Vizitator zoomoptic Postat Martie 30, 2012 Partajează Postat Martie 30, 2012 ma intereseaza daca exista vreun circuit integrat care poate sa copieze impulsul dat de calculatorul de injectie catre injector si sa comande alt injector. ideea e in felul urmator. am un motor 2.0 16v care are 8 supape de admisie. vreau sa adaptez calculatorul de injectie de logan 1.6 8v care are 4 supape de admisie pe motorul de 2.0. ideea este ca am calculat debitul de benzina maxim necesar, am si gasit injectoare care se potrivesc la impedanta, dar pe mine nu ma intereseaza sa pun decat 4 injectoare mari, pentru ca admisia motorului de 2.0 are 8 guri, iar eu trebuie sa montez injectoarele cat mai aproape de supapa. ceea ce urmaresc eu este ca in loc de 1 injector de 300 cc/min sa pun 2 injectoare de 150cc/min asta pe un piston. rampa de injectoare si toate celelalte sunt detalii. vreau sa folosesc practic un repetor al semnalului dat catre un injector si sa il folosesc si pentru al doilea injector, cu intarzieri cat mai mici. si vreau sa stiu daca e posibil. nu pot sa leg cele 2 injectoare in paralel sau in serie pe o iesire a calculatorului pentru ca va diferi impedanta rezultanta si mai mult ca sigur stric ori injectoarele ori calculatorul. multumesc Link spre comentariu
remus68 Postat Martie 30, 2012 Partajează Postat Martie 30, 2012 Forma camerei de ardere, curentii turbionari din cilindru si bineinteles, geometria capului pistonului solicita ca injectia sa aiba anumite caracteristici (unghi de dispersie, unghi de dirijare, o pozitie predilecta pe suprafata capului pistonului sau a camerei de ardere dupa caz, etc) astfel incit nu poti modifica la voia intimplarii numarul injectoarelor sau pozitia acestora (indiferent daca motorul este cu injectie directa sau daca este cu camera de precomprimare, daca este Diesel sau Otto). Link spre comentariu
alfabit Postat Martie 31, 2012 Partajează Postat Martie 31, 2012 ma intereseaza daca exista vreun circuit integrat care poate sa copieze impulsul dat de calculatorul de injectie catre injector si sa comande alt injector. ideea e in felul urmator. am un motor 2.0 16v care are 8 supape de admisie. vreau sa adaptez calculatorul de injectie de logan 1.6 8v care are 4 supape de admisie pe motorul de 2.0. ideea este ca am calculat debitul de benzina maxim necesar, am si gasit injectoare care se potrivesc la impedanta, dar pe mine nu ma intereseaza sa pun decat 4 injectoare mari, pentru ca admisia motorului de 2.0 are 8 guri, iar eu trebuie sa montez injectoarele cat mai aproape de supapa. ceea ce urmaresc eu este ca in loc de 1 injector de 300 cc/min sa pun 2 injectoare de 150cc/min asta pe un piston. rampa de injectoare si toate celelalte sunt detalii. vreau sa folosesc practic un repetor al semnalului dat catre un injector si sa il folosesc si pentru al doilea injector, cu intarzieri cat mai mici. si vreau sa stiu daca e posibil. nu pot sa leg cele 2 injectoare in paralel sau in serie pe o iesire a calculatorului pentru ca va diferi impedanta rezultanta si mai mult ca sigur stric ori injectoarele ori calculatorul. Asta e una dintre cele mai tari modificari pe care le-am auzit ca ar vrea cineva sa le faca la un motor cu ardere interna ( pe linga cea cu " supraalimentarea " motorului cu aer dintr-un compresor facut pe evacuarea de la un aspirator de uz casnic ! ).Daca iti iese, fii pregatit ca vei avea multe oferte de job-uri de la cele mai mari firme producatoare de automobile din lume . Noi iti uram succes, si cind o sa fi sef pe la una din acele firme care se vor bate pentru serviciile tale, sa iti aduci aminte si de noi ! Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Martie 31, 2012 Partajează Postat Martie 31, 2012 Face pe banii lui experimente nu va luati de el Mai alex de ce nu incerci un megasquirt in loc de calculatorul ala de lighean? Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 ce avantaje crezi ca ar aduce modificarea asta?de putut , poate reusesti ,dar ce rost ar avea? Link spre comentariu
Vizitator zoomoptic Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 pai as avea avantajul ca fata de injectia originala a respectivului motor, care are injectoare cu impedanta mica, regulatoare de presiune, faptul ca orice sistem mult prea complicat deja nu mai e foarte fiabil, si ca nu pierd nici un martor din bord, nici odometrul nici turometrul, ceea ce le-a cam dat de furca unora.. e adevarat ca pozitionarea injectoarelor nu trebuie schimbata, dar eu nu am de ales. solutia este cam dificila si evident ca nu pot sa castig pe toate directiile, vor trebui facute mici compromisuri. incercam, masuram, vedem ce iese, trebuie sa mearga asta cumva. daca nu pun motorul original la loc si imi fac masa din chiulasa de 2.0 http://www.2dayblog.com/images/2007/mar ... able_1.jpg Link spre comentariu
bluey Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Vad ca aici unde trebuia sa gasesti raspuns la intrebarea ta ( se presupune ca sunt multi electronisti prin zona) oamenii sunt preocupati sa iti explice ca nu poti tu face ce nu stiu ei sa existe.Domnilor, montarea de injectoare suplimentare de combustibil pe masini se face de ani buni si fara acordul producatorilor de masini.La fel injectarea de propan in admisii de diesel,ALS-uri cu injectie de aer si alte prostii care exista chiar daca nu stiu producatorii de ele.Aveam un mecanic batran de "Ciclop" vecin care prin 89 sustinea ca nu exista masina cu 5 cilindri, ca masina aia nu poate functiona. Pana i-a ridicat vecinul de peste drum capota la Audi-ul sau cu motor 2.2 si l-a pus sa ii numere bujiile.Daca va zic ca Smartul meu avea 3 cilindri, 6 bujii si era supraalimentat (ca asa ie toate , mama lor de nemti)cine stie ce se va mai scrie pe aici, ca sunt posedat sau ca masina aia avea pe Satana in motor @zoomopti, dupa cum ti-am spus si pe forumul dedicat masinilor, iti trebuie un circuit (4) de adaptare a impedantei si de comanda a celui de-al 2lea injector. Ideeal ar fi un etaj cat mai simplu, cateva verificari cu un osciloscop si problema asta ai rezolvat-o.Sunt sigur ca pana la urma vei gasi un binevoitor pe aici sa iti faca un desen cu ce ai nevoie. Bafta la celelalte probleme mai putin electrice.P.S. Sistemele piggyback, gen Unichip si Megasquirt nu sunt sisteme standalone, deci nu implica renuntarea la anumite functii ale masinii sau la ECU masinii ca la standalone. Link spre comentariu
Vizitator zoomoptic Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 pai o sa ma gandesc la asta, la facultate pot avea acces la un generator de semnale si la un osciloscop. deci as putea sa testez. acuma de construit n-aam mai construit de la zero un circuit complet, dar cred ca as putea sa il fac. oricum nu renunt asa usor. montajele repetoare cu amplificatoare operationale nu sunt bune oare? http://www.circuiteelectrice.ro/aplicat ... e-precizie mi-am adus aminte ca am studiat asa ceva la facultate.. Link spre comentariu
bluey Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Poti cauta o schema a unui ecu si sa vezi cum face el comanda de putere catre injectoare, probabil cu ceva mosfet sau ic specializat in functie de aplicatie/marca.Feturile in general au impedanta foarte mare de intrare si nu ar trebui sa iti influenteze in nici un fel iesirea din ECU fiind in acelasi timp rapide si putand sa sustina lejer frecventa de care ai tu nevoie. Link spre comentariu
Vizitator zoomoptic Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 http://fpce4.fizica.unibuc.ro/fpce4/man ... /cap10.pdf sau sa construiesc cate repetor de tensiune cu tranzistoare, pentru fiecare iesire de injector. si e mai simplu asa. doar ca vor fi mici intarzieri, dar o sa le vad pe osciloscop. Link spre comentariu
bluey Postat Aprilie 1, 2012 Partajează Postat Aprilie 1, 2012 Asta cred ca ar fi solutia castigatoare in cazul tau. Fara complicatii inutile.Sunt sigur ca ai pute comanda injectorul secundar cu un microcontroler programat de un carputer pe care instalezi un linux care sa se ocupe doar de comanda injectoarelor dar adaugi doar posibile cauze de defectiune in schema. Daca poti face treaba simplu, de ce sa o complici? Link spre comentariu
Vizitator zoomoptic Postat Aprilie 14, 2012 Partajează Postat Aprilie 14, 2012 exact. cu cat e mai simplu, cu atat e sansa mai mare sa functioneze. deaia masinile rusesti inca mai sunt in picioare. Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 14, 2012 Partajează Postat Aprilie 14, 2012 sunt ferm convins ca se poate simplu cu un microcontroller(pic,atmega etc) dar ai de invatat programare... Link spre comentariu
Vizitator zoomoptic Postat Aprilie 15, 2012 Partajează Postat Aprilie 15, 2012 am facut la scoala pe atmega 16 si chiar am invatat. mi-a iesit chiar foarte bine. doar ca atmega 16 nu are iesiri direct pe 12 v pentru a comanda injectorul. asa ca eu cred ca merge sa construiesc circuitul cu cate un lm386 in configuratie de repetor. Link spre comentariu
iulicuta2000 Postat Aprilie 15, 2012 Partajează Postat Aprilie 15, 2012 Pai si daca-l pui sa comande tiristori direct? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum