Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Interfon din 2 boxe?

Vizitator DrEvil

Postări Recomandate

Vizitator DrEvil

Salut.As vrea sa fac un interfon cu 2 boxe - care sa mearga fara curent electric.Am vazut asta intr-o emisiune numita "Stiinta pentru toti",dar din pacate nu am putut sa vad toata emisiunea si nu stiu cum se face mai departe.

Cel din video a luat 2 difuzoare la fel,si a legat cele 2 difuzoare in paralel.

Dar a testat si a vazut ca prin difuzorul lui nu poate vorbi(nu se auzea in celalalt difuzor).

Am facut o schema in paint

Posted Image

Imi puteti spune cum sa fac sa mearga atat de bine incat sa il pot folosi? sa se auda acceptabil de tare si de clar.

Sunt incepator.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Ashky

1

• cristian_draghiescu

1

• gica70

1

• dorian 70

1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Nu poate funcţiona fără un amplificator de audiofrecvenţăcât de simplu (2-3 tranzistoare sau C.I.) şi implicit o sursăde tensiune. Cele câteva zecimi de milivolt generate de difuzor(lucrând în regim de microfon) sunt departe de nivelul de excitaţienecesar celuilalt difuzor pentru a obţine o audiţie oricât de slabă.Rezultatul va fi nul chiar şi dacă aţi folosi transformatoare adaptoare.Deci la întrebarea dvs. "Dar ce lipseşte ?" răspunsul este următorul :Un amplificator de AF (alimentat dintr-o sursă !) şi un comutator pentrua putea efectua convorbiri în sistem simplex.

Link spre comentariu

Cu difuzoare nu merge, ar fi prea de tot!. Incearca cu 2 casti din alea electrodinamice (cu paleta libera din vechile telefoane cu disc si care au cca 50 ohmi) si leaga-le in paralel. Vor functiona, pe auzite, daca iti apropii urechea si e liniste in casa! :da .

Link spre comentariu