Ema_power Postat Aprilie 13, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2012 Montat xenoane H7 pe 3 masini cu urmatoarele probleme:1.Seat Cordoba 2006 1.4I. La aprinderea xenoanelor cu motorul oprit - functionare corecta, cu motorul pornit la fel functionare corecta, dupa vreo 5 minute a inceput unul din ele sa palpaie. Montat condensatoare 4700uF pe fiecare blaster, nici o schimbare! Singura diferenta de montaj intre cel care face figuri si cel care merge ok este faptul ca unu e legat de un plastic(carcasa nu face masa cu masina) iar cel care face figuri este legat direct de caroserie! 2.Opel Astra H 2006 CDTI. Cu motorul oprit/pornit ambele palpaie si la un moment dat se sting. Cat timp stau aprinse nu apare eroare in bord, cand se sting apare eroarea in bord(lucru care mi se pare ok).Montat condensatoare 4700uF, motor pornit/oprit merg perfect. Se pune masina in miscare, incepe sa palpaie stanga! Verificat conexiuni/contacte totul ok.3. Ford Focus MK2 2006 1.6i (masina personala), montat acelasi tip de instalatie(fara condensatoare) a mers perfect din prima si merge si acuma! Singura precizare este ca la mine am prins blasterele de far (plastic) deci nu fac masa cu maina!Ceva idei cum as putea sa scap de problema cu aprinderea asta intermitenta?Prin ce metoda detecteaza masima "bec ars", simte rezistenta becului sau citeste consumul? Link spre comentariu
Ema_power Postat Aprilie 13, 2012 Partajează Postat Aprilie 13, 2012 Montat xenoane H7 pe 3 masini cu urmatoarele probleme:1.Seat Cordoba 2006 1.4I. La aprinderea xenoanelor cu motorul oprit - functionare corecta, cu motorul pornit la fel functionare corecta, dupa vreo 5 minute a inceput unul din ele sa palpaie. Montat condensatoare 4700uF pe fiecare blaster, nici o schimbare! Singura diferenta de montaj intre cel care face figuri si cel care merge ok este faptul ca unu e legat de un plastic(carcasa nu face masa cu masina) iar cel care face figuri este legat direct de caroserie! 2.Opel Astra H 2006 CDTI. Cu motorul oprit/pornit ambele palpaie si la un moment dat se sting. Cat timp stau aprinse nu apare eroare in bord, cand se sting apare eroarea in bord(lucru care mi se pare ok).Montat condensatoare 4700uF, motor pornit/oprit merg perfect. Se pune masina in miscare, incepe sa palpaie stanga! Verificat conexiuni/contacte totul ok.3. Ford Focus MK2 2006 1.6i (masina personala), montat acelasi tip de instalatie(fara condensatoare) a mers perfect din prima si merge si acuma! Singura precizare este ca la mine am prins blasterele de far (plastic) deci nu fac masa cu maina!Ceva idei cum as putea sa scap de problema cu aprinderea asta intermitenta?Prin ce metoda detecteaza masima "bec ars", simte rezistenta becului sau citeste consumul? Link spre comentariu
alfabit Postat Aprilie 13, 2012 Partajează Postat Aprilie 13, 2012 Verifica in primul rind conexiunile de masa, de obicei sint cu papuc pentru prindere cu surub direct de caroserie, balastele iti spun din experienta e bine sa fie si ele prinse cu suruburi de caroserie ( nu cu banda dublu adeziva sau cu coliere de plastic ). Nelegate la masa pot da paraziti in aparatura radio a masinii.Al doilea lucru pe care ti-l pot spune e ca in general palpairea becurilor e din cauza calitatii becurilor. Pentru tine e simplu, avind unele care nu palpaie niciodata, altele care palpaie citeodata, deci poti sa le schimbi intre ele sa te lamuresti daca e din bec sau nu. Eu de exemplu am intilnit bec care initial la aprindere palpaia colorat - schimba din rosu-portocaliu-albastru - abia dupa un minut lumina normal ( 6000 K ). Fa probe cu ele si iti dai seama. Erorile apar datorita sesizarii intreuperii filamentului becului ( la becurile normale ) deci practic vede rezistenta infinit pe becul respectiv care cauzeaza eroarea. La xenoane trebuie sa sesizeze rezistenta mica la cupla originala a masinii ( cea care acum se leaga la balast pentru aprindere ). Cu condensatoarele de 4700 uF nu sint de acord, eu tot ce am montat a fost fara condensatoare si au mers, totul a fost sa fie bine legate la masa carcase balaste si conexiuni si bineinteles becurile sa fie cit de cit de calitate, cit ar fi ele de chinezesti.Tu acuma tragi concluzii si faci cum doresti. Link spre comentariu
alfabit Postat Aprilie 13, 2012 Partajează Postat Aprilie 13, 2012 Verifica in primul rind conexiunile de masa, de obicei sint cu papuc pentru prindere cu surub direct de caroserie, balastele iti spun din experienta e bine sa fie si ele prinse cu suruburi de caroserie ( nu cu banda dublu adeziva sau cu coliere de plastic ). Nelegate la masa pot da paraziti in aparatura radio a masinii.Al doilea lucru pe care ti-l pot spune e ca in general palpairea becurilor e din cauza calitatii becurilor. Pentru tine e simplu, avind unele care nu palpaie niciodata, altele care palpaie citeodata, deci poti sa le schimbi intre ele sa te lamuresti daca e din bec sau nu. Eu de exemplu am intilnit bec care initial la aprindere palpaia colorat - schimba din rosu-portocaliu-albastru - abia dupa un minut lumina normal ( 6000 K ). Fa probe cu ele si iti dai seama. Erorile apar datorita sesizarii intreuperii filamentului becului ( la becurile normale ) deci practic vede rezistenta infinit pe becul respectiv care cauzeaza eroarea. La xenoane trebuie sa sesizeze rezistenta mica la cupla originala a masinii ( cea care acum se leaga la balast pentru aprindere ). Cu condensatoarele de 4700 uF nu sint de acord, eu tot ce am montat a fost fara condensatoare si au mers, totul a fost sa fie bine legate la masa carcase balaste si conexiuni si bineinteles becurile sa fie cit de cit de calitate, cit ar fi ele de chinezesti.Tu acuma tragi concluzii si faci cum doresti. Link spre comentariu
Ema_power Postat Aprilie 14, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2012 S-a rezolvat problema:1. Seat - s-a izolat dpvd electric blasterul care facea probleme fata de caroserie.2 Astra H, o masina cu sistem de management instalatie electrica, pus cate o rezistenta de 120R/5Wparalel cu ficare blaster. Practic s-a simulat o rezistenta virtuala pentru pc-ul masini.Aviz amatorilor cumparati instalatie xenon cu CANBUS pentru a nu intampina probleme la montarea pe autoturisme generatie noua!Anulator eroare canbus se gaseste si separat dar parerea mea e ca dai bani degeaba pentru o rezistenta frumos incapsulata! Link spre comentariu
Ema_power Postat Aprilie 14, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2012 S-a rezolvat problema:1. Seat - s-a izolat dpvd electric blasterul care facea probleme fata de caroserie.2 Astra H, o masina cu sistem de management instalatie electrica, pus cate o rezistenta de 120R/5Wparalel cu ficare blaster. Practic s-a simulat o rezistenta virtuala pentru pc-ul masini.Aviz amatorilor cumparati instalatie xenon cu CANBUS pentru a nu intampina probleme la montarea pe autoturisme generatie noua!Anulator eroare canbus se gaseste si separat dar parerea mea e ca dai bani degeaba pentru o rezistenta frumos incapsulata! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum