Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Date tehnice motoare pas cu pas

Vizitator TZepeSH

Postări Recomandate

Vizitator TZepeSH

Buna ziua!

Scuzati-mi nepriceperea, dar sunt incepator in domeniul motoarelor pas cu pas, si poate unii dintre dumneavoastra au lucrat cu motoarele de mai jos si au gasit datele tehnice. In primul rand vreau sa construiesc niste controllere pentru aceste motoare, ca sa inteleg functionarea circuitelor de comanda si functionarea diferitelor tipuri de motoare. Aceste informatii le-am gasit usor pe internet, deci nu despre scheme electronice este vorba. Mai tarziu, doresc sa construiesc o pedala de acceleratie electronica si vreau sa controlez clapeta de acceleratie cu motor pas cu pas. Am mai multe motoare obtinute din imprimante/copiatoare/scannere, dar pentru majoritatea nu gasesc date tehnice. Am trimis mailuri si la producatori dar nu am primit raspuns. In principal ma intereseaza care dintre motoare pot fi folosite la 12V, pentru ca stiu ca majoritatea sunt de 24V. Evident, orice date suplimentare sunt de ajutor. Daca este nevoie, pot sa pun si poze cu motoarele, daca este nevoie. Voi prezenta datele de pe eticheta fiecaruia.

1. 55SPM25D5C2

P0001QS

7.5DEG 6.5OHM

6 fire

2. EM-284

11690G

STP-42D221-01

Shinano Kenshi

5 fire

3. EM-243

22691G

STH-39H112-01

Banuiesc ca producatorul este tot Shinano Kenshi

4 fire

4. EM-286

07891G

STH-39H112-02

Shinano Kenshi

4 fire

Mai am doua motoare Mitsumi, unul M35SP-5, 7.5 grade/pas, 30Ohm, 5 fire si unul M42SP-6TE, 10Ohm, 4 fire. Pentru primul am gasit foaie de catalog, gasiti linkul mai jos, iar pentru al doilea am fost directionat catre o foaie de catalog pentru M42SP-7. Acestea am inteles ca pot fi folosite la 12V sau la 24V.

http://www.mitsumi.co.jp/latest/Catalog ... sp_5_e.pdf

http://www.datasheetcatalog.com/datashe ... SP-7.shtml

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• joeoancea

1