Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Aprilie 13, 2006 Partajează Postat Aprilie 13, 2006 Aceasta chestiune este putin delicata dar daca ai ceva imaginatie poti face din tinicheua aia din fata blocului sau din curte o masina la care multa lme sa intoaca capul. pentru mai multe detalii contactati-ma :finga: Link spre comentariu
Vizitator costyn_man Postat Aprilie 13, 2006 Partajează Postat Aprilie 13, 2006 Sigur, dar sub coaja ramine tot Dacia! :finga: Link spre comentariu
Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Aprilie 18, 2006 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2006 da ma frate dar daca ai posibilitatea sa cumperi un motor de opel ascona sau un alt tip de motor si sa mai pui si ceva elemente de la alte automobile( cu conditia sa le faci sa se potriveasca ) iese un lucru fain. Link spre comentariu
Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Aprilie 18, 2006 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2006 am numit "coaja" din cauza designului. :snakeman: Link spre comentariu
Tavi Postat Aprilie 18, 2006 Partajează Postat Aprilie 18, 2006 nu ai precizat in ce directie va intoarce lumea capul :smt003 Link spre comentariu
Vizitator costyn_man Postat Aprilie 18, 2006 Partajează Postat Aprilie 18, 2006 Poti sa faci orice doresti, liniile caroseriei de Dacia nu pot permite sa o infrumuseteti, doar sa o faci ca "sorcova", Tara are dreptate, incoptro v-a intoarce lumea capul, spre masina sau spre tine :rolleyes: Si...apropo, motorul de Ascona il numesti tu motor?!!!! Link spre comentariu
MishuL Postat Aprilie 19, 2006 Partajează Postat Aprilie 19, 2006 Mi s-a propus cadou: - motor de BMW pe injectzie, 2800 cm3, 160 CP - cutie de viteze - semipuntzi spate, diferentzial - alte alea Ma gandesc la un shasiu facut de mine pt mecanica asta shi ashezat deasupra o cochilie de Trabi (pe care o am).M-oi fi uitat prea mult pe Discovery? :rolleyes: Link spre comentariu
adi_0106 Postat Aprilie 19, 2006 Partajează Postat Aprilie 19, 2006 Mi s-a propus cadou: - motor de BMW pe injectzie, 2800 cm3, 160 CP - cutie de viteze - semipuntzi spate, diferentzial - alte alea Ma gandesc la un shasiu facut de mine pt mecanica asta shi ashezat deasupra o cochilie de Trabi (pe care o am).M-oi fi uitat prea mult pe Discovery? :rolleyes:atunci chiar ca o sa se adevereasca bancul cu Trabi-u` care se tinea dupa mertzane pe autostrada :smt003 Link spre comentariu
Vizitator costyn_man Postat Aprilie 19, 2006 Partajează Postat Aprilie 19, 2006 Mai frate, astea sint vise, chiar daca presupunem prin absurd ca reusesti sa pui motoru si cutia la asemenea putere (160CP), obligatoriu trebuie tractiune spate cu planetare zdravene care sa reziste.Chiar crezi ca este posibil?!! Link spre comentariu
MishuL Postat Aprilie 19, 2006 Partajează Postat Aprilie 19, 2006 Pai am spus clar, omul imi da toata mecanica... din Trabi ramane doar cartonul :smt003 - toata podeaua cu mecanica pleaca. Am sudura (el, autogen), compresor... Cumpar timp! :smt005 Link spre comentariu
Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Aprilie 20, 2006 Autor Partajează Postat Aprilie 20, 2006 Mai nu va mai agitati atata. Eu nu am zis sa facem din dacie o "sorcova" sau sai bag sub capota sute de cai putere dar daca vreti sa faceti (construiti) automobile de COX nu va opreste nimeni.Nu mi se pare interesant sa opresti putine elemente di automobilul vechi (lonjeroane si fetze de usi). Asta nu mai inseamna tuning ci mai degraba kraft-car ceva ce face Gim Fuse (U.S.A.) (see Discoverychanel), caci nu cred ca se omologheaza asemenea concept (cititi nirmative R.A.R.). :smt017 Link spre comentariu
Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Aprilie 20, 2006 Autor Partajează Postat Aprilie 20, 2006 Vreau sa stiu daca este cineva crea face cercetare in domeniu auto?Adica : calcule matematice despre aerodinamica;calcullul coeficientilor Cx si coeficient de rupere aerodinamic;calcul rezistenta si greitate, centre de greutate;... Link spre comentariu
Vizitator costyn_man Postat Aprilie 20, 2006 Partajează Postat Aprilie 20, 2006 cosmin, ce vrei tu este destul de dificil, aerodinamica unui turism se calculeaza pe baza unor factori externi care intervin asupra autovehiculului si numai in tunel aerodinamic.in privinta centrului de greutate si aici intervin mai multi factori, ecartamentul rotilor, garda la sol, dispunerea motorului, greutatea lui, duritatea arcurilor, bara antiruliu ...etc. Link spre comentariu
Vintiloanea Ionut Cosmin Postat Mai 2, 2006 Autor Partajează Postat Mai 2, 2006 Da dar cand faci un tuning serios tre sa ti cont de factorii pe care iai mentionat, insa sa lasam putin tunelul aerodinamic fiindca cei de la dacia spre exemplu pt modelul berlina 1310 nu l-au pus in tunel sau sa-i aplice fire de matase sa vada curgerea aerului. Link spre comentariu
Vizitator Vladutz_by Postat Mai 3, 2006 Partajează Postat Mai 3, 2006 ---------------------------------------------- Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum