Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme la un magnetofon Soiuz 110

barsan

Postări Recomandate

Buna ziua!Am achizitionat de curand un Mag. Soiuz 110. Are uratoarele probleme:- cand dau pe derulare inapoi, plapatoarele se ridica si banda se acumuleaza sub capete (atarna, intra autostopul)-pe redare merge bine pana la jumatatea benzii dupa care merge greu, nu mai are viteza normala.Va rog sa ma ajutati cu sfaturi(sunt probleme mecanice sau electronice ?), as vrea sa-l pun la punct pentru ca arata ca scos din cutie, dar nu a fost folosit de cativa ani. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 12
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• barsan

3

• cristi_ozana

1

• remus68

1

• ChRS

1

Top autori în acest subiect

Daca "ajut" putin rola presoare ridicand-o in sus merge mai departe chiar si la sfarsitul benzii. Sa fie probleme cu pozitionarea electromagnetului?Totusi derulare inapoi nu merge si pace. Pleaca, deruleaza 2 secunde, se opresc rolele, palpatoarele se desfac, banda "curge" apoi intra autostopul.Apropo in difuzoare nu se aude nimic, nici macar un zgomot de fond. Are cumva pe amplificare sigurante separate ?

Link spre comentariu