chinezu_cata2000 Postat Aprilie 4, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2012 cand o sa lovesc o bordura sau ceva cu rotile surubul trebuie sa suporte socul de aia micutul vreau sa aibe 25-30mm diametru si filetul mai adanc poate m-a aude cineva si-mi face un surub de 80cm ieftincu piulita cremaliera este ieftina dar nu am incredere in sistemul de blocaresi in legatura cu tevile am inteles ca trebuie neaparat sa caut tevi fara sudura dar daca tevile mele sunt petrecute doar 15 cm nu tin se indoaie sau de ce minim 25cm? si ca exemplu de vehicul pe care-l stiti cu cadru articulat in forma de V intors asemanator unui compas la care v-ati referit... ca eu nu stiu Link spre comentariu
ratza Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 Aici te-ai uitat? http://www.hi-end.ro/ Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Aprilie 4, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2012 da au de maxim 16mm diametru Link spre comentariu
Ticu Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 Suruburile de acolo au si diametrul de 25mm (vezi atas) Link spre comentariu
CIBY2 Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 si in legatura cu tevile am inteles ca trebuie neaparat sa caut tevi fara sudura dar daca tevile mele sunt petrecute doar 15 cm nu tin se indoaie sau de ce minim 25cm? si ca exemplu de vehicul pe care-l stiti cu cadru articulat in forma de V intors asemanator unui compas la care v-ati referit... ca eu nu stiu15cm mie mi se pare putin. O sa fie destul de greu sa le realizezi fara joc la imbinare. Este ca si cum ai merge pe doua scanduri imbinate la jumatate, cu cat este mai lunga imbinarea, cu atat esti mai sigur ca va rezista, iar denivelarile vor avea asupra telescoapelor acelasi efect ca si cum ai sari pe scandura.Si inca o chestie, de ce trebuie ca tevile sa fie rectangulare? Se gaseste teava pt. instalatii de gaze, care este mai groasa in carne decat cei 2 mm ai tevilor patrate, dar este rotunda. Nu stiu in schimb daca au bavura pe sudura.Cat despre exemplu, nu am vazut un vehicul cu cadru precum un compas, asa cum m-am exprimat, era o simpla idee. Cel mai bine imagineaza-ti un cadru in forma de A, nu V intors cum am zis, 2 A-uri prinse rigid intre ele in partea de jos. Cele doua linii oblice ale A-ului le faci din teava, articulate la varf iar linia orizontala ce le uneste este telescopul cu surub. Un fel de scara dubla.Din pacate nu pot exemplifica grafic ce vreau sa spun, dar o sa incerc sa fac o schita in Word. Link spre comentariu
CIBY2 Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 Iata o schita cu titlu informativ. Trebuie tinut cont ca acel cadru articulat sustine greutatea tuturor dispozitivelor si a pasagerului iar pe telescoape actioneaza doar forte longitudinale, mai usor de suportat de tevi si de surub. Este posibil ca pentru reducerea semnificativa a greutatii cadrului sa-l faci in sistem grinda cu zabrele (vezi constructia macaralelor). PS. Daca tu esti tipul din avatar, cred ca doresti ca vehicolul sa-l poti folosi si pliat. In acest caz cred c-am batut campii cu modelul asta. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Aprilie 4, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2012 am inteles ideea acum dar nu o pot folosi deci de unde umpar tevile trebuie sa intreb ce trebuie adica teava de 40x40x4mm cu teava de 30x30x4mm sau teava de 35x35x2mm cu 30x30x2mm sau 3mm ideea este ca o sa ramana imbinate doar vreo 15cm nu exagerez prea mult cu teava de 4mm? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 Bara filetata (cu filet triunghiular ) si pt socuri un mecanism de blocare cu clichet .Bara filetata cu filet triunghiular (normal) e la fel de buna ca si filetul dreptunghiular ,in mare. Deosebirea esentiala va fi ca avansul va fi mai mic la aceeasi turatie de actionare dar se poate folosi un motor mai mic.Pe la inceputuri ,cand eram mai tanar ,aveam o bicicleta cu motor si la aceea am 'reusit' sa dau franele peste cap (adica am 'urcat' sabotii pe cauciucuri) ;dupa acest eveniment am montat frana in spatele furcii si au 'decolat' sabotii (pe fata total si pe spate numai tendinte).Intr-un final am montat frane pe tambur ( de la un fotoliu rulant) si nu am mai avut probleme cu franele veci .Cum estimez actualul fotoliu rulant la 60kg ,incearca o frinare de urgenta pe loc drept dar ud si roaga pe cineva sa stea pe bicicleta in acel moment ,daca nu gasesti,pune pe bicicleta ceva greutati sa ajungi la 60kg.Practic ,nu tot timpul mergi pe loc drept,poate mai si cobori si la coborare franele sant esentiale. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Aprilie 4, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 4, 2012 stiu ce frane o sa-i pun pe disc m-am hotaratproblema e cu tevile nu stiu ce grosime sa aibe Link spre comentariu
remus68 Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 teava de 40x40x4mmSasiul camioanelor cu masa totala de 12 tone este facut din tabla de 6mm iar longeroanele autoturismelor este din tabla de 1,25...1,75mm ... Teava cu peretele de 4mm grosime este mult supradimensionata in acest caz si este foarte grea.Pentru cadru nu ar trebui teava mai mare de 20...30x40x2 - bineinteles, cadrul trebuie prevazut cu traverse in anumite locuri, pentru rigidizare. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Aprilie 4, 2012 Partajează Postat Aprilie 4, 2012 E un cadru cu geometrie variabila,solutia data de CIBY2 e optiunea pt greutate redusa.2mm in perete...un prieten a construit un elevator (2mx1m) pentru 500kg si a folosit teava rectangulara cu 2mm in perete ;la final s-a dovedit ca poate sustine (ridica) si o duba Ford (1,5t) fara efort. Pe elevatoarele astea se bate cu ciocanul si trebuie sa reziste la deformari plastice sau elastice . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Aprilie 5, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 5, 2012 am inteles deci grosime teava 2mm Link spre comentariu
CIBY2 Postat Aprilie 5, 2012 Partajează Postat Aprilie 5, 2012 Totusi, teava dreptunghiulara, pozitionata cu latura mare pe verticala, este mai rezistenta decat teava patrata. Eu unul as folosi o teava 30/50/2 mm si una de 40/25/2.5 mm. Despre cea de a doua nu stiu daca se fabrica la aceste dimensiuni. Pentru evitarea jocurilor la imbinarea extensibila ar trebui montate bucsi din otel. Bucsa tevii interioare poate avea o degajare in zona sudurii tevii exterioare si asa ai scapat de problema bavurii din sudura. Cam asa ceva: Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Aprilie 24, 2012 Autor Partajează Postat Aprilie 24, 2012 asa arata in milimetri , daca motorul pe benzina cu incape in cei 130 mm dintre cele doua tevi se poate mari distanta pana la 170 de mm, scurtand 20mm dintre roata si teava din 120mm ajungand la o distanta de 100mm fiind suficienti ca rotile de 370 mm sa se roteasca la 30 de grade pentru a lua viraje Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Mai 7, 2012 Autor Partajează Postat Mai 7, 2012 proiectuul a ajuns la urmatorul stadiu am cumparat amortizoare foi pinioane ghidon disc de frana si etrier lantul cheie pt lant rotile surubul piulite si alte piesemai urmeaza motoarele toba si altele pe care le veti vedea peste o zi sau douaacum cine poate sa ma lamureasca despre ce tevi patrate sa folosesc la sasiu daca intre rotile din fata si cele din spate este o distanta de 1m - 1034mm teava 2 ramane in interiorul tevei 1 exact 20 cm 200mm este suficient sa folosesc la nr 1 teava patrata de 30x30x2mm si la teava 2- 25x25x2mm? sau? la teava 1 35x35x2mm iar teava 2 -30x30x2mm scaunul pe care o sa stau este pus pe teava 1 si greutatea cam 90kgastept orice fel de opinie Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum