chinezu_cata2000 Postat Mai 19, 2012 Autor Partajează Postat Mai 19, 2012 am primit pachetul o sa-l monteze cei de la atelier, multumesc mult cine are idee ce motor electric imi trebuie pentru a rasuci surubul lung de 80cm greu de cam 3Kg prin piulita de 20cm motoul trebuie sa aibe o lungime de 6cm fara ax, lungimea totala cu tot cu ax maxim 8cm iar diametrul intre 8 si 11cm ce putere imi trebuie? Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 20, 2012 Autor Partajează Postat Mai 20, 2012 am ajuns cu proiectul la final mai am de cumparat doua tevi baterie scaun si doua amortizoare acum caut atelier pt a suda gauri si fixa piesele daca are cineva un atelier in zona bucucuresti si ma poate ajuta cu operatii de atelier scrieti va rog un mesaj.. contra cost desigur nu gratis Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 20, 2012 Partajează Postat Mai 20, 2012 100W (motor de stergator parbriz). Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 20, 2012 Autor Partajează Postat Mai 20, 2012 perfect s-a notat 100w putere Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 20, 2012 Partajează Postat Mai 20, 2012 Nu cred ca ai sanse sa atingi parametrul propus de masa totala cu pasager cu tot (80 kg) decat poate daca tu insuti nu cantaresti mai mult de 15...20 kg. Un calcul sumar, arata ca numai bateria, rotile, motorul electric de tractiune si motorul cu ardere interna depasesc 40 kg. Din schitele tale si experienta mea, structura metalica depaseste 15 kg. Daca mai adaugi si echipamentele auxiliare, cred ca masa neta a vehicolului, fara sarcina utila, va fi undeva la 60...65 kg. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 20, 2012 Autor Partajează Postat Mai 20, 2012 bateria 10kg ,4 roti 5kg, surub 4 kg motoare cu toba 9kg tevi otel 9kg scaun 3kg eu 50kg =80ar trebui sa-mi iasa...greutatea Link spre comentariu
Ticu Postat Mai 20, 2012 Partajează Postat Mai 20, 2012 Daca facem adunarea de mai sus cu atentie ies cam 90 kg Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 20, 2012 Partajează Postat Mai 20, 2012 bateria 10kg ,4 roti 5kg, surub 4 kg motoare cu toba 9kg tevi otel 9kg scaun 3kg eu 50kg =80ar trebui sa-mi iasa...greutateaNu ai pus la socoteala urmatoarele:1 - racordurile si imbinarile prin sudura, care duc cele 9 kg, catre 15 kg;2 - rezervorul plin cu combustibil, probabil 3...4 kg;3 - intregul sistem de directie, care cred ca converge catre 5...6 kg;4 - ALTELE: suruburi, piulite, saibe, bride, etc.Deci in total la cele 90 kg calculate de @Ticu, trebuie sa mai adaugi cel putin vreo 15...16 kg. Ajungi in final la concluzia mea. Fiecare kg, peste cele pe care ti le-ai propus, va diminua performantele vehiculului - spre exemplu panta maxima, care am inteles ca este de 20%. Nu am mai pus la socoteala ca atunci cand utilizezi in deplasare vehicolul, vei avea si ceva asupra ta, cum ar fi eventual o sacosa cu cumparaturi de cel putin 3...4 kg. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 21, 2012 Autor Partajează Postat Mai 21, 2012 am inteles deci greutatea totala 120kg maxim oricum, am marit reductorul pentru motorul electric si rotile fiind de 330mm diametru ar trebui sa ma ajute sa urc o bordura ceva dar pentru urcat voi folosi motorul cu ardere interna,cel electric doar pe drum drept si prin magazine unde au lift.am gasit o baterie care se potriveste la fix pentru ce imi trebuie mie, un pic cam scumpa dar eu zic ca merita.am cautat ateliere in care sa montez toate piesele am gasi ceva ceva dar mai astept sa vad unde ma costa cel mai putin Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 21, 2012 Autor Partajează Postat Mai 21, 2012 acum.. ca sa fixez discul de frana si foile de bicicleta de axul rotilor imi trebuie doua piese ca astea axul este cel portocaliu si piesele se fixeaza cu suruburi de discul de frana iar a doua piesa are un disc cu care se fixeaza de foi tot cu suruburi Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 21, 2012 Partajează Postat Mai 21, 2012 Bateriile auto nu sant cele mai potrivite ,ai nevoie de baterii de tractiune .In cazul folosirii bateriilor de pornire (auto) alege o varianta cu lichid deoarece sant mai rezistente la descarcariile profunde ca doar nu o sa ramai in mijlocul molului pt ca bateria s-a descarcat la pragul minim si sub acest prag se deterioreaza . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 21, 2012 Autor Partajează Postat Mai 21, 2012 o sa fiu atent sa nu consum mai mult de 20 de Ah din baterie oricum o sa am un indicatorproblema pe care o am este cu atelierul unde il construiesc, am gasit eu ceva dar costa cam mult asa ca mai caut.si era bine daca stiam un magazi/depozit bare si tevi din otel cu vinzare la metru daca stie cineva va rog sa-mi spuneti si mie fac economie de bani Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 21, 2012 Partajează Postat Mai 21, 2012 Se pare ca teoria mecanica tocmai a expirat ,hai sa vb de electronica : indicator pt starea bateriei.Cu ce vrei sa-l faci? Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 21, 2012 Autor Partajează Postat Mai 21, 2012 habar nu am o sa apelez la specialisti in privinta asta Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 22, 2012 Autor Partajează Postat Mai 22, 2012 astazi o sa aflu exact ce tevi o sa folosesc probabil cele de 35x35x2mm cu 30x30x2mm si pentru axul rotilor 33,7x2,6mmindicatorul pentru baterie probabil o sa-l cumpar impreuna cu motorul de stergator de parbriz si cu scaunul de la dezmembrari auto. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum