danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 am facut o instalatie de hidrgen pe masina (functioneaza) dar am o mare pb mananca prea mult curent si goleste bateria foarte repedecum ias putea reduce consumuL ? Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 pls help Link spre comentariu
costi002 Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 reducand cantitatea produsa de hho. Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 da dar cum controlez eu cat curent manaca asta?adica cum controlez cati amperi stoarce asta din baterie Link spre comentariu
remus68 Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Spune mai multe detalii despre instalatie. Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 este un bazin mai mic cu 6 farfurii de inox legate 3 pe + si 3 pe -(legate una + una - una + una - .....) scufundate in apa cu putin bicarbonat de sodiu cand il alimentezi incepe producerea de hho (am testat pe motorul de la masina ) dar marea problema este ca mananca prea mult curent din baterie si o descarca foarte repede . Pe net am vazut un aparat "generator de puls " care ar regla cantitatea de curent , mar ajuta aparatu asta ? are cineva vreo schema ?PS: daca sunt necesare fotografii pot posta Link spre comentariu
mikella Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Probabil ca generatorul ala de puls, este un generator de semnal dreptunghiular cu factor de umplere variabil.Se poate face usor cu un 555 si ceva tranzistori de putere.In felul acesta ai putea controla cat curent haleste generatorul de HHO. Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 multumesc pentru raspunsuri , puteti pune si o schema va rog frumos ? Link spre comentariu
worker Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 se poate niste imagini cu instalatia?ce dimensiuni are? Link spre comentariu
mikella Postat Aprilie 11, 2012 Partajează Postat Aprilie 11, 2012 Da sigur, am atasat o schema.Poti cauta si tu dupa 555 pwm. In locul tranzistorului din schema pui ceva care suporta curentul consumat de instalatia ta, un mos care duce amperii necesari.Dioda in paralel cu motorul nu mai este necesara in cazul de fata. Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 multumesc foate foarte mult maine va voi pune si niste poze Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 11, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2012 se poate niste imagini cu instalatia?ce dimensiuni are?dimensiunea bazinului este cat al unei galeti de 10 l iar farfuriile (electrozii) sunt cam de vreo 20 de cm diametru din inox , am incercat-o cu un vecin pe masina :am bagat furtunul din bazin in filtru de aer am infundat duza benzinei dar am lasat totusi putin sa se invarta motorul (daca acelerai murea motorul),am pornit generatoru de hho si am accelerat . Motoru se accelera ca si pe benzina . Link spre comentariu
danutz- Postat Aprilie 12, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 12, 2012 STP60NF06 , ar merge pus asta in locul tranzistorului acela? Link spre comentariu
mikella Postat Aprilie 12, 2012 Partajează Postat Aprilie 12, 2012 Tranzistorul il pui in functie de cat consuma instalatia ta.Mai intai trebuie sa vezi cat consuma instalatia si dupa aia pui tranzistorul, sau tranzistorii daca nu duce unul singur.Pune tranzistorul ala si vezi ce se intampla, daca se incalzeste pui si tu un radiator pe el si vezi. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum