Vizitator narcis83 Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Am facut rost de un scuter pt persoane cu handicap cu controlerul defect si bateriile moarte, am cumparat baterii noi de 45Ah, si am pus controllerul si acceleratia de la trotineta de 250w. Motorul scuterului are 785W si desi controlerul e de 250w vad ca scoate cam 650 - 700w dar se incinge rau controllerul dar si asta am rezolvat cu un radiator de cooler vechi. Viteza maxima pe drum drept e 10 km/h iar autonomia 50 km, pana acum nu am gasit nici un deal pe care sa nu o poata urca cu o viteza de aproximativ 4 - 5 km/h iar la vale 15 - 20km/h. Problema mea si cred ca si tu chinezu_cata2000 o sa ai aceasi problema e faptul ca nu pot merge cu spatele, controlerul original pentru aceste scutere speciale sunt prevazute sa mearga cu spatele dar controlerele de scutere pe 2 roti merg doar inainte si dupa cate vad e foarte important sa poti merge si cu spatele.Are cineva idee cum as putea face sa merg si cu spatele ? Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Inserezi un circuit inversor ,o punte H. Cu relee sau cu tranzistori. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 3, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 3, 2012 au mai ajuns doua piese esentiale pentru proiect, motorul electric de stergator de parbriz invarte pinionul mic iar pinionul mare sudat de surubla electrica nu ma pricep dar am inteles ca pentru a schimba sensul motorului se foleseste un circuit in cruce se apasa un buton si gata , o sal faca un electrician. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 7, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2012 mai am un pic si ajung la partea electrica Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 7, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 7, 2012 mai trebuie montata directia , partea electrica scaunul ... Link spre comentariu
remus68 Postat Iulie 7, 2012 Partajează Postat Iulie 7, 2012 imi este mai mult frica de faptul ca nu o sa pot lua curbe cu el fiind ambele roti prinse de axul lor fara diferentialKarturile de competitie nu au diferential, asa ca nu vei avea nici o problema. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iulie 7, 2012 Partajează Postat Iulie 7, 2012 Te rog sa dai cateva caracteristici tehnico-economice (Putere, domeniul de turatii, momentul maxim la arbore, masa neta cu rezervorul plin/gol, cilindree, consumul la sarcina nominala, consumul in gol, tipul combustibilului utilizat, pretul,..., etc.) despre motorul cu ardere interna. Sau un link acolo unde pot fi gasite pe Internet. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 8, 2012 Partajează Postat Iulie 8, 2012 La acesta latime nu o sa ai probleme cu luarea curberor ,fara diferential . Am mentionat si anterior .In viraje apare o diferenta de viteza intre roti datorita faptului ca roata din exterior descrie un cerc cu raza mai mare (implicit si cu lungime mai mare) decat roata aflata la interiorul curbei si pt compensare se insereaza un diferential.La o masina ,ecartamentul (distanta intre rotile aceleasi osii) e de ~1,6m @150km/h .La tine care e latimea si la ce viteza ?Toba de esapament izoleaza-o temic fata de scaun (fixezi pe partea interioara a sezutului patura termoizolatoare de azbest imbracata in staniol -cauta sa o procuri din magazinele de instalatii sau de la fier vechi ,sant izolate capotele interioare de la dube) ; stiu asta pt ca la motocicleta vasul de expansiune (cu apa fierbinte din circuitul de racire) este amplasat exact sub scaunul meu ,iar vara cand e cald imi 'fierb' ouale . Ma gandesc sa-mi pun o blana de miel dar atunci fierb si din alte motive... :rade:Incarcator pt tipul acela de baterie ai? Vad ca e o baterie SLA iar acestea se incarca putin diferit de cele auto . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 8, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2012 Am folosit un motor de scuter in doi timpi de 50cc cu o putere de 3,5CP 2,5 kW greutate cam 4 kg care se numeste pocket bike consuma 1L/100km de benzina in amestec cu 20ml de ulei motul 710 special pt motoare in doi timpi, turatiile nu stiu sigur dar in jur de 5000, racire pe aer, starter electric, eu l-am cumparat de aici dar nu va recomand magazinul, mi-au trimis piesele in punga ca pe cartofi rezervorul are 2 litri http://optera.ro/piese-pocket-c-69.html http://www.bashanmotor.ro/piese-pocket- ... ocket-bike mai multe detalii Latimea este de 60cm exact cat sa incapa in lift lungimea va fi de 90cm strans si 1m si 30cm lungit, viteza cu motorul electric cam 10km maxim si cu cel termic nu merg eu cu mai mult de 25 incarcator nu o sai trebuiesca pt ca atunci cand finctioneaza motorul termic , motorul electric va incarca bateriile in timpul mersului multumesc mult pt sfatul cu izolatul tobei pt ca in final trebuie sa folosesc un scaun dintr-un material de panza subtire pentru ca in final o sa folosesc un sistem hidraulic de ridicat in picioare cu tot cu scaun. acum am nevoie de ajutor trebuie ca la motorul dc de 250W sa-i schimb sensul de mers inainte-inapoi cat si la motorul de de stergator de parbriz de 40w motorul de 250w are 24v iar cel de 40w are 12v , domnul tyc sau cine ma poate ajuta cu schema pt schimbarea directiei de mers pt motoarele de curent continuu sau macar de unde cumpar..stic ca butonul care actioneaza trebuie sa aibe 3 functii; inainte, inapoi si mijloc editat de mircea calin Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 8, 2012 Partajează Postat Iulie 8, 2012 In primul rand http://www.electronicstefan.ro/2012/01/ ... -puntea-h/ Schema complecta : [attachment=0]H bridge.pdf[/attachment] Pt motorul de tractiune e sch initiala ,pt motorul de stergator e aceeasi sch dar nu pune decat un tranzistor din doi . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 8, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2012 cineva mi-a promis ca daca-i dau schema o sa-mi faca sistemul de schimbare de sens pentru fiecare din cele doua motoare electrice pe care le am, dupa care mi-a spus mai pe ocolite ca nu se pricepeam nevoie in felul urmator la motorul my1016 de 24v de 250w sa aibe un buton pe care cand il apas sa schimbe sensul la celalalt motoras de 12v 40w am nevoie de un buton cu trei functii inainte-inapoi si offcine imi poate face cele doua sisteme le platesc sper sa se faca cat mai repede deci cine ma poate ajuta? platesc si curierul Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iulie 8, 2012 Partajează Postat Iulie 8, 2012 Pai in sch e exact un buton de genul asta ,dar se pare ca nu le ai la electronica ...posteaza la servicii ca eu aici am incheiat -bine ca am pierdut timpul cu facutul schemei . Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 9, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2012 cine mi-a promis ca-mi face cablajele este de meserie electrician, si spunea ca este usor pt el ce trebuie sa faca, eu nu am nici o vina ca am avut incredere ca poate face ce a promis oricum schema dumneavoastra o sa o arat celor care se pricep sa o faca deci nu ati muncit degeaba , tot imi va fi de folos doar ca o sa o faca altcinevamotorul de stergator firele rosu si verde sunt viteza mica si mare Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 9, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2012 am mai gasit o varianta pentru schimbarea sensului de mers al motorului de 24v 250w un comutator cu trei pozitii si doua perechi de contacte de 20ahla motorul celalalt de 12v40w unul de 6ahintrebarea este daca merge sigur cu doua perechi de contacte sau trebuie 4 in fotofrafia doi am tot 3 contacte dar 4 perechi sunt cu 3 contacte dar cu doua perechi sigur nu pot folosi? Link spre comentariu
Dr.L Postat Iulie 9, 2012 Partajează Postat Iulie 9, 2012 Pt motorul mare,trebuie 4 contacte (2 sa cupleze intr-o pozitie si 2 in cealalta),la un curent destul de mare. Cand urci,curentul s-ar putea sa fie mai mare de 20A...Ah inseamna capacitate, A inseamna curent. Sunt chestii diferite Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum