Vizitator iMpA Postat Martie 19, 2012 Partajează Postat Martie 19, 2012 Ma poate ajuta cineva sa pot identifica alimentarea acestei placute?Alimentarea masinii se facea prin 6 acumulatori de 1.5V, dar in momentul de fata doresc sa renunta la cei sase acumulatori datorita faptului ca locul unde erau acumulatorii s-a degradat ... si vreau sa pun o baterie de 9V...Pe scheletul masinutii se mai gasesc o mufa de 9 V (care presupun ca era pt incarcarea acumulatorilor, pe mufa sunt 3 pini) si un intrerupator (care probabil era pt a opri si porni alimentarea placutei pt nu a descarca acumulatorii)Cele 2 perechi de fire (rosu si negru) le-am limit eu pt ca am vazut pe placuta scris (m1 si m2) iar cel negru (scrie in dreptul lui GND) care presupun ca este - (minus)Daca am omis ceva va rog sa ma intrebati. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 20, 2012 Partajează Postat Martie 20, 2012 Parerea mea. Notatia "plug" din a treia poza, in partea opusa firelor pare sa fie borna de incarcare. M1 si M2 sunt alimentarile celor doua motoare (de obicei firul rosu este plusul) si "V2" si "Vss" par sa fie alimentarea motoarelor si a electronicii (multe masinte au la pozitia inainte doua "viteze"). Existenta puntilor intre V2 si Vss pare sa indice o singura viteza asa ca acolo se lega plusul acumulatorilor. "GND" este mai intotdeauna minusul de la acumulatori.Nu recomand folosirea unei baterii de 9V (6F22) pentru ca aceasta nu poate asigura curentii mari necesari motoarelor. Link spre comentariu
Vizitator iMpA Postat Martie 20, 2012 Partajează Postat Martie 20, 2012 pe oricare din punctele V1, V2, VSS pun borna de + (am curent pe M1, masurat cu aparatul are in jur de 9 V) dar pe M2 nu am curent deloc, problema este ca nici pe M1 chiar daca am curent nu se invarte motorul (motorul este incercat deci nu ar fi problema sa fie stricat ) ... ar m-ai fi o chestie care mi-am adus aminte, pe motorul de directie, au fost 3 fire lipite din care unu se ducea la baterie ... ma gandesc ca si asta ar avea o importanta ...Pt "plug" sa inteleg ca acolo ar veni plusul pt incarcarea acumulatorilor, am vazut ca este o rezistenta si o dioda si cam atat, in rest cele 2 piese nu mai au legatura cu celelalte piese pe placa.Multumesc The Stressmaker pt ajutor. Link spre comentariu
Vizitator iMpA Postat Martie 20, 2012 Partajează Postat Martie 20, 2012 am reusit sa misc motorasul de directie (M1) doar in stanga folosind telecomanda (desi am curent in ambele directii cand actionez telecomanda - masurat cu aparatul ) ... ciudat ... am pus motorasul de tractiune pe bornele de directie si nu se invarte deloc.pe M2 tot nu am curent ... Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Martie 23, 2012 Partajează Postat Martie 23, 2012 Nu recunosc integratul de comanda dar seamana cu cel de aici (Eng): http://www.datasheetdir.com/PT8T9783+RF-Receiver . Incearca sa compari pinii, sa identifici iesirile si apoi cu un voltmetru pe fiecare iesire masoara sa existe tensiune cand actionezi butonul telecomenzii pe acea pozitie. Daca ai semnal atunci verifica tranzistorii din puntea H este probabil ca unii sa fie defecti. Link spre comentariu
Vizitator iMpA Postat Martie 26, 2012 Partajează Postat Martie 26, 2012 da ... este o placuta de prin 90" de aia nu prea se gaseste mai nimic despre intregrat.Multumesc The Stressmaker pt ajutor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum