bibanu47 Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Salut,Deranjez cu o intrebare,cat ar fi ideal sa scoata un redresor auto pentru o incarcare optima a acumulatorului? Link spre comentariu
almarghi Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 14.5 V - 14.7V maximum Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 1, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Deci exact cat este incarcarea care o primeste de la alternator,multumesc frumos.In acest caz trebuie sa ii mai bobinez cateva spire in secundar deoarece dupa punte scoate 13,7 V. Link spre comentariu
q_acdc Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Deci exact cat este incarcarea care o primeste de la alternator,multumesc frumos.In acest caz trebuie sa ii mai bobinez cateva spire in secundar deoarece dupa punte scoate 13,7 V.Cauta site Rombat!(instructiuni de exploatare)Regimul de incarcare.(15,8-16,5V in regim de redresor) Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Nn va suparati...dar exista mai multe subiecte cu redresoare deja deschise. Si cu multe informatii in eleSi discutiile d-aici nu prea au legatura cu subiectul... Link spre comentariu
almarghi Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Deci exact cat este incarcarea care o primeste de la alternator,multumesc frumos.In acest caz trebuie sa ii mai bobinez cateva spire in secundar deoarece dupa punte scoate 13,7 V.Cauta site Rombat!(instructiuni de exploatare)Regimul de incarcare.(15,8-16,5V in regim de redresor)e adevarat, DAR NUMAI daca redresorul se opreste automat (si intra in "trickle charge"). la 16V incepe degajarea de hidrogen (fierbere) si daca nu esti pe faza sa-l opresti, ramai fara baterie. Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Deja de la 14,xV se aude cum fierbe... Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 1, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Domnilor m-ati bagat in ceata Dupa cine ma iau acum ? L-am terminat in seara asta de bobinat si scoate undeva la 14,6 V. Nu am decat sa fac experienta daca fierbe si revin cu detalii la momentul oportun. Dr.L,fii amabil tu la cat ai zice ca ar fi o tensiuna in regula? E usor sa scot din spire fara sa mai desfac pachetul de tole nu e problema. Link spre comentariu
Dr.L Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Sunt variante si variante. Din moment ce tensiunea pe masina e 14,4V,nu e nici o problema daca acumulatorul sta la tensiunea asta. Si sigur se incarca pana o atingeAcum,nu ai precizat ce fel de redresor folosesti: varianta simpla,adica traf + punteSau o varianta ce include si electronica de control?In primul caz,tensiunea in alternativ a trafului,trebuie sa fie 14,4/1,41 + 1V,adica 11-11,5V. Asta pt ca tensiunea masurata in ca e cea efectiva,cea de varf e cea efectiva *1,41. Si acumulatorul va avea la borne tensiunea de varf (actioneaza ca un condensator).Pt al 2-lea caz...trebuie consultate specificatiile sursei. De ex,cam 16-17V pt schemele cu tiristorDar tot nu inteleg de ce insisti sa reinventam apa calda...toate raspunsurile au fost date deja si sunt pe forum: viewtopic.php?f=21&t=45121 ,de exPt faptul ca nu ai cautat...si ai insistat sa nu cauti puteam sa inchid subiectul. Acum ca l-al lasta,trebuie sa-l curat,sa-l mut si sa rog moderatorul de la cealalta sectiune sa le uneasca...toate astea pt ca nu ai cautat Link spre comentariu
Florin berdila Postat Octombrie 10, 2013 Partajează Postat Octombrie 10, 2013 Salutare va deranjez cu o intrebare caţi volţi şi amperi ar trebui sa scoata un redresor am citit dar nu mai inţeleg nimic va rog mult am nevoie şi mar interesa cum aflu caţi amperi are o dioda am diode de aparat de sudura si au fost 8 va doresc sanatate Link spre comentariu
Dr.L Postat Octombrie 10, 2013 Partajează Postat Octombrie 10, 2013 Pai nu ai postat deja aici? viewtopic.php?f=41&t=95106&start=15 Link spre comentariu
Postări Recomandate