Vizitator Miclea Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Salut, sunt nou aici, as dorii daca se poate ca cineva sa m-a indrume cu o anumita problema.Am achizitionat un tv led marca hyundai recent model HYL 550 full HD, problema este atunci cand incerc sa rulez un film de pe un stick usb subtitrarea filmului are un format standard ce nu poate fi schimbat usor din telecomanda am incercat sa modific subtitrarea cu programe speciale , dar tv-ul le vede lafel fontul este mult prea MIC si SUBTZIRE.Acum intrebarea mea: se poate ca fontul pe care il reda tv-ul sa fie modificat din meniul service? (MENU + 0000)?Am observat ca acolo sunt multe setari, eu sunt incepator, si nu stiu exact care din ele sunt pt. subtitrari de pe usb. Daca m-a poate ajuta cineva cu indicatii sau cu anumite sfaturi, sa-mi pot rezolva problema.(MARIRE FONT SUBTITRARE DE PE STICK USB) Link spre comentariu
Vizitator davcosti Postat Mai 30, 2012 Partajează Postat Mai 30, 2012 Cel mai simplu la tv led cu subtitrări dacă vrei să vezi neapărat filme pe el: 1-Vezi ce formate suportă-că nu toate citesc div x-full hd sau mkv și când iei filmele de pe net nu le mai descarci decât pe acelea care le vede.Referitor la subtitrare dacă are meniu în limba română afișează română standard și dacă vezi vreo subtitrare cu alte simboluri cine a făcut sutitrarea n-a ținut cont de acestea,de aceea ți-o dă aiurea, am întalnit,dar poti căuta alta subtitrare și când apeși pe telecomanda tv la subtitrări ți le arată pe amândouă și alegi care se vede bine dintre ele! Link spre comentariu