Vizitator Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Buna , sunt incepator in ale electronici si as vrea sa invat cat mai multe , pentru inceput as dori sa achizitionez o placa pe care sa realizez montaje "breadboard" ,am inteles ca ii spune, si nu mi-ar strica si niste sfaturi despre ce sa realizes pt inceput .Multumesc. Link spre comentariu
romicap Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 de ce sa o cumperi!? daca esti pasionat de electronica ,fa-o singur!Cumperi o placuta de cablaj(textolit placat cu cupru),pui rigla pe ea si trasezi din 0,5cm in o,5cm linii pe orizontala si pe verticala la fel....dupa care le zgarii pana ajungi la textolit.Asa am facu eu acu vreo 40 de anisi eram foarte fericit!!! Link spre comentariu
briobit Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 placuta de care spune romicap eu stiu ca ii spune placuta de test, breadboard e altceva (trebuie sa primesc si eu 1 breadboard de la chinezi saptamana care vine sper cu 840 de gauri) Link spre comentariu
adicontakt Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 cel mai ieftin breadboard l-am luat de la mi-va.rom Link spre comentariu
edy_wheazel Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Eu am cumparat si de aici de pe forum de la userul mishu_g Poti sa-ti faci pe placa tot feluri de jucarii cu 555, in tot feluri de combinatii (sunt destule). Mai pui un 4017 si poti sa faci lumina dinamica cu LED-uri sau flash-uri cu LED-uri precum la masinile politiei. Poti sa faci o gramada de chestii, io l-am folosit inclusiv pentru montaje cu microcontrolere, programatoare pe USB, etc. Momentan am pe o placa un magnetometru. Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Multumesc de sfaturi , am sa incerc si eu .. Link spre comentariu