Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Masina de spalat Daewoo-DC


virgil_19

Postări Recomandate

Va salut. La masina de sp (proprie) am probleme , uneori , la ultima stoarcere , se blocheaza. Afisajul ,, 11 " ramane constant ptr. o lunga perioada de timp fara a trece mai departe .Masina a iesit din garantie de 3 luni . Am incercat sa mai scot din rufe si sa o repornesc - acelasi simptom . Am reprogramat-o pe stors si nu trece mai dearte ,la urmatorul program . Mentionez model = DWD-M1031 , 6Kg - Max 1000RPM. Ce poate fi defect ? Cu stima , Virgil.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • virgil_19

    15

  • ALEy

    2

  • pisic

    2

  • valyvis10

    1

Top autori în acest subiect

  • 3 luni mai târziu...

Va salut. Revin cu aceeasi masina de spalat . Mai nou si la prima stoarcere - afisaj= 47 face acelasi lucru - invarte stanga- dreapta timp de 30/40 min. fara a stoarce.Posibil probleme la programator , sau contacte imperfecte ??? Cu stima , Virgil.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
Va salut. La masina de sp (proprie) am probleme , uneori , la ultima stoarcere , se blocheaza. Afisajul ,, 11 " ramane constant ptr. o lunga perioada de timp fara a trece mai departe .

 

Si la mine face la fel, cateodata, daewoo dvd f 1011, dar am observat ca daca la 11 min nu trece catre finalizare atunci ii las furtunul de evacuare la podea, jos, si trece mai departe.

La mine traseul de evacuare este destul de lung (masina pe un hol iar scurgerea la cca. 4m) si presupun ca pompa de evacuare a mai obosit (are 3,5 ani), totusi pana la ultima evacuare merge impecabil.

A, si cand nu trece de 11 isi ia iar apa si face din nou ultima clatire.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Va salut. Am verificar si scurgerea de la masina. Acelasi simptom, cand vrea ea functioneaza cand nu ,si cu furtunul coborat in galeata - NU. Am testat si scoaterea din rufe , acelasi lucru. Nu stiu ce sa mai cred ? . Cu stima , Virgil.

Link spre comentariu

puneti un voltmetru pe alimentarea pompei , vedeti are tensiune , si daca are si nu functioneaza inlocuiti pompa . Daca e de genul cand evacueaza cand nu inlocuiti pompa . De asemenea verificati daca aveti scantei in zona colector motor , si daca este innegrit curatati prin rotirea motorului prin antrenarea cu mana a curelei si un smirghel fin apasat pe colector , pana revine la culoarea rosiatica . Daca observati scantei verificati si periile . Nici nu m-am uitat daca e cu bule sau nu :jytuiyu

Link spre comentariu

Tocmai am schimbat o pompa la un BOSCH , odata evacua , o data nu , apoi de 3 ori evacua , de 2 nu. E defecta pompa. Se poate proba pt siguranta direct la priza prin socuri succesive odata la 10 secunde, si vazut la 20 30 de impulsuri daca se blocheaza . Atentie . Daca ramane blocata se poate incalzi , deci doar pe perioade scurte sa o alimentati . Puneti un voltmetru pe pompa sa fiti sigur , si dati evacuari sau stoarceri repetate. Vedeti cand evacueaza cand nu si daca are tensiune mereu .Daca nu aveti chef puneti-o in masina si haideti la Tg-Mures cu ea ( asta e reclama deja :)) ) , glumesc. :speriatPompa in magazin o gasiti de la 45 de lei in sus.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...

Va salut.Am revenit cu aceeasi ,, rasnita " , dar acom a ,,decedat " la mijlocul programului de spalare. Nu se mai alimenteaza , U =220v pana la comutatorul principal= OK. Am gasit R4 = arsa , nu se mai distinge ce valoare era. Este dispusa langa D2. Placa electronica este notata : MU1031MP V3.3 VDE 090711 si are integratele = KID5783AP (2x 9pini) , LNK364PN , si inca 5 integrate pe cealalta parte ,a lipiturilor. Va rog daca se poate trinmite schema sau valoarea R4 . Masina este tipul cu bule - prog 1,2Cu stima , Virgil.

Link spre comentariu

Ascultati si puneti in practica pas cu pas ceace va ajuta colegul reveniti cu rezultatul FIECREI operatiuni executate.Va rog pe TOTI cei care au diverse probleme cu MSR (masina de spalat rufe ) ginditi ca fiecare model este diferit Aveti de fapt de a face cu niste sisteme complexe pe are doriti sa le reparati majoritatea cred ca aceste sunt usor de remediat FALS nici cei care le produc inca nu pot aprecia ce defecte pot aprea in decursul utilizari.SINGURI "doctori" sunt cei ce au de furca cu probleme aparent simple dar ciudate. si ei incearca pe acest forum sa ajute.ESTE greu sa repari prin corespondenta o UZINA .EXEMPLU: etc masina nu functioneza de loc dupa indeungi masuratori (notate in forum) se ajuge la concuzia ca MSR nu functiona din motiv ca: sa tot testat si la final sa uitat cnectare mufei de alimentare!

Link spre comentariu

Va salut. Ma gandesc , totusi , unii dintre noi sa se loveasca cu acelasi simptom . R. arsa este montata dupa K. principal si duce la puntea redres. cu 4 x 1N4007.Posibil pe post de sig.Am verificat si puntea si piesele dupa ea si sunt OK.Cu ce valoare sa o inlocuiesc ??? Cu stima , Virgil.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări