Vizitator cia39187 Postat Aprilie 16, 2012 Partajează Postat Aprilie 16, 2012 salutare!incerc si eu sa construiesc o antena pentru modem in vederea castigului de semnal,sunt un incepator in domeniu si vreau sa invat mai multe.Problema mea este ca nu stiu dimensiunile de taiere la antena (am atasat poza cu modelul) eu am internetul de la cosmote cu un modem zte,este bun modelu de antena?cum sa il conectez la modem ca nu exista mufa pt semnal...ms Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Aprilie 16, 2012 Partajează Postat Aprilie 16, 2012 antena zic eu ar fi ok este un biquard simpu eu folosesc un biquard dublu idea ar fi sa faci 2 antene de acest fel una dublu si una simplu cea dublu sa o pui unde a-i semnal maxim cea simpla sub modem lungimea unu patrat este de 140mm (14centimetri 3,5latura )eu o folosesc pt rds(digi )la internet si voce daca vrei iti dau mai multe date constructive Link spre comentariu
25L91N11 Postat Aprilie 16, 2012 Partajează Postat Aprilie 16, 2012 Vezi mai jos poate gasesti ceva pe placul tau. http://www.google.co.uk/search?q=quad+w ... 66&bih=606 Orice model alegi trebuie sa stii ca daca lasi cablu mai lung de 60-90cm pierzi semnal. Cablul de la noi de pe piata nu este intodeauna calitativ (poate ai noroc). Vezi ca nu este cablu de antena (75 ohms), este de 50 de ohms. Sunt si alte solutii ca de exemplu sa izolezi router-ul intr-o cutie linga antena afara si sa cobori cu alimentarea si gablul de semnal. Cel mai usor sa vezi semnalul si sa acordezi antena este cu Network stumbler (NetStumbler) este free. Este doar o parare, faci cum vrei pana la urma. Succes Link spre comentariu
Vizitator cia39187 Postat Aprilie 17, 2012 Partajează Postat Aprilie 17, 2012 bun,in poza aia se vede ca e facut din cupru.Din aluminiu sau alt material nu este bun.elementul ala patrat e plin sau gol pe dinauntru.cum conectez cablu la modem ca nu am loc,este ceva adaptor special pentru asa ceva Link spre comentariu