Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

masina spalat vase electrolux ESF 2440


lmm

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • lmm

    2

  • walyd

    2

  • mirceacra

    2

  • dumitru_a

    1

Top autori în acest subiect

  • 3 ani mai târziu...

Am desfacut-o si avea apa jos la baza, am eliminat apa dar nu am gasit nici un furtun crapat sau vre-un colier .....aparent nimic in neregula, am montat tot la loc si functioneaza normal.

De undeva totusi a aparaut aceasta apa, probabil ca in timp ca parea statuta si destul de murdara...cred ca era apa de evacuare...

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Această problemă am avut-o și eu dar aleator,în prima fază am bănuit programatorul(la mine este electromecanic cu motoras, mașină este un Paladium din2009 )mototol primea tensiune când dorea ea să funcționeze și am schimbat programele și am lasat-o să funcționeze și la un momendat s-a oprit și a rămas pompă de evacuare în funcțiune indiferent dacă puneai manual programatorul dintr-o poziție de stop,arunci am scos din cauza programatorul și am început să o dezbrac de căpăcele laterale de tablă și am găsit presostatul ,l-am verificat și lucra om,am deconectat firele și pompă tot fundiona,am mers pe fire și am găsit un fel de plutitor cu contact(acesta este confecționat din polistiren cu o formă de cilindru ovalizat cu talpa care apăsa un microlimitator care de fapt supraveghează nivelul apei care se strânge în tavă de jos.Am uitat să scriu următorul fapt care s-a petrecut când desfăceam capacele laterale la capacul ornament din față avea 4suruburi puse sub mașină și a trebuit să o întorc pe o parte moment în care din mașină a curs cam 3 litri de apă ruginiță,nu am știut în prima fază de unde provine această,dar desfăcând și bazine tavă de sub mașină pe care sunt fixate pompă de apă,de evacuare și care este din tablă de inox am realizat de unde se scursese acea apă ruginiță.Atunci am găsit acel plutitor de care vorbeam mai înainte și are rolul ca în momentul în care în mașină intră apă în exces(această este sesizată de un supraveghetor de nivel și care este un cilindru cu gauri pe 2nivele acesta fiind cu 2randuri de găuri supraetajate si separate etajele unul fata de celalalt conectate la 2tuburi de copex de 9mm care face ca apă în exces din interiorul cuvei de spalare să curgă în aceea tavă de jos,apă care acționează plutitorul de care va povesteam și tot în această tavă se colectează și alte pierderi de apă din mașină.Am deblocat acel plutitor l-am curățat de mizerie după care mașină si-a revenit la funcțiile normale.Nu știu cum se evacuează aceea apă din tavă pentru ca pompă de evacuare nu o poate scoate sau a avut o găurică care s-a înfundat șia ffăcut imposibilă evacuarea apei din tavă respectivă făcând să se ridice plutitorul în cauza .acest plutitor cu microlimitator (a luat locul poziției a3a de la presostat de la mașinile de spălat rufe care face să pornească independent pompă de evacuare fără să fie comandată de programator pentru a nu se crea inundații în locuinta).Deci în concluzie când mai apare acest defect se va verifica în primul rând acest plutitor ,următoarea piesă se verifica presostatul și numai după aceea programatorul!!!

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Revin cu rezolvarea problemei la masina mea de spalat vase.In topicul anterior am povestit de problema aparuta la masina,tot cautand cauza problemei aparitiei apei in compartimentul tehnic(compartimentul pompe,bazin sare)am descoperit de unde aparea apa in aceast sector si facea functionarea acestui senzor cgen plutitor care la randul lui punea in functiune a pompei pentru evacuarea apei murdare si deconectarea programatorilui.Sa revin la problema cu aparitirei apei in compartimentul tehnicCare aparea din cauza unor mici gaurele in cuva de spalarea vaselor care este de Inox!!care s-a corodat din cauza sarii care sa introduce in masina pentru purificarea apei ceea ce a dus la aparitia ruginii si implicit la gaurirea cuvei(deci calitatea materialului din care este facuta cuva si care nu avea decat 6 anide la cumparare cu o folosire de max 100 ore in acest timp!!!! si tinind cont ca in RO aceaste masini au un pret intre 800 si 2000 lei deci LUX si au incorporate materiale de 2 lei carenu mai rezista nici 1/2 din timpul de exploatare de min5-max10 ani!!!),si acest defect gasindu-l la majoritatea acestor masini.La o vizualizare mai amanuntita a cuvei ammai gasit inca 6 puncte de coroziune incepute!!! dar nepatrunse.Remedierea s-a realizat ptin curatarea punctelor de rugina cu unalgoritm smirghel ff fin granulatie 1000 si acoperirea cu o pasta pentru lipir metal care umple golurile din combinarea a 2 solutii importate deTEMAD si comercializate prin Marketuri in 2 seringi lipite intre ele cu pistoanele culoare albastra.Se face ca o pasta si se lasa la intarit 24 ore dupa care am pus-o la munca(in probe) si nuam mai aparut apa in compartimentul tehnic masina revenind la functionarea normala.Am sa revin cu o nou comentariu daca remediu rezista.Sper sa fi fost de ajutor si altor colegi care se confrunta cu astfel de defecte

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări