw

    4

  • niq_ro

    2

  • yo9hrb

    2

  • diaconuliviu

    1

Top autori în acest subiect

Poti incerca de pe platina (chiar daca sunt impulsuri). Depinde ce faci cu semnalul. Pe alternator - de pe excitatie (ala cu papuc, nu cu piulita). De pe plusul bobinei de inductie (se alimenteaza numai cand merge motorul). De pe contactul de cheie (dar e aceeasi treaba cu bobina, numai ca demontezi mai mult pana ajungi la el).

Link spre comentariu

platina nu are delcoul . iar la bobina este plus tot timpul cat cheia este la ACC. SAU LA M. DECI MAI RAMINE DE LA alternator o sa incerc de la alternator .iar la aternator am acces decit la doua fire car vin la o mufa desupra lui este un fir verde si unul galben acolo osa incerc deci la bobina este plus tot timpul nu trebuie sa fie neaparat pornit motorul atita timp cat cheia este la acc sau la m. la bobina este plus

Link spre comentariu

Alternatorul este cu regulator incorporat? Ca daca nu, uita-te pe regulatorul de tensiune si cauta firul DF. (ala duce la borna DF de pe alternator, adica excitatia).

Link spre comentariu

@yo9hrbPe DF ai + cind pui contactul. Pentru ca orice baterie dupa 1-2 minute nu mai are 14,4 V sau cit e reglat releul ci mai putin.@fwfw Ai turometru pe masina? daca da, pe "excitatia" lui gasesti informatia care arata sigur ca motorul a pornit; o preiei, [o divizezi daca e tensiune mare-recte daca se preia de pe "-" bobina, daca nu poate fi semnal mic, de citiva volti], o integrezi si ai o tensiune cvasicontinua, de nivel proportional cu turatia. Asta e cam singurul loc unde ai semnal motor destul de comod. Acuma nu stiu ce alternator ai, unele au un fir de control, de la o a doua punte care e cumva comparata cu cea a bateriei alimentind sau nu un bec din bord.

Link spre comentariu

ok, mersi o sa incerc. de la alternator practic imi trebuie un plus dupa ce a pornit motorul si stiu ca se ia de la alternator iar in momentul cand alternatorul nu se ma-i invarte sa-i taie acel plus , ca sa poate sa imi indice mie pe pager ca motorul s-a oprit deocamdata am acel fir legat la plus permanent si daca motorul nu porneste din prima pe pager imi arata ca merge , ok mersi o sa incerc sa iau de la alternator de la una din puntile redresoare si cred ca cel mai sigur de la cea mica

Link spre comentariu

datorita unei probleme cu netul nu am apucat sa pun tot.. era vorba de folosirea unei parti din schema..si punerea inca unui etaj cu tranzistor drept inversor..sa fie semnal + cand e pornit motorul, acum este un fel de zero, deci trebuie negat

Link spre comentariu

Niq, atata daravela pentru un plus fabricat prin redresare de pe o infasurare a alternatorului de Oltcit?FwFw, nu ai la Oltcit asa ceva, dar s-a spus aici ca daca depistezi o infasurare a alternatorului, tragi din ea o dioda (anod), pui un cond rezonabil (in catod) si ai obtinut ce vrei. Daca ai mai multe pretentii, fie iei din toate infasurarile (trei?), fie (sau in plus) stabilizezi rezultatul.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări