iovan_irinel Postat Martie 22, 2012 Partajează Postat Martie 22, 2012 siguranta nu e dusa, cred ca releu e duscand apas la usa din stanga pe butonu de coborare geam (releu este amplasat in usa din stanga) se declanseaza si dezdeclanseaza releu si tot asacelelalte geamuri nu merg niciunudeci ca si cum ar ticai un ceas , asa face releu , dar numai ca cu viteza mai mare Link spre comentariu
iod2 Postat Martie 22, 2012 Partajează Postat Martie 22, 2012 ai un mod de te explica......ia aparatul si masoara daca primesti tensine pe motoarele de la macarale.ia motoatele pe rand. Link spre comentariu
alfabit Postat Martie 23, 2012 Partajează Postat Martie 23, 2012 siguranta nu e dusa, cred ca releu e duscand apas la usa din stanga pe butonu de coborare geam (releu este amplasat in usa din stanga) se declanseaza si dezdeclanseaza releu si tot asacelelalte geamuri nu merg niciunudeci ca si cum ar ticai un ceas , asa face releu , dar numai ca cu viteza mai mareCa de obicei, pare problema de contact imperfect. Cind actionezi motorul geamului, creste consumul, apare cadere de tensiune pe undeva ( un contact imperfect cum ziceam ), scade tensiunea pe releu care nu mai are putere sa stea actionat si de aceea se declanseaza, declansarea decupleaza motorasul care nu mai consuma, creste tensiunea la loc si releul aclanseaza inapoi, si o luam de la inceput, tot asa.Sau mai poate fi motoras blocat, care fiind blocat consuma curentul maxim, cade tensiunea si daca releul nu l-ar deconecta s-ar arde in citeva secunde.Nu prea are legatura cu electronica, ( adica nici o legatura !, nu tot ce merge la 12V e electronica ) e mai mult pentru un electrician de nivel mediu-mediocru. Link spre comentariu
iovan_irinel Postat Martie 24, 2012 Autor Partajează Postat Martie 24, 2012 multumesc pt sfaturi, dar unde pot sa verific acea cadere de tensiunece pot sa fac? unde trebuie sa ma uit? Link spre comentariu
alfabit Postat Martie 24, 2012 Partajează Postat Martie 24, 2012 multumesc pt sfaturi, dar unde pot sa verific acea cadere de tensiunece pot sa fac? unde trebuie sa ma uit?Verifica functionarea corecta a motoraselor, din experienta iti zic mai mult ca sigur ai un motoras blocat - deci poate nu motorasul ca atare - ci mecanismul actionat de el, sistemul macaralei de urcare-coborire a geamului. Motorasul e inca bun atita vreme cit consuma curent inseamna ca nu e ars, consuma mult fiind blocat, si de aici caderea de tensiune. Faptul ca releul aclanseaza - declanseaza e bine, e ca o protectie pentru motor, daca alimentezi un motor blocat cu tensiune " teapana " iese fum din el in citeva secunde. Deci verifica mecanismele mecanice de actionare a geamului si nu te mai juca prea mult cu actionarea blocata a motorului, inca e bun, dar in curind vei avea nevoie si de un alt motor. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 27, 2012 Partajează Postat Martie 27, 2012 daca spui si ce masina este,vei avea raspunsuri mai concrete,la intrebare generala,primesti raspunsuri generale! Link spre comentariu
iovan_irinel Postat Martie 28, 2012 Autor Partajează Postat Martie 28, 2012 nu cred ca sunt motorasele blocatenu merge niciun geam, releul cupleaza si decuplaeaza cand actionez doar geamil din stanga (din partea soferului)restu la geamuri nu se intamola absorul nimicdoar butonu din stanga (geamul din stanga) cand il actionez declanseaza si decupleazasi se aprinde in use un bec cand apas pe butonul de actionare la geam din stanga, cat timp tin butonul apasat atat sta si becul aprins,,...., in stanga am 4 butoane pentru toate geamurile ,,si and apas oricare dintre butoane sta aprin st beculk acel,, acel bec normal trebuia sa se aprinda odata cu pozitiileautoturismul este FORD mondeo 2 , din 98motor zetec 1,8 litri Link spre comentariu
Big Postat Martie 28, 2012 Partajează Postat Martie 28, 2012 cred ca cel mai bine dati o fuga pana la un service, cred ca scapati mai ieftin. Link spre comentariu
dancostea2002 Postat Martie 29, 2012 Partajează Postat Martie 29, 2012 verificati daca nu este actionat butonul de blocare geamuri.prin acest buton se poate actiona numai de la sofer.doar asa s-ar explica becul care se aprinde.in rest puteti verifica daca ajunge tensiune pe motoras cand actionati comanda,este posibil sa fie cablurile intrerupte,defect frecvent datorat flexiunii acestora la deschoderea portierelor.un alt defect frecvent este uzura periilor motoraselor sau oxidarea rotorului,caz in care se manifesta exact ca la dvs.operatiunile necesita demontarea panourilor de usi si oarece experienta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum