andrei florin Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 am fortat cand era inghetat geamul si din cauza asta face asa acum. masina vw passat cu geamuri electrice. daca dau geamul in sus nu il ridica complet ramane cam 1cm deschis si pocneste motorasul parca scapa un dinte ceva. il ridic geamul cu palma in sus daca ploua sa nu intre apa inautru dar mai aluneca in jos in timp. ce s-a defectat motorul sau macaraua si se poate repara ? Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 poate ca ti sa dereglat limitatorul de cursa si ambreajul motorasului scapa deschide fata de pe use jos si fa o inspectie vizuala poate sa indoit ceva sau poate chiar a cazut ceva Link spre comentariu
andrei florin Postat Martie 21, 2012 Autor Partajează Postat Martie 21, 2012 da Ciprian. am sa desfac sa vad ce e acolo dar sa imi fac o lampa la 12v. Link spre comentariu
Big Postat Martie 21, 2012 Partajează Postat Martie 21, 2012 motorasul de macara de la geam nu are nici un ambreiaj, iar limitarea cursei sau protectia o face un mic calculator(modulul de comfort daca are) ce monitorizeaza consumul motorasului. de obicei cedeaza piesele ce culiseaza pe sinele fixe ale macaralei care sunt din plastic. in comert exista kit de reparatie care include sufa, rola si cablul sau macara completa, piesa originala care costa destul de mult si piesa neoriginala care e cam la jumatate de pret.ps. daca nu ai mai desfacut pana acum fata de usa sa sti ca nu e chiar simplu, dupa ce scoti fata propriuzisa mai ai inca o "fata" de data asta din aluminiu, are niste orificii in ea pt a putea demonta sticla(sunt acoperite cu 2 capace de cauciuc negru). e foarte important sa demontezi sticla mai intai sa nu o spargi. dupa demontara sticlei ai o gramada de suruburi de 10 pe margine, le desurubezi si departezi fata de aluminiu(e posibil sa fie lipita,incearca cu o surubelnita dreapta) pt a putea scoate mufa din broasca. daca e modelul mai vechi cu tumburusul de la inchidere in partea de sus a usii la vedere, mare grija cum tragi de acea tija, daca o fortezi prea tare e posibil sa ii rupi clema de prindere din broasca. alta treaba mai complicata este clema de plastic care este prinsa pe interiorul fetei de aluminiu undeva deasupra broastei, se vad pe exterior 3 nituri din plastic, alea trebuiesc indepartate pt a nu te chinuii prea tare la demontare. spor la treaba. Link spre comentariu
ionescu liviu Postat Martie 30, 2012 Partajează Postat Martie 30, 2012 Cred că s-au uzat dinţii de la macara în zona aia, când e geamul sus. Depinde dacă atunci când ai forţat era geamul în aceeaşi poziţie şi dacă facea acelaşi zgomot.Oricum, trebuie să desfaci. Link spre comentariu
Vizitator giurgescu Postat Aprilie 17, 2012 Partajează Postat Aprilie 17, 2012 Cum spunea si Big mai sus, motorasul care are si un calculator lipit de el nu are mai nimit s-ar parea. Ai fortat si tamburul de plastic pe care se infasoara un cablu litat a fost deterorat, sau niste role de ghidare au crapat la solicitarile suplimentare.Cauta un kit de reparatie, care contine cablurile, clemele si tamburi, si mai cauta un meserias sa ti -le inlocuiasca. La Pasat e un pic mai complicat ca trebuiesc inlocuite acele nituri din plastic. Daca ai ceva indemanare poti sa te apuci singur, daca nu un "specialist" in maxim 2 ore te rezolva!Dar dute pe un site de la VAG, sa vezi poze cum se demonteaza fata la portiera!Succes! Link spre comentariu
bercioiu Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Sina pe care este fixat geamul se articuleaza pe macara printr-un stift (de obicei din plastic). Posibil ca acel stift sa fi cedat. Proba se face simplu, actionand butonul in jos in timp ce incercam sa tinem geamul pe loc. Daca ramane pa loc, asta este... Eu am patit-o cu unul de pe spate. Daca nu reusiti sa tineti geamul pe loc, problem... macara... Este posibil sa gasiti kit de reparatie, depinde de tip. Motorul cu siguranta nu are nimic! Se protejeaza singur, asa cum au spus mai sus si colegii mei.L.E. Mai exista posibilitatea ca acel stift sa nu fi sarit de tot si atunci, geamul are un joc mare sus-jos, efectul fiind ca nu se poate ridica maxim. Stiftul este de tip elastic (stift in stift despicat) si daca a sarit cel din mijloc, posibil sa "joace" din elasticitatea celui care a ramas pe loc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum