Ticu Postat August 10, 2012 Partajează Postat August 10, 2012 am nevoie de putin ajutor imi trebuie un vu-metru cu 5 led-uri pentru a vedea starea bateriilor de cate 12v20ah adica 24v 40ahAtentie, prin legarea in serie a doua baterii 12V-20Ah se obtin 24V-20Ah.Daca legarea ar fi in paralel s-ar obtine 12V-40Ah. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat August 14, 2012 Autor Partajează Postat August 14, 2012 le-a legat ca in poza doar ca sunt doua baterii nu trei sper sa fie bine ,vineri fac prima proba sa vad cum merge masinuta sper sa postez o filmare Link spre comentariu
Vizitator Postat August 14, 2012 Partajează Postat August 14, 2012 Legarea bateriilor de acumulatori in paralel - asa cum sunt cele din imagine - este inadecvata, deoarece se vor descarca reciproc, una devenind sarcina pentru cealalta. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat August 15, 2012 Partajează Postat August 15, 2012 Acumulatorii din imagine sunt legati in serie si astfel tensiunea la intrarea regulatorului ajunge la 36V (41V). Tinand cont ca motorul electric este de 24V apar doua situatii. Prima este ca regulatorul, reglat pentru 24V sa forteze descarcarea sub limita de 10,7V specifica acumulatorilor cu plumb (UPS-urile se opresc la 7V si folosesc acelasi tip de acumulatori) si asa se reduce durata de viata a acestora. Este posibila si situatia mentionata de dl. ola_nicolas, pentru acest tip de legare in serie, dar doar daca un acumulator este incarcat mai slab decat ceilalti sau are capacitatea mult mai redusa decat al celorlalti doi. Totusi in acest caz ar trebui sa se activeze protectia din regulator. Oricum un acumulator in care apare inversia de tensiune va fi distrus mult mai repede si eventual va ventila. A doua varianta este ca, la viteza maxima, cu manerul dat la maxim, motorul electric va fi supravoltat (sunt 36V si nu 24 la alimentarea regulatorului) si astfel se va uza mai repede. Parerea mea este sa folosesti acumulatorii in configuratie serie - paralel, legati doi cate doi in serie si cele doua serii legate impreuna. Asta inseamna ca trebuie sa mai cumperi un acumulator de acelasi tip. Sau poti sa folosesti acesta configuratie si sa pui un "stop" la maner cam pe unde ar fi alimentarea ca la 24V, asa mentinand motorul electric la parametrii nominali. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 15, 2012 Partajează Postat August 15, 2012 chinezu_cata2000 ,sa lamurim : cati accu ai si cum i-ai legat . La fiecare accu mentioneaza capacitatea si tensiunea (nV / m Ah , scrie pe accu ) . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat August 16, 2012 Autor Partajează Postat August 16, 2012 poi am scris, am doi acumulatori speciali pt tractiune de cate 12v 20ah si sunt legati exact ca in poza cu 3 acumulatori doar ca eu am doar 2 si motorul functioneaza si la 36v dar eu am controller-ul de 24v 350w Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat August 25, 2012 Autor Partajează Postat August 25, 2012 am dat de o alta problema, cablul de frana, manata etrierul si discul de frana sunt de bicicleta. acum, cablul de frana de bicicleta are lungime standard 1m70cm eu am nevoie de un cablu pentru frana de 0,4 0,5mm cu o lungume de 2m20cm 2m50cm are cineva idee unde gasesc cablu metalic la metru de 0,5mm ( de preferat impletit ) am gasit la articole de pescuit, fire pentru pesti rapitori de 0,5mm care rezista la 30 kg dar nu prea m-asi baza pe ele am vazut ca in loc de 13 pagini cate aveam am mai ramas cu 8, ce so fi intamplat cu restul? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat August 25, 2012 Partajează Postat August 25, 2012 Lasa pesti rapitori si vezi de un cablu de ambreiaj de motocicleta. Sau o frana fata de motocicleta . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat August 28, 2012 Autor Partajează Postat August 28, 2012 care era modalitatea de calcul din diametrul unei roti in metru liniar? Link spre comentariu
Ticu Postat August 28, 2012 Partajează Postat August 28, 2012 L = 3,14 x diametrul (in metri)De exemplu o roata cu diametrul 40 cm = 0,4 m parcurge 3,14 x 0,4 = 1,256 m la o rotatie. Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat Septembrie 4, 2012 Partajează Postat Septembrie 4, 2012 chinezu_cata2000, acel controller cumparat este pentru motor cu perii ? mie mi se pare ca este pentru motor fara perii;cite fire are pentru motor ?daca vrei un dispozitiv cara sa-ti arate tensiune, amperaj si putere consumata uite aici: Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Septembrie 6, 2012 Autor Partajează Postat Septembrie 6, 2012 acum am inteles de ce motorul de 300w pe care l-am cumparat costa 300 ron si motoarele tot de 300w speciale pt bicicleta costa 800 ronmomentan motorul nu mai are nici un fir pt ca i-am dat foc Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 6, 2012 Partajează Postat Septembrie 6, 2012 ...am inteles de ce motorul de 300w pe care l-am cumparat costa 300 ron si motoarele tot de 300w speciale pt bicicleta costa 800 ron...Deci recunosti ca ai depasit bugetul si ca nu totul este ok pentru un vehicol special!? Stai sa vezi, cand vei incepe sa faci modificarile dictate de un motor specializat! Link spre comentariu
Ticu Postat Septembrie 6, 2012 Partajează Postat Septembrie 6, 2012 Imi pare rau pentru esec. Bine ca n-a patit nimic controlerul. Ai reusit sa tragi vreo concluzie daca puterea este suficienta pentru scopul tau? Cand s-a ars? N-a suportat curentul mare la porniri in sarcina?Dl. @mihai_atanasiu Dispozitivul de masura din poza se gaseste in Romania? Multumesc anticipat. Link spre comentariu
Vizitator mihai_atanasiu Postat Septembrie 6, 2012 Partajează Postat Septembrie 6, 2012 Imi pare rau pentru esec. Bine ca n-a patit nimic controlerul. Ai reusit sa tragi vreo concluzie? N-a suportat curentul mare la pornirea in sarcina?Dl. @mihai_atanasiu Dispozitivul de masura din poza se gaseste in Romania?nu. Trebuie comandat de pe http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewitem.asp?idproduct=10080 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum