chinezu_cata2000 Postat Mai 7, 2012 Autor Partajează Postat Mai 7, 2012 dimensiunile rotilor in milimetri si dimensiunile discului de frana care trebuie sa se fixeze pe axul rotilor din spate ce diametru de teava rotunda de preferat zincata trebuie sa cumpar pentru a putea fixa rotile si discul de frana pe el? discul are in interior 34 si 35 mm Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Mai 7, 2012 Partajează Postat Mai 7, 2012 Rotile pe care le ai sant facute sa ruleze cu 5km/h. Pe de alta parte ,fortele dinamice sant mai importante decat fortele statice : daca apesi (forta statica) un ciocan de 1kg pe un cui acsta greu va intra in scandura ,daca-l lovesti (forta dinamica) intra de si iese pe partea cealalta. Discul de frana se prine cu suruburi de o flansa sudata pe osie ;se prinde in suruburi deoarece e piesa de schimb . Despre materiale ,dimensiuni roaga-l pe userul ola_nicolas sa te ajute . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 7, 2012 Autor Partajează Postat Mai 7, 2012 noile masuratori adaptate la dimensiunile rotilor Link spre comentariu
Vizitator Postat Mai 7, 2012 Partajează Postat Mai 7, 2012 Am primit de la chinezu_cata2000 urmatorul PM: buna ziua mi sa spus sa apelez la dumneavoastra in legatura cu o parere ce tevi patrate cumpar si eu la proiectul meu o parere va rog...Din foarte multe motive, pe care nu le insirui aici, am optat sa-i raspund in topic si nu prin PM.Nu am construit niciodata un vehicul motorizat. Am realizat insa constructii metalice utilizand profil patrat sau dreptunghiular (teava rectangulara) inclusiv dispozitive de transport prin tragere/impingere manuala - asa-numitele carucioare. De asemenea, folosesc in mod curent teava rectangulara cu grosimea peretelui de 2 mm la constructiile ornamentale - porti, garduri, copertine, scari metalice interioare, etc. Tot ceea ce am citit eu in cele 5 pagini de discutii anterioare, ma fac sa cred ca tevile rectangulare patrate in tandemul 35x35x2/30x30x2, sunt suficient de rezistente pentru scopul urmarit. O alegere si mai buna ar fi un tandem de tevi dreptunghiulare, cu dimensiunea mai mare orientata dupa axa verticala. Nu stiu insa daca exista doua dimensiuni adiacente de tevi dreptunghiulare, care sa intre fara rosturi prea mari una in cealalta. In ceea ce priveste protectia la mediul ambiant, aceasta se poate face prin zincare, cadmiere sau nichelare superficiala la un atelier galvanotehnic specializat. In opinia mea, inoxul scumpeste si complica constructia. Pentru a putea sa alegi un profil adecvat in cunostinta de cauza, se poate folosi acest catalog de produse din otel 2005/2006. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 8, 2012 Autor Partajează Postat Mai 8, 2012 vroiam o opinie in legatura cu teava pe care am vazut-o aici, este buna pentru fixarea rotilor? sau ce modalitate de fixare asi putea folosi in cazul meu? Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 8, 2012 Autor Partajează Postat Mai 8, 2012 sistemul de directie trebuie sa vina pe sub sasiu pt ca nu are loc de baterii si de surub pe deasupra si ma gandeam si la un sistem de amortizoare pentru rotile din fata Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 8, 2012 Autor Partajează Postat Mai 8, 2012 cati bani costa sa fac o piesa din metal ca aceasta cu gaura in interior pentru un ax de 25mm cu care sa fixez discul de frana si inca doua piese pentru a fixa separat doua foi de bicicleta tot pe axul rotilor din spatein poza am exagerat cu lungimea piesei la prima foaie de bicicleta discul metalic trebuie sa aibe un diametru de maxim 180 mm si la cea de a doua foaie diametrul discului care fixeaza foaia 160mmpiesa care fixeaza discul de frana trebuie sa aibe discul de 60mm 70 maxim Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 8, 2012 Partajează Postat Mai 8, 2012 Salut,Cata imi cer scuze de intarziere dar lucrez pana tarziu,oricum sunt foarte multumit ca te pot ajuta cu caseta deoarece am gasit-o astazi dar sunt obligat sa apelez la cineva sa mi-o scoata de acolo zilele astea deoarece sunt multe cutii de viteze peste ea.Caseta este ideala pentru proiectul tau si se va prinde exact sub cadru cum ai mentionat mai sus,cu ajutorul a doua suruburi de M 10.Are joc la bucsa de teflon dar nu sunt probleme,ti-o poate face orice strungar acea bucsa iar bieletele de comanda sunt montate pe ea dar mai putin capetele de bara care cred ca merg si de Dacia dar cele reglabile nu cele de tabla ambutisata cum erau alea comuniste.Cand o scot din magazia de piese revin cu detalii si daca o doresti sa imi dai un MP cu adresa ta sa ti-o trimit,caseta este cadou din partea mea doar ca ramane de platit curieratul cand o primesti.Ne mai auzim. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 9, 2012 Autor Partajează Postat Mai 9, 2012 va multumesc mult de tot rugamintea mea era daca-mi puteti spune cam ce greutate are si daca aveti cumva si o poza cu ea va trimit imediat adresa dar va rog sa o trimiteti prin curier sa vina acasa pt nu pot sa o iau de la posta Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 9, 2012 Partajează Postat Mai 9, 2012 Salut,Am promis ca apelez la cineva sa o scoata de acolo,important pentru mine a fost faptul ca exista.Nu cred ca are mai mult de 4 kg deoarece carcasa este de aluminiu si doar cremaliera cu bieletele sunt metalice.Nu ai pe nimeni care are drum prin Alexandria? Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 9, 2012 Autor Partajează Postat Mai 9, 2012 nu am. dar prin fan curier la 5kg 50cm lungime 20 inaltime si 20 latime din alexandria pana la mine costa 24 ron daca puteti sa ma ajutati expediati-l prin fan curier si la destinatar luzer florian catalin adresa v-am scris-o la mesaj privat. puteti sa o trimiteti cand aveti timpabea astept sa o primesc va multumesc mult pentru ajutor Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 10, 2012 Autor Partajează Postat Mai 10, 2012 au ajuns si cele mai scumpe piese lipseste filtrul de benzina Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 13, 2012 Autor Partajează Postat Mai 13, 2012 acum trebuie sa cumpar sau sa faca cineva trei pinioane care sa se potriveasca cu lantul de bicicleta dimensiunile sunt scrise in milimetri cine are idee de unde pot cumpara si cam cat costa, grosimea trebuie sa fie de 2,7 mm diametrul maxim al pinionului cam 45- 50mm din otel sau un material foarte rezistent iar interiorul pinioanelor l-asi prefera plin cu metal pt ca le gauresc eu cum am nevoie Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 13, 2012 Partajează Postat Mai 13, 2012 Salut,Am reusit sa scoatem astazi caseta de directie de sub gramada de cutii de viteze. In partea dreapta a casetei ai de scos o siguranta iar sub ea se afla o bucsa de teflon care are uzura si o poti confectiona la orice strungar.Lungimea cremalierei este de vreo 570 mm si e tocmai ideala deoarece se incadreaza perfect in cei 600 mm care ii ai tu,tocmai se retrage sub fata scheletului vreo 15 mm.Prinderea casetei se face foarte simplu adica in 2 suruguri de M 10,filetele fiind practicate direct in caseta si sunt indicate in poza,cu sageti rosii.Sa nu cumva sa faci greseala de a prinde caseta pe teava cu profil patrat sau rotund deoarece vei strange suruburile la infinit deoarece teava neavand busca de limitare la jumatate ci fiind goala ea se deformeaza prin aplatizare si de aceea iti recomand sa tai doua patrate din platbanda de 4-8 mm care in centru le vei gauri cu spiral de 10 si acestea se vor suda aferent pe profilul de teava folosit de tine dar sudura o vei executa cu patratele montate deja pe caseta deoarece cand se raceste sudura sa ramana si ele cat de cat in acelasi plan.Daca bieletele de directie vor fi lungi le poti taia si refileta pe interior si asa trebuie sa ajungi la strungar sau daca nu vei folosi din cele de Dacia fiind mai scurte si avand acelasi filet.Cred ca aceasta caseta este de Renault 2 sau 5 daca nu de vreun Peugeot din seriile mici deoarece dupa cate vad atat bielete,burdufele cat si capetele de bara merg de Dacia.Ramane doar sa mergi pe la un service auto si sa cauti prin fiarele care se preda,doua capete de bara cu joc mai mic care le vei presa,incarca cu vaselina si monta pe caseta deoarece la viteza cu care vei circula tu nu prezinta niciun pericolEu daca as fi in locul tau as demonta caseta total si axa cremaliera as prinde-o intre varfuri la strung si am finisa-o putin cu smirger dupa care as spala-o si i-as introduce vaselina curata.Caseta este deja coletata si maine dimineata cineva o va depune la curierat pe adresa care mi-ai dat-o.Iti doresc spor la lucru si te astept cu proiectul finalizat pe soselele Romanie sa ma claxonezi ca sa iti fac loc in trafic Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 13, 2012 Autor Partajează Postat Mai 13, 2012 multumesc mult, abea astept sa o primesc si sa o vad montata , sper saptamana viitoare sa ma apuc de constructie o sa pun poze sa vedeti cum evolueaza , multumesc inca o data Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum