chinezu_cata2000 Postat Iunie 18, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2012 s-au mai montat cateva piese Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iunie 27, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 27, 2012 am cumparat si amortizorul si un filtru de benzinaurmeaza sa fie montat sistemul de directie ,si scaunul Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 27, 2012 Partajează Postat Iunie 27, 2012 Salut,Catalin imi pare foarte rau ca te dezamagesc si te rog sa ma ierti dar pe axa de spate s-a facut mare greseala si chiar daca vor incerca unii din colegi sa ma convinga nu vor reusi chiar daca imi vor prezenta 1000 de calcule si de forte.S-a iesit foarte mult in consola de la lagarele rotilor si pana la roti adica pentru ca sa intelega toata lumea este foarte mare distanta dintre lagar si roata si din acest motiv daca cineva isi pune mintea si ridica de spate acest vehicul si apoi ii da drumul brusc axele se vor stramba si fula ca dracu apoi.De la scheletul de baza trebuia iesit cu doua trapezuri tot din teava patrata chiar pana langa roata si acolo pus un lagar de sarcina care sa preia totul.O sa vezi ca la prima groapa adevarata respectiva axa o sa inceapa fulajul. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iunie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2012 sper sa reziste, http://www.youtube.com/watch?v=tTTKHk_E ... re=related Link spre comentariu
bibanu47 Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Salut,Catalin eu nu am avut timp sa citesc topicul ca sa aflu ce otel ai folosit la confectionarea axului dar sunt sigur ca nu are proprietatile acelora care mi le prezinti tu in clipuri.Acel ax trebuia prelucrat la cote apoi se baga la tratament iar dupa 3 zile se facea revenire....In fine,nu are rost sa insist,spor la treaba. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Axele se fac din OL45 si se trateaza termic pt a permite numai deformari elestice ;daca e asa (facut din OL45) urmeaza tratamente termice -din cate stiu otelurile astea nu prea se vand la metru ,dar poate ai axa dintr-o planetara spate de duba ...Si asa ,ai vazut ce roti au utilajele prezentate? cu balon mare! au rol si de suspensie ,in cazul de fata absorb ele socurile. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iunie 28, 2012 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2012 nu stiu ce teava a folosit pt axul rotlor dar nu cred ca este posibil sa indoi eu asa ceva , rotile mele au camera in interior, mai amortizeaza si ele dar am amortizor de la un scuter care urmeaza sa fie montat.oricum imi este mai mult frica de faptul ca nu o sa pot lua curbe cu el fiind ambele roti prinse de axul lor fara diferential. Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 ... imi este mai mult frica de faptul ca nu o sa pot lua curbe cu el fiind ambele roti prinse de axul lor fara diferential.Problema nu este chiar atat de grava. Tu ai tractiunea pe spate. Curbele le vei lua foarte bine. Va trebui insa, sa schimbi mai des rotile din spate intre ele, avand in vedere ca ele se vor uza in mod diferit. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Oare ce se poate intampla daca se indoaie axul? Se rupe?Cu schimbatul rotilor :virajele nu sant toate pe o parte si de acea rotile se uzeaza uniform .La ecartamentul si viteza data nu are importanta ca e sau nu cu diferential . Link spre comentariu
Vizitator Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 ...Cu schimbatul rotilor :virajele nu sant toate pe o parte si de acea rotile se uzeaza uniform...Este un mod de a privi lucrurile. Cel mai corect insa, este sa tinem cont de tabieturile si deci de traseele parcurse zilnic de posesorul vehicolului. Acestea vor duce la uzuri diferentiate. Sa nu uitam ca vehicolul este un "modus vivendi" pentru o persoana cu handicap locomotor.La cele 120 kg (cu tot cu posesor) ale vehicolului, adica aproximativ 40 kg pe fiecare roata, este putin probabil sa se indoaie axul din cauza denivelarilor de orice fel. Problema se pune doar in cazuri accidentale. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Iunie 28, 2012 Partajează Postat Iunie 28, 2012 Daca mergi 30km pe un traseu prestabilit , contorizeaza virajele la dreapta,la stanga ,unghiul si viteza si la parcurgerea traseului de 10 ori vei avea 10 rezultate diferite.Si greutatea de 40kg/roata e valabila la deplasarea cu viteza constanta pe drum drept ;in viraj ,greutatea se transfera pe interiorul curbei. In cazuri extreme ,virajul fiind strans si viteza mare rotile de pe exteriorul curbei se ridica si daca nimeresti si o groapa (lucru nu prea rar) ,toata greutatea pica pe o roata. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 am ajuns la o nelamurire,motorul electric my1016 de 24V nu are cum credeam300w si are doar 250w deci consuma 10ah/ora sunt nelamurit cu bateriile sa-i cumpar doua caranda reincarcabile de cate 12v 12ah sau sa-i cumpar una singura baterie auto de 12v35ah de tico sau matiz.controller-ul care face legatura intre motor, maneta de acceleratie si baterii are fire pentru doua baterii si este pt 24v 350worice parere este buna Link spre comentariu
Vizitator narcis83 Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 Din cate stiu eu un controler care lucreaza la 24v are nevoie de 24v, controlerul avand o protectie ca sa nu descarce complect bateriile si cand voltajul scade la 20v nu mai fuctioneaza nimic deci nu poti pune doar 12v pt ca nu va porni deloc, in plus acel motor e de 24v daca ii pui 12v va scadea puterea si viteza.Un motor consuma maximul adica cei 10A doar in sarcina maxima de exemplu cand pleci de pe loc sau cand mergi cu viteza maxima sau urci o panta ... dar pt viteza si urcat ai motorul termic, asa ca 2 x 12Ah e suficent pentru mers incet prin magazine chiar si cateva ore. Link spre comentariu
chinezu_cata2000 Postat Iulie 1, 2012 Autor Partajează Postat Iulie 1, 2012 raman pe doua baterii atunci de cate 12v am gasit reincarcabile la 110 ron fiecareacum trebuie sa caut un indicator sa-mi arate cat consuma motorul in timpul mersului(ca sa stiu cu ce viteza sa rulez pentru a merge cat mai economic) si un indicator pentru baterii sa nu descarc mai mult de 18-20ah din baterii Link spre comentariu
Vizitator narcis83 Postat Iulie 1, 2012 Partajează Postat Iulie 1, 2012 raman pe doua baterii atunci de cate 12v am gasit reincarcabile la 110 ron fiecareacum trebuie sa caut un indicator sa-mi arate cat consuma motorul in timpul mersului(ca sa stiu cu ce viteza sa rulez pentru a merge cat mai economic) si un indicator pentru baterii sa nu descarc mai mult de 18-20ah din bateriiDe cati Ah sunt bateriile ?Pentru starea bateriilor poti lua un voltmetru digital auto 0-28V, bateriile sunt incarcate de la 25.6 si descarcate sub 24vhttp://www.adelaida.ro/voltmetru-digita ... omuna.html Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum