adi37male Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Rog pe cineva care se pricepe si a mai desfacut aspiratoare PHILIPS HR 8572 , daca stie cum se desface carcasa de plastic pt a se ajunge la motor . As vrea sa-l curat de praf inauntru , sa verific carbunii ( daca are , ca habar nu am daca are ) sa mai ung ceva daca e cazul etc... Atasez si o poza cu ce am reusit sa desfac pana acum si ce a ramas nedemontat. Am scos doua suruburi unde sunt sagetile negre , dar mai departe nu gasesc alte surubur pt ca nu vrea sa iasa carcasa . Multumesc anticipat. Link spre comentariu
realconstruct Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Poate te ajuta imaginea. Link spre comentariu
florentinTV Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 salut , te ajuta imaginea de la uzerul din inaintea mea, adica trebuie sa folosesti o surubelnita cit mai lata si sa o bagi in dreptul rotilor, acolo unde se imbina carcasele. Ridica mai cu putere si o sa se desfaca. Cit despre carbuni , nu ai ce sa le faci la acest tip de motor, verica daca mai au ,,carne '' si daca arcurile nu se blocheaza , mai mult nu ai ce face. Sufla-l de praf , daca ai vro suflanta puternica, ca de uns ,nu ai pe unde. Bafta la treaba. Link spre comentariu
japan Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Rog pe cineva care se pricepe si a mai desfacut aspiratoare PHILIPS HR 8572 , daca stie cum se desface carcasa de plastic pt a se ajunge la motor . As vrea sa-l curat de praf inauntru , sa verific carbunii ( daca are , ca habar nu am daca are ) sa mai ung ceva daca e cazul etc... Atasez si o poza cu ce am reusit sa desfac pana acum si ce a ramas nedemontat. Am scos doua suruburi unde sunt sagetile negre , dar mai departe nu gasesc alte surubur pt ca nu vrea sa iasa carcasa . Multumesc anticipat. Buna seara o poza cu burta aspiratorului. Stiu ca de regula mai are un surub ascuns sub butonul de reglaj al motorului. Si o intrebare aspiratorul PHILIPS HR 8572 este fabricat in Polonia? Am desfacut si eu unul asemanator. Link spre comentariu
adi37male Postat Martie 16, 2012 Autor Partajează Postat Martie 16, 2012 Multumesc lui "realcontruct" & "florentin TV" pt ajutorul acordat. Am avut inspiratia sa postez aceasta problema si aici pe "Elforum".....in ce priveste "forum sofpedia" cei de acolo ma sfatuiau sa desfac capacele butoanelor de pe carcasa si sa scot suruburile de sub ele ... poate in visele lor au facut asta la randul lor .... nu sunt decat oameni care habar nu au si se mai dau si interesanti ... Link spre comentariu
japan Postat Martie 16, 2012 Partajează Postat Martie 16, 2012 Multumesc lui "realcontruct" & "florentin TV" pt ajutorul acordat. Am avut inspiratia sa postez aceasta problema si aici pe "Elforum".....in ce priveste "forum sofpedia" cei de acolo ma sfatuiau sa desfac capacele butoanelor de pe carcasa si sa scot suruburile de sub ele ... poate in visele lor au facut asta la randul lor .... nu sunt decat oameni care habar nu au si se mai dau si interesanti ... Nu te supara eu am specificat doar butonul de reglaj al motorului si atat. Link spre comentariu
traianpop Postat Martie 17, 2012 Partajează Postat Martie 17, 2012 adi37, aspiratorul din prima poza CHIAR ARE suruburi sub cele doua butoane de pe carcasa!Poate ca pe softpedia sunt visatori, dar sa nu generalizam;Aspiratorul tau e posibil sa aiba si cleme, in afara de suruburi, deci studiaza marginea carcasei cu atentie;Sau, capacul-ornament care e in jurul butoanelor are cleme, si sub el mai este cel putin un surub;Si...uita-te atent si in acea fanta din spate....oare nu e surub ascuns de praf si acolo???? Link spre comentariu
adi37male Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 Problema la acest aspirator a fost ca s-a aspirat o mocheta umeda si a ajuns apa aproape de motor si a inceput sa miroase a ars... Motorul nu este afectat insa , este afectata Placa de protectie dinaintea motorului. Asa cum se vede in poza , de intrat tensiune intra in aceasta placa, dar de IESIT nu mai iese .. Stie cineva , ce as putea sa inlocuesc la aceasta placa ca sa rezolv problema ? Sau trebuie inlocuita cu totul ? Si cum sa scot carbunii sa-i in lociesc , daca tot am facut aspiratorul bucati ? Va multumesc anticipat. Link spre comentariu
Relav Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Curata acea placuta cu alcool sau diluant. Verifica triacul si celelalte piese daca sunt bune. Refa traseele de circuit imprimat (intrerupte) cu sirmulite acolo unde nu-l poti prin incarcare cu fludor. Succes!PS. In poza se vede clar traseu intrerupt. SI inca ceva. Datorita acelui scurtcircuit produs pe placa s-a produs o depunere decupru in unele zone. Cu un farf de cutit razuieste acea depunere ca sa nu ai scurcircuite intre traseele originale ale cablajului Link spre comentariu
leoncris Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Refa mai intai cablajul , dupa o curatare cu alcool izopropilic ,apoi verifica toate componentele si schimba semireglabilul de 500K. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Schimba triacul(cel pus pe radiator )si obligatoriu diacul tip DCC 3 (piesa albastra ) > refa si traseele intrerupte !!Spor la mesterit ! Link spre comentariu
petru_f Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Si cum sa scot carbunii sa-i in lociesc , daca tot am facut aspiratorul bucati ? Va multumesc anticipat.Se indreapa cele 2 tablite ce tine arcul.Bine ar fi (daca sti) sa alimentezi motorul direct la 220 sa vezi cum "merge" ca daca are ceva s-ar putea sa se duca triacul. Link spre comentariu
adi37male Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 Bine ar fi (daca sti) sa alimentezi motorul direct la 220 sa vezi cum "merge" ca daca are ceva s-ar putea sa se duca triacul.Pai vad ca toti cei care au vrut sa ma ajute, mi-au propus sa schimb acest "TRIAC"... acum dvs spuneti ca si daca l-as schimba , ar exista riscul sa se arda din nou DIN CAUZA MOTORULUI . Bun , am sa leg motorul pe direct la 220 V ( sper ca nu conteaza polaritatea fiind curent alternativ) ,,, dar...??? Cum sa-mi dau seama dupa ce-l punsub tensiune daca are ceva ? Link spre comentariu
petru_f Postat Martie 18, 2012 Partajează Postat Martie 18, 2012 Corect! treci la treaba.Daca are ceva ,nu are turatie normala, se aude un huruit,flameaza tare carbunii ,se incalzeste repede. (rotorul are spire in scurt).Daca 2,3 minute e OK ,repara electronica cum s-a spus. Link spre comentariu
adi37male Postat Martie 18, 2012 Autor Partajează Postat Martie 18, 2012 Am verificat motorul e OK , am refacut si circuitul si acum am tensiune la iesire , dar numai 119 V la iesire din placa de protectie .Problema e alta, nu mai fuctioneaza circuitul de putere reglabila.Si nu stiu care ar fi cauza.. De asemenea nu stiu cum sa verific Tricul si Diacul. Verific rezistenta ( fara sa fie pus sub tensiune )? Sau alimentez placa la tensiune si masor altceva ? Scuze , dar nu ma pricep... Va multumesc anticipat pt cine are rabdare sa-mi dea aceasta indicatie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum