Vizitator dennys35 Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 buna ziua. as dori sa pun pe o motocicleta avarii dar nu prea imi dau seama cum se fac legaturile si daca cineva are idee sau o schema detaliata as fi foarte recunoscator... Link spre comentariu
Big Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 sa intelegem ca ai deja un buton special pt avarii ? ce tip de motocicleta este? Link spre comentariu
Vizitator dennys35 Postat Aprilie 27, 2012 Partajează Postat Aprilie 27, 2012 sa intelegem ca ai deja un buton special pt avarii ? ce tip de motocicleta este?yamaha tdm este motorul 1 si alta yamaha transalp....amandoua sunt ale unor amici care nu au net eu doar ii ajut cu asta ...si nici nu se pricep..la fire... Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Pai daca ei nu se pricep,deducem ca tu le ai cate putin cu asa ceva,cauta schema electrica de la vechile dacii,ca e cea mai simpla si vezi acolo cum te inspiri,in esenta se uneste semnal stanga cu dreapta si se cupleaza la releu,si se aplica plus din baterie pe releul de semnalizare,pt ca in pozitia contact,este deja acel plus pe releu.Singurul lucru mai complicat e sa faci rost de comutatorul dedicat pt asa ceva si sa-i gasesti locul de amplasare,in functie de marime,restul sunt doar sarme. Link spre comentariu
doru3160 Postat Aprilie 28, 2012 Partajează Postat Aprilie 28, 2012 Nu mai pot edita,dar sigur stiai,totusi e bine de precizat sa ai grija sa nu aplici acel plus din baterie decat pe releul de semnalizare,altfel,risti sa alimentezi si ceilalti consumatori daca din greseala unesti plusul de inainte de cheie cu cel de dupa cheie,mi-a scapat acest amanunt,il consideram subinteles,dar poate e mai bine de amintit. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 29, 2012 Partajează Postat Aprilie 29, 2012 Pe Yamaha TDM se poate ,pe Yamaha Transalp nu (numai pe Honda Transalp).La Yamaha unesti firele de semnalizare printr-un releu sau daca ai intrerupator de avarii ; la Honda unesti firul orange (portocaliu) cu firul light blue (albastru deschis) printr-un intrerupator dublu sau releu .La functionarea pe post de avarie (cu motorul oprit) se da plusul de pe baterie ,printr-un intrerupator/releu ,numai la releul de semnalizare care trebuie separat de restul instalatiei printr-o dioda,adica releul sa poata fi alimentat dar acesta sa nu poata alimenta instalatia. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum